TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#179076  av arctic_celi

celicat23 skrev:Hm. Syns det begynner å bli mange st205 med motor problemer i forhold til det lille antallet som faktisk er her i landet...
Jupp, derfor så må ditt neste stylingprosjekt være en Supra :D
(Ser forresten at Celica'en din er til salgs nå)

#179083  av Andy_Celica

celicat23 skrev:Hm. Syns det begynner å bli mange st205 med motor problemer i forhold til det lille antallet som faktisk er her i landet...
ja, em n jeg ble lurt da, bilen hadde tenningsbank da jeg kjøpte den! men det fant jeg ikke ut da jeg så på den, og naf test ble tatt etter kjøpet, så håper den blir bra nå, og selgeren har blitt saksøkt for 70 000kr av meg så, (pga at vi skrev en kontrakt som han brøt)

#179103  av sleeper

venter på om den startet jeg.. (kunne godt tenkt meg bilen din jeg og hvis den ikke starter..skal faktisk donere 1000kr til deg hvis jeg får den! :wink: )

#179105  av arctic_celi

sleeper skrev:venter på om den startet jeg.. (kunne godt tenkt meg bilen din jeg og hvis den ikke starter..skal faktisk donere 1000kr til deg hvis jeg får den! :wink: )
Hehe... du... bilen skal deles på to... mellom kaimagne og meg ;) Trenger ikke en tredje person inn i dette altså :D

#179113  av sleeper

arctic_celi skrev:
sleeper skrev:venter på om den startet jeg.. (kunne godt tenkt meg bilen din jeg og hvis den ikke starter..skal faktisk donere 1000kr til deg hvis jeg får den! :wink: )
Hehe... du... bilen skal deles på to... mellom kaimagne og meg ;) Trenger ikke en tredje person inn i dette altså :D
hehe... har ikke din mor lært deg at du må dele??? :wink:

#179114  av arctic_celi

sleeper skrev:hehe... har ikke din mor lært deg at du må dele??? :wink:
Vel, deler jo...deler med kaimagne... men akkurat nå er du tredjemann på vogna... og trehjulinger er ikke likebra som tohjulinger :wink:

#179122  av gnmfr

arctic_celi skrev:
Vel, deler jo...deler med kaimagne... men akkurat nå er du tredjemann på vogna... og trehjulinger er ikke likebra som tohjulinger :wink:
Liker å ha fire hjul jeg, så da kan jeg ta motorn så kan dere dele resten :lol:

#179123  av arctic_celi

gnmfr skrev:Liker å ha fire hjul jeg, så da kan jeg ta motorn så kan dere dele resten :lol:
He he... luringen :)

#179124  av jsun

gnmfr skrev:
arctic_celi skrev:
Liker å ha fire hjul jeg, så da kan jeg ta motorn så kan dere dele resten :lol:
Får jo ikke 4 hjul ved å ta motoren da, og dessuten..... starter den?
Mitt råd...... ta resten :wink:

#179128  av arctic_celi

jsun skrev:Får jo ikke 4 hjul ved å ta motoren da, og dessuten..... starter den?
Mitt råd...... ta resten :wink:
Det er vel rammenummeret som er værdt penger her? er det ikke? Det er jo der avgiftene kommer inn? Så ja... resten er nok værdt mer en motoren gitt.

#179164  av sleeper

jeg skal ikke klage hvis jeg får bremsene jeg.. så kan dere dele resten... (for jeg trenger virkelig st205 bremser..) :wink:

#179177  av Andy_Celica

DEN STARTA! men har en litt rar klakkelyd i toppen på 2000-2500 rpm, og den går rart på tomgang, hopper fra 700-1200 rpm fort

#179179  av sleeper

faen... :wink: :wink:
jeg som trengte noen bremser... :D

#179183  av Larsen

Andy_Celica skrev:DEN STARTA! men har en litt rar klakkelyd i toppen på 2000-2500 rpm, og den går rart på tomgang, hopper fra 700-1200 rpm fort
Sjekk at alle shimsa sitter da. Da blir det litt kjøring på deg i sommer og da...

#179184  av Andy_Celica

Larsen skrev:
Andy_Celica skrev:DEN STARTA! men har en litt rar klakkelyd i toppen på 2000-2500 rpm, og den går rart på tomgang, hopper fra 700-1200 rpm fort
Sjekk at alle shimsa sitter da. Da blir det litt kjøring på deg i sommer og da...
Ja skal skjekke de, ja blir nok litt kjøring da!
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 1174