TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #330298  av Daniel HS

Lenge siden det har vært oppdatert her ser jeg. Har skjedd noen små ting;

Fått på Ferrodo bremseklosser, lakkert senter på bremseskivene og kallipperne:

Bilde
Bilde

Har også fått lagt opp noen kjøleslanger til bremsene:
Bilde

Ikke helt ferdig enda da...

Fått vekk litt isolasjon under panseret, ikke helt ferdig her heller:
Bilde

Har også lagt opp en ny slange fra det lille runde luftinntaket slik at det fører luft rett ned der luften skal. Denne kanalen forsvant når jeg tok vekk isolasjonen.

Ellers fikk jeg meg nytt gitter i nedre inntak siden det gamle begynte å bli litt sletent, og ikke minst, nytt showskilt :P:
Bilde

Også ble bilen polert før Vårmønstringen her i Bergen...

Kommer snart bilder av uhellet på Eikås på Søndag...
 #330299  av lexusmann

Lenge siden?? 2 dager...fikset bilen allerede, ser jeg... :wink: skjønner ingenting nå, jeg...det gikk fort...
Sist redigert av lexusmann den 16 jun 2009 21:20, redigert 1 gang totalt.
 #330300  av Daniel HS

lexusmann skrev:Lenge siden?? 2 dager...fikset ny frontfanger alllerede, ser jeg... :wink:
Altså, oppdatert med nye ting... Alt dette her er FØR søndag 14. juni!! :wink:
 #330302  av lexusmann

Daniel HS skrev:
lexusmann skrev:Lenge siden?? 2 dager...fikset ny frontfanger alllerede, ser jeg... :wink:
ÅÅÅ, så å forstå... :wink:
 #330306  av Daniel HS

lexusmann skrev:
Daniel HS skrev:
ÅÅÅ, så å forstå... :wink:
Yep... Kommer en liten update med hva deler og hva som står på programmet etter smellen i løpet av kvelden ... :wink:
 #330317  av Daniel HS

Eikås 14. juni 2009 :( :cry:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Etter et sammenstøt med denne:

Bilde
Bilde

Fikk plukket fra hverandre litt:

Bilde
Bilde
Bilde

Glemte å ta skikkelig bilde av skjermen:
Bilde

Støtfangeren er erklært død:
Bilde
Bilde
Bilde

Chassiset og motoren på vippelyktene har også fått seg en smell:
Bilde
Bilde

Men er på bedringens vei. Ny skjerm er bestilt, håper på å få denne i morgen eller på torsdag, nye parklys er bestilt, vet ikke helt når disse kommer. Har også fått mekket til en ny vippelykt med motor.

Bilde

Bilen leveres inn til oppretting på onsdag/torsdag... :)
 #330351  av castman

ouch :!: Jævela teit plassering på de dekka da :p Opprettinga der kan vel ikke være så store greiene, men ville kanskje være mer skeptisk til fargeskillene mellom ny og gammel lakk? :wink:
 #330426  av Daniel HS

Får se hvordan det blir..

Men fant ut at jeg har fått feil skjerm, fått GTi skjerm! Så må på leting etter ny skjerm nå... :x
 #330428  av Haugrud

ouch Jævela teit plassering på de dekka da :p Opprettinga der kan vel ikke være så store greiene, men ville kanskje være mer skeptisk til fargeskillene mellom ny og gammel lakk?

Er vel derfor det er noe som heter å lakkere tilstøtende flate :)
 #330547  av Daniel HS

Kommer nok til å lakke alt foran a stolpene, altså, skjermer, panser og frontfanger.

Håper på å få skjermen over helgen, og har bestilt frontfanger hos Fensport i dag. Så satser på at ting ordner seg... Håper på å få bilen klar innen 2-3 uker hvis alt klaffer herfra...
 #330574  av Daniel HS

Daniel_hoy skrev:
Daniel HS skrev: har bestilt frontfanger hos Fensport i dag.
Hva koster den der da? Betalte 2200 kr for en CS fanger uten spylerdyse på Toyota. Kan ikke skjønne at du kan få den billigere enn det fra england
Fikk høre at den var mye dyrere på Toyota, men hva var leveringstiden der?
 #330576  av Daniel_hoy

Var iallefall det jeg betalte for en stund siden. Tror det var prisforskjell på den med og den uten spylerdyser. Leveringstiden var ikke så lang tror jeg. Skader ikke å sjekke på toyota. Og det er vel noe av det eneste jeg har handlet der som jeg har blitt positivt overraska over når jeg har fått prisen.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 40