TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt Store ambisjoner og liten forstand.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#218339  av Arne rebel

Det var hyggelig å lese at en er savnet :wink: Nei grunnen er at jeg har tatt på meg formye ekstra arbeid (noe du burde vite ole tommy :P ) slik at en får litt for lite tid til bilen...samt jeg har stablet ca 90kvadrat med panel, 70meter reisverk rundt bilen og det ligger 40kvadrat med isolasjon oppå bilen, slik at det er ikke lett og komme til den. Når det er sagt så kommer jeg til å starte med mine ideer om en måneds tid, og alle i SA-LF sin ånd...ny motor med flere stempel enn i fjor, nye hjulbuer, nye sideskjørt...for å nevne noe. Så dere er nok ikke kvitt meg enda :twisted:

#218343  av ErikG

Hvordan motor er det du har i planene nå da? v6?

#218353  av sindrejl

enn om bt hadde fått nyss i disse planene ? :D hihi

#218377  av Kjelliken

:twisted: sounds like evil plans... we like hahahahahaha

#218378  av Amund

Det blir den motoren du nevnte på dagali? Men blir det TT, Arne? Eller feiger du ut :twisted:

#218440  av erling

Ja, må få deg skikklige motor, ikke sånn pingle 4'er. :D

#224659  av Morten

Arne rebel skrev:...Når det er sagt så kommer jeg til å starte med mine ideer om en måneds tid, og alle i SA-LF sin ånd...ny motor med flere stempel enn i fjor, nye hjulbuer, nye sideskjørt...for å nevne noe...
Nå har det vel gått en måneds tid Arne? *updates ønskes* :mrgreen:

#224665  av Dalan

Han driver nok og restituerer seg etter strabasene på Rally Norway enda tenker jeg... :mrgreen:

#225409  av Arne rebel

Dalan: Var kanskje litt ambisiøs når det gjelder inntak av "humør på flaske" :P
Ok...ligger etter litt her, men fikk en viktig del til bilen idag. Da var det bare å hoppe idet med begge bena....(lære litt om "data-sprut" kanskje :? )
Vedlegg
P1010105.JPG
P1010105.JPG (273.09 kiB) Vist 516 ganger

#225429  av erling

Da var det slutt på hemmlighetene ja :wink: Blir kult detta :)

#225449  av jan-erik

Blir spennende med den motoren i bilen Arne! Blir det snurre også? eller holde dette i første omgang kanskje .... Gled deg til lyden når du får fyrt den opp, men den har du jo kanskje hørt i en viss annen MR2 også :lol:

#225459  av Morten

Se der ja! :D NÃ¥ tenker jeg det blir litt mere skyv i mr2'en. :mrgreen:

#225488  av Mr2 Mk2

Snadder Arne, håper du klarer å lå være å ødelegge den før jeg har sittet på en tur ;) (ikke at du har tatt livet av noen motorer i den bilen da,plystre plystre)

#225491  av Christian

Mr2 Mk2 skrev:Snadder Arne, håper du klarer å lå være å ødelegge den før jeg har sittet på en tur ;) (ikke at du har tatt livet av noen motorer i den bilen da,plystre plystre)
:lol:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 32