TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #429866  av ArildM

Vært en tur til Åre på Harryhandel i dag.
Dagens oppdagelse: Smokey har vist speed cut sensor, kjedelig :roll:
 #429883  av ArildM

Jupp 8) Sjeldent problem dog :wink:
 #429928  av ArildM

Hadde 200 på Speedoen. Rart siden det egentlig skal være på 180 i JDM?
 #429999  av hmsilset

Rart. Jeg hadde aldri over 180 på den på acr.er nok det for smoky liker ikke over ;)
 #430025  av ArildM

Hehe: "d ho bestemor ikke veit har ho ikke vondt av" :mrgreen:

Enig med deg Hans Martin, 200 er mer enn nok, selv om den er god for en del mer :)

Var en lang og fin utraffikert strekke så jeg synes ikke jeg tok så veldig mye sjanse :)
 #430083  av ArildM

Holy Lip eller Shine Auto Lip?

Hmmmm
 #430084  av ArildM

Sendte prisforespørsel på Shine Auto jeg :)
Bil nummer to har vel samme felgene som jeg får snart? :)
 #430088  av ArildM

Sendt prisforespørsel på Aeroware Front Lip og Vinge, just for fun...
Hvis Bandit blir bra blir trolig Smokey også sendt på lakkering til Latvia til neste år, så må jo se om jeg skal sette noe personlig preg på bilen når den først skal sendes bort på lakkering :)
 #430089  av ArildM

Og
Bilde
 #431434  av ArildM

Fant noen bilder på jobb PCen, fra når jeg renoverte lydanlegget, tror ikke de er lastet opp fra før:
Gammel forsterkeren:

Trekke kabelen til subben skjult:

Av med dørtrekk, sjekke kabler og delefilter:

Trekking av ny høyttalerkabel gjennom originalt ledningsnett (trangt!)

Ny tape og på plass med filtrene igjen:

La opp høyttalerkabel med dobbel kappe, kan ikke bli noe mer brudd og tull med lyden på en stund nå :)

Trakk opp nye ledninger fra forsterkeren og opp til høyttaleren for å unngå de gamle ledningene.
La også opp noen kabler litt finere +++ Byttet til annen forsterker som vist tidligere. Meget fornøyd med lyden etter å ha justert litt frem og tilbake i en mnds tid nå :mrgreen:

Ellers så må jeg meddele at Smokey er debrandet nå, plukket av alle klistremerkene en kveld. Satte på stooor TRD banner på frontruta samme kvelden, men fant ut at jeg ikke likte alle merkene, så da for alt. Bare Toyota logoen på panser og bakluka igjen nå :) Irriterer meg grønn over framfangern, gleder meg til å få sendt Smokey til Latvia til neste år :) Plukket av festene for GoProen også, dette var limt GODT fast! Men kom løst med litt skjæring og pussing. Rubbet og polerte opp Smokey samme dagen, ble bra :)

Genial jobb bil da :mrgreen: Solid som Toyota skal være, morsom som en Ferrari 8)

Kom over en Blitz ECU her om dagen, skulle ikke ha vært laget så fine dyre ting, spørs om det må handles noe i vinter. De neste 2 mnd er det kun Bandit som står på budsjettet :wink:
 #431448  av hmsilset

Bra Smoky får stell!De gopro festene ble festet meget bra, men med varmepistol og sitrusrens ville du fått de av ganske lett :D Irriterte meg over fremfangeren jeg også, men det viktigste er å kjøre masse :)
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 74