TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#182182  av grimfer

Gratulerer, Neemi!

Du er jo ung og uskyldig ennå, så jeg forstår ikke hva det er du klager over!

:wink:

#182183  av sleeper

grattis! 8)

#182215  av arctic_celi

Neemi skrev:Og hurra for meg som blir gamla i dag.

*sukke*

Kan noen skru tiden tilbake?
hehe... litt tidlig å begynne å klage på alderen ja :D
Grattis (litt sein jeg da)

#182309  av RedCelica

TRENGER HJELP, FORT !

NOEN SOM VET OM DET ER LANGT FRA DER TOGET STOPPER I EGERSUND, TIL DER DANSKEBÃ…TEN GÃ…R ? TAKK FOR ALL HJELP !

HVIS DET FORRESTEN ER NOEN SOM SKAL KJØRE FRA STAVANGER/SANDNES OMRÅDE I MORGEN, TIL EGERSUND, BETALER JEG FOR SKYSS. JEG SKAL VÆRE I EGERSUND MELLOM KLOKKEN 13:00, OG 14:00.

#182325  av Neemi

Takk takk alle sammen :)

Jonny on the spot: Heldigvis føler jeg meg ikke gammel nok til sånt (barn) enda så da er jeg kanskje ikke helt olding, hehe.

Føler meg vel akkurat passe gammel nok.
Er bare det at Rage mener han er pensjonist og han har nettopp fylt tjue.
Hva er jeg da? Fossil? :lol:

#182328  av ADHD:-)))

Neemi skrev:Takk takk alle sammen :)

Jonny on the spot: Heldigvis føler jeg meg ikke gammel nok til sånt (barn) enda så da er jeg kanskje ikke helt olding, hehe.

Føler meg vel akkurat passe gammel nok.
Er bare det at Rage mener han er pensjonist og han har nettopp fylt tjue.
Hva er jeg da? Fossil? :lol:
Hei!
Du UNGE frøken du skal vite de at man er ikke eldre en ka en selv føler!!!:-)

Å de vil si de att alder er enting som står på ett papir å så lenge du selv føler deg UNG så er du de!
så er de bare å DRITE ide som står på papiret!!!:-)

De er jo bare til å NYTE de FANTASTISKE livet en har!!!

#182330  av Neemi

Ja du sier noe der!

Sitter nå her og koser meg med pizza og kake på jobben, så litt snill jente ser det ut til at jeg har vært ;)
Har egentlig forferdelig lyst å bare dra hjem og sove kjenner jeg, men det går seg vel til.

Kjeder meg jeg, sukk.

*danse på pulten*

#182388  av gnmfr

ADHD:-))) skrev:Å de vil si de att alder er enting som står på ett papir å så lenge du selv føler deg UNG så er du de!
så er de bare å DRITE ide som står på papiret!!!:-)
Er det ikke sånn med de fleste papir (les:vognkort), trenger ikke stemme alt som står der :lol:

Grattis med dagen i går Neemi, litt seint ute :oops:

--------------

Var tungt å komme seg på jobb i dag, var vel i seng 4-5 :roll:

#182574  av Daniel_hoy

FAAAAEEEEN!!!!!! :evil: Hata purken!!!! Kom faen me 3 stykke no midt på natta å beslagla lappen min.. Låg å slappa av å skulle sove..

DAGENS MOTTO: Ikke spinn rundinger!!

Er det 3 eller 4 mnd du kan miste lappen for det???

#182596  av anjaa

Daniel_hoy skrev:FAAAAEEEEN!!!!!! :evil: Hata purken!!!! Kom faen me 3 stykke no midt på natta å beslagla lappen min.. Låg å slappa av å skulle sove..

DAGENS MOTTO: Ikke spinn rundinger!!

Er det 3 eller 4 mnd du kan miste lappen for det???
På natta? Har de så lite å finne på?
Tror det er 3mnd du kan miste lappen for det. Om de går skikkelig inn for å ta lappen din så må du nesten regne med et halvår... Du får ringe og høre etter :)

#182601  av arctic_celi

Daniel_hoy skrev:! Kom faen me 3 stykke no midt på natta å beslagla lappen min.. Låg å slappa av å skulle sove..
Skulle tro du var en morder!
Det er vel litt uvanlig av purken å komme på en slik "rassia?"

Nei det er alvorlige greier å leke seg med bilen vet du... kan jo egentlig bare slutte med det...
å begynne å banke opp folk isteden... eller kanskje begynne å stjele.. får vel ikke så mye mer straff for det :)

#182610  av Andy_Celica

arctic_celi skrev:
Daniel_hoy skrev:! Kom faen me 3 stykke no midt på natta å beslagla lappen min.. Låg å slappa av å skulle sove..
Skulle tro du var en morder!
Det er vel litt uvanlig av purken å komme på en slik "rassia?"

Nei det er alvorlige greier å leke seg med bilen vet du... kan jo egentlig bare slutte med det...
å begynne å banke opp folk isteden... eller kanskje begynne å stjele.. får vel ikke så mye mer straff for det :)
Ja det er ikke langt ifra ihvertfal. Politiet er merer etter å ta biler som kjører "5km/t" overfar fartsgrensen, eller leker seg litt som den herren på toppen gjorde, en å ta de som virkelig gjør noe skade, unnskyld meg men jeg tror politiet i norge er skikkelig pingler som ikke tør å gripe inn i litt "skumle" saker! :wink:

sorry "veldig" off topick

#182645  av gnmfr

Et perfekt eksempel her er noen bekjente som stjæler og står i hele tia, purken veit det og har tatt de flere ganger... Blir bare kjørt hjem, og får ikke så mye som en bot en gang... Men når vi står å snakker så triller de helt opp til oss og forteller at hvis så mye som et dekk såvidt mister taket når vi er ute å kjører så tar de lappen vår :roll:

Kamerat sitter uten lappen fordi han kom over i feil fil på grunn av uflaks, 6 månder uten lappen, må ta teorien på nytt pluss 10 store i bot... Greit at det var helt uforsvarlig... Men ingenting skjedde, han kunne bare kjøre videre... Var to vitner som hadde sett det, purken var ikke til stede en gang... De kom også litt plutselig på besøk :P

#182684  av sleeper

ah... første vakt i den nye jobben... skal være på jobb i 72 timer.. 8) 8)
  • 1
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 1174