TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#182004  av Dalan

Dagens musikktips: Ronnie James Dio & Yngwie Malmsteen - Dream On (Tribute to Aerosmith)

#182005  av sleeper

må bare få sagt det: JEG HATER DEMPERE!!!! :evil:

pheew... der var det ute av systemet.. :D

#182007  av Andy_Celica

nå kjører jeg den råeste turbobilen som noen gang er lagd!

Det er en smart four two med turbo, den har 95 hester og en toppfart på 140 km/t :mrgreen:

Den er drit kul å kjøre!

#182020  av celicat23

Jeg våkner, jeg angrer på at jeg ikke la meg tidligere, jeg drar på jobb og gjør hva enn annet dagen krever. Så sitter jeg oppe til sent på natt. Så våkner jeg, angrer på at jeg ikke la meg tidligere, drar på jobb, hva annet dagen krever, og så sitter jeg oppe til sent på natt. Og sånn fortsetter det.

Fy f..n, jeg er så forbanna lei av å være tjukk i hue!!!

#182021  av Andy_Celica

celicat23 skrev:Jeg våkner, jeg angrer på at jeg ikke la meg tidligere, jeg drar på jobb og gjør hva enn annet dagen krever. Så sitter jeg oppe til sent på natt. Så våkner jeg, angrer på at jeg ikke la meg tidligere, drar på jobb, hva annet dagen krever, og så sitter jeg oppe til sent på natt. Og sånn fortsetter det.

Fy f..n, jeg er så forbanna lei av å være tjukk i hue!!!
Gjør du virkelig ikke noe annet?

Du skulle kjøpt deg et gammelt vrak av en supra du, som du kunne brukt mange timer på for å bygge den opp å gjøre den strøken!

#182027  av celicat23

Andy_Celica skrev:Gjør du virkelig ikke noe annet?

Du skulle kjøpt deg et gammelt vrak av en supra du, som du kunne brukt mange timer på for å bygge den opp å gjøre den strøken!
Nevnte jeg noe om at jeg ikke gjorde noe som helst, eller hadde fritidsproblemer? Nei.

"hva annet dagen krever" er liksom litt sånn generelt...

Tror poenget gikk deg rett forbi her gitt :)

#182029  av Andy_Celica

celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev:Gjør du virkelig ikke noe annet?

Nevnte jeg noe om at jeg ikke gjorde noe som helst, eller hadde fritidsproblemer? Nei.

"hva annet dagen krever" er liksom litt sånn generelt...

Tror poenget gikk deg rett forbi her gitt :)
Ja tror nok jeg må lese litt nøyere, skumleste og da fikk jeg ikke med med "hva annet dagen krever"

Ps:skjønte poenget oxo :D

#182051  av Neemi

Og hurra for meg som blir gamla i dag.

*sukke*

Kan noen skru tiden tilbake?

#182055  av ADHD:-)))

Neemi skrev:Og hurra for meg som blir gamla i dag.

*sukke*

Kan noen skru tiden tilbake?
Hei!
De betyr vel att eg kan GRATTULERE for din DAG!!!:-)
GRATTULERE med DAGEN unge frøken!!!:-)

#182056  av Neemi

Hehe....takk takk :)

Godt å se at du fortsatt er her om natten.
Er litt mer aktivitet her nå enn før heldigvis.

#182057  av ADHD:-)))

Neemi skrev:Hehe....takk takk :)

Godt å se at du fortsatt er her om natten.
Er litt mer aktivitet her nå enn før heldigvis.
Hei!
Eg er da innom her dag å kveld(for andre er de jo mittpå natta!!!:-))
Eg må jo utnytte døgnet til de beste!!!:-)

#182060  av arctic_celi

Nei nå er det natti natti for meg!! sov godt folkens!

#182062  av ADHD:-)))

Hei!
Vel er de noensom er våken???:-)

#182066  av Hyperion

Våken ja :) Som nattarbeider og ellers B-menneske er jeg stort sett våken til kl 7 om morgenen.

#182156  av jonny on the spot

nå når jeg ser aktiviteten som har vært her i natt angrer jeg litt på at jeg ikke stakk innom. ''Sovnet'' først halv fire, tre minutter seinere begynner ungen til dama å hyle (mamma mamma mamma osv) hun henter Julie (som barnet heter) inn på SOVErommet, juie får en god ide, aha jeg må ligge å pille på veggen med neglen min... Julie slutter å pille på veggen, jeg sovner for så å bli brutalt vekket en halv time seinere av VRÆÆÆÆÆÆLLLL (mammamammamammamamma osv) Kl 05.00 sovner jeg, 1,5 time seinere våkner jeg og må på jobb.. (Trøtt nå GOD NATT)
PS Gratulerer med dagen Nemi :D
  • 1
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 1174