TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#178709  av Rollaole

Nå har jeg eksamen, har samma driiten helt til fredag, også muntlig fremføring på mandag.. :oops:

Men men.. Bra vær idag da! for hos som bor i akershus/oslo området! :)

#178741  av sleeper

sol, sommer, grill, kalde øl, hengekøye er stikkordene mine i dag... :D

#178885  av Andy_Celica

Stikkordene mine er, jobb, skru, skru og skru, og motoren sitter i bilen og er snart klar for å startes opp for 1 gang etter overhalingen!

#178912  av gnmfr

Her er det mere: vaske, sove, jobbe, hente bilen min (endelig), trene, kjøre, kjøre, kjøre :D

Blei lova bilen ferdig i dag, å nå veit jeg ihvertfall at de har starta for det var heldigvis han som eier butikken som lova meg det :D Begynner å gå lei ventingen, selv om jeg som plaster på såret fikk låne en temmelig rå bil så er det lissom noe som mangler når jeg ikke kan kjøre min egen :cry: Er no dritt at jeg ikke fikk kjørt på banen på japsetreffet... Tørr lissom ikke ut på banen på rudskogen når gatebil har opplegg der, for da er det så mange som ser meg hvis jeg driter meg ut :lol: Får vente til neste japsetreff, var akkurat passe med folk der også :D

#178997  av Skylar

Snakket med en gammel veninne igår som eg ikkje har snakket med på sikkert 4 år, det viste seg at hun hadde blitt sammen med en pakistaner som var GIFT her i norge med en Norsk kvinne, og om 8 måneder kunne de skilles...

Eg HATER sånne folk :evil:

#178998  av arctic_celi

Skylar skrev:Snakket med en gammel veninne igår som eg ikkje har snakket med på sikkert 4 år, det viste seg at hun hadde blitt sammen med en pakistaner som var GIFT her i norge med en Norsk kvinne, og om 8 måneder kunne de skilles...

Eg HATER sånne folk :evil:
Uff da... litt naiv den vennina di da... han sier vel at han skal skilde seg fra den damen også sikkert?

#178999  av Skylar

Er jo klart han skal det, eneste grunnen til at han er gift med ho er jo for å få oppholdstillatelse, og da kommer nok sikkert enda en del av fammen hannes..
Eneste eg er litt redd for er at "veninnnen" min skal være så ufattelig dum å takke ja til penger hvis hun gifter seg med f.eks fettern hannes eller noe sånt.. Herregud altså.. Blir rett og slett irritert av å bare tenke over det..

#179002  av arctic_celi

Skylar skrev:Er jo klart han skal det, eneste grunnen til at han er gift med ho er jo for å få oppholdstillatelse, og da kommer nok sikkert enda en del av fammen hannes..
Eneste eg er litt redd for er at "veninnnen" min skal være så ufattelig dum å takke ja til penger hvis hun gifter seg med f.eks fettern hannes eller noe sånt.. Herregud altså.. Blir rett og slett irritert av å bare tenke over det..
Slike ting hender ja... dama mi er opprinnelig fra Chile (latin-amerika) og hun har fått flere tilbud fra bekjente fra chile om penger i 100 000kr klassen for å gifte seg pga oppholdstillatelse. Hun takket nei. (hun er jo katolikk og de skal jo bare gifte seg en gang)

Er han muslim eller? I såfall så må vel hun venninen din konvertere seg for at han kan ta henne seriøst som "kone".

#179007  av Skylar

aner ikkje hva han er.. var no bra damen din har noe vet i hodet :D

Synst dette innvandrings greiene blir helt feil. Har en kompis der foreldrene tok til seg en fra india, han har bodd her i flere år, jobber og betaler skatt som alle andre folk her til lands, men han vil de ha ut no mens pakket i b-gjengen osv beholder de.. blir litt feil synst eg..

#179013  av arctic_celi

Skylar skrev:aner ikkje hva han er.. var no bra damen din har noe vet i hodet :D

Synst dette innvandrings greiene blir helt feil. Har en kompis der foreldrene tok til seg en fra india, han har bodd her i flere år, jobber og betaler skatt som alle andre folk her til lands, men han vil de ha ut no mens pakket i b-gjengen osv beholder de.. blir litt feil synst eg..
Jaha? Altså han er adoptert? Merkelig? Da har de jo ikke mulighet til å kaste han ut?

Nei, vi nordmenn har vært naive veldig lenge... men vi begynner vel å lære snart.
Har snakket en del med frisøren min (politisk flyktning) og de sier at vi nordmenn er ikke snille.... vi er rett og slett dumme!
Han sa også at hvis man får problemer med de som kommer:
KAST DEM UT!! Vi trenger ikke slike folk her.
Jeg holdt på å le meg ihjel når han sa det....

Tror at vi nordmen er vant til at Norge er en kardemommeby, der "ingenting" galt skjer og alle mennesker er gode. Slik er verden desverre ikke.

B-gjengen folk er vel barn av invandrere... så de er jo født i Norge.
Så de kan man ikke kaste ut... men gjør de noe galt... så kan vi jo fylle opp våre fengsler med de ;)

#179014  av Andy_Celica

Jaja, etterpå skal jeg prøve å starte bilen!

Hvem tror at den vil starte? har gått over alle kontakter + vakumslanger minst 10 ganger, og alt ser bra ut, bensinpumpa pumper bensin og starteren går!

Så håper på en knall start!

#179015  av arctic_celi

Andy_Celica skrev:Jaja, etterpå skal jeg prøve å starte bilen!

Hvem tror at den vil starte? har gått over alle kontakter + vakumslanger minst 10 ganger, og alt ser bra ut, bensinpumpa pumper bensin og starteren går!

Så håper på en knall start!
Jeg tror den vil starte :D

#179017  av Andy_Celica

bra :D
Starter den ikke DØR jeg ihvertfal!

#179018  av arctic_celi

Andy_Celica skrev:bra :D
Starter den ikke DØR jeg ihvertfal!
FÃ¥r jeg bilen din da? :lol:
  • 1
  • 200
  • 201