Neemi skrev:Og hurra for meg som blir gamla i dag.hehe... litt tidlig å begynne å klage på alderen ja
*sukke*
Kan noen skru tiden tilbake?
Neemi skrev:Takk takk alle sammenHei!
Jonny on the spot: Heldigvis føler jeg meg ikke gammel nok til sånt (barn) enda så da er jeg kanskje ikke helt olding, hehe.
Føler meg vel akkurat passe gammel nok.
Er bare det at Rage mener han er pensjonist og han har nettopp fylt tjue.
Hva er jeg da? Fossil?
ADHD:-))) skrev:Å de vil si de att alder er enting som står på ett papir å så lenge du selv føler deg UNG så er du de!Er det ikke sånn med de fleste papir (les:vognkort), trenger ikke stemme alt som står der
så er de bare å DRITE ide som står på papiret!!!:-)
Daniel_hoy skrev:FAAAAEEEEN!!!!!!På natta? Har de så lite å finne på?Hata purken!!!! Kom faen me 3 stykke no midt på natta å beslagla lappen min.. Låg å slappa av å skulle sove..
DAGENS MOTTO: Ikke spinn rundinger!!
Er det 3 eller 4 mnd du kan miste lappen for det???
Daniel_hoy skrev:! Kom faen me 3 stykke no midt på natta å beslagla lappen min.. Låg å slappa av å skulle sove..Skulle tro du var en morder!
arctic_celi skrev:Ja det er ikke langt ifra ihvertfal. Politiet er merer etter å ta biler som kjører "5km/t" overfar fartsgrensen, eller leker seg litt som den herren på toppen gjorde, en å ta de som virkelig gjør noe skade, unnskyld meg men jeg tror politiet i norge er skikkelig pingler som ikke tør å gripe inn i litt "skumle" saker!Daniel_hoy skrev:! Kom faen me 3 stykke no midt på natta å beslagla lappen min.. Låg å slappa av å skulle sove..Skulle tro du var en morder!
Det er vel litt uvanlig av purken å komme på en slik "rassia?"
Nei det er alvorlige greier å leke seg med bilen vet du... kan jo egentlig bare slutte med det...
å begynne å banke opp folk isteden... eller kanskje begynne å stjele.. får vel ikke så mye mer straff for det