TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #323357  av lexusmann

Veldig bra :D :D
men hva skjedde med bakgrunnen på det interiørbildet?? :wink:
 #323360  av EXS

ja det var akkurat det :?:

kansje noen fotoentusiaster kan svare på det, det skjedde når jeg stilte på lys styrken i adobe, så det ble slik på felgen på nærbildet av bremsene også...

ble tatt med denne mobilen
Bilde
Lg kc910
 #323382  av EXS

da ser det ut som katalysator elementet er løsnet :( det var jo helt TOPP :evil:

blir nå til og fjerne katen i det fulle og det hele og få tak i en O2 sensor,

FAEN
 #323412  av lexusmann

EXS skrev:da ser det ut som katalysator elementet er løsnet :( det var jo helt TOPP :evil:

FAEN
kjedelig... :(
 #323778  av EXS

EXS skrev:da ser det ut som katalysator elementet er løsnet :( det var jo helt TOPP :evil:

FAEN

problem solved 8)

ikke fått check engine lyset enda heller... men det kommer vel :?

Bilde

problemets kjerne
Bilde

hvordan kan dette egentlig skje? elementet er så og si delt i 2
Bilde
 #325898  av EXS

jeg sklir alltid ubemerket inn på parkeringen på jobb :P

Bilde

det står ofte en bmw x6 der en aston martin vanquish, gallardo, div rangerovers... av og til en ferrari ettellerannet....

så skal ikke mye til og få prestasjons angst på denne parkeringplassen (for dem selfølgelig :P)
 #325922  av inzane2012

hvor i alle dager er det du jobber da?? og vist det står så mange flotte biler der, så må du jo knipse noen bilder av dem sammen med din da ;) hehe
 #326020  av EXS

jobber i samme bygg som Ugland shipping,

skal se om jeg får fyrt av noen bilder neste uke
 #327371  av EXS

da holder jeg på og styre litt igjen med utsenet på bilen,

har kuttet ned frontfangeren slik at den går på linge med de orginale kanalene, har også fjernet kanalpodsa

jobber med mottoet "less is more"

kommer også sannsynligvis til og gå tilbake til orginale baktykter (helrøde) da disse har MYE bedre passform en de fra astina....

bilder av fangeren og den "nye" linjen, nå går front fangeren på linje med kanalene og den orginale støtfangeren bak

Bilde

Bilde
 #327506  av EXS

orginale rødtonede baklykter,

ting går tydligvis i sirkler :P , disse lyktene er litt mindre skrikende en de gamle "lexus" lyktene og så syntes jeg at de glir bedre inn med resten av bilen

imorgen tror jeg også jeg kommer til og se litt på orginalspeila igjen også :?

Bilde
 #327584  av FireFox

når kommer orginal fronten på? :lol:
 #327597  av EXS

FireFox skrev:når kommer orginal fronten på? :lol:
hehe kommer ikke til og gå så langt,

men har i det siste fått litt mer fokus på linjene på bilen, og da kommer i mange tilfeller toyota org deler sterkest ut ;)

men om de delene er modifiserte eller ikke er en annen sak :P
 #327741  av FireFox

Har fortsatt en clean bakfanger til salgs vettu ;) går litt lenger ned enn ned orginale ;)
 #331213  av EXS

takk for tilbudet men tror jeg bruker den orginale en stund til :wink:

et par updates

har fått kjøpt og montert ny sportskat så nå høres ikke bilen ut som flåklypa lenger :P

lakket felgene sort matt, følte sorte felger passet bedre inn i helheten, + at det er et h**vete og holde hvite felger pene :evil:

Bilde

Bilde
 #332078  av inzane2012

mye bedre med sorte felger ja, men legg ut flere bilder fra flere vinkler og da så vi får ett litt bedre inntrykk ;)
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 51