TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ourom Racing MKIV Supras [Oppdatering våren 2009]

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #292104  av elino

Motorsport trening på Vålerbanen mandag 9 juni fra 1700...

EDIT: AVLYST!

Are har slitt med at servooljen flommer over på den svarte, men nå er ny elektrisk servopumpe montert.
 #295771  av elino

Noen bilder fra Gatebil på Rudskogen i helga :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Evo vs Supra
Bilde

Bilde
Stian Sørlie
Bilde
Are og Radni
Bilde
Sist redigert av elino den 14 jul 2008 23:48, redigert 1 gang totalt.
 #295773  av James

Tøffe bilder !! Brølet i den BMW Z4en der var jo bare helt vilt ! :shock: :shock: Hadde vel også rekordtid rundt banen om jeg ikke hørte feil?
Ikke mange hk den hadde heller i forhold til verstingbilene.
 #295792  av elino

Takker :) BMW til Stian er bare helt RÅ! Er vel 420 HK i den, men bilen er fabrikkbygd, så den kan ikke akkurat sammenlignes med "hobbymekkerne" her hjemme. Men utrolig moro å se og ikke minst høre den på banen :twisted: Hvis jeg ikke husker feil var tiden hans 59, 5..
 #295801  av 300zx-tt

Vært gøy å sett han kjøre mot de andre extreme gutta ja,var sikkert bra......

Er vel ikke rart om han kjørte raskest,bra redskap og proff sjåfør,hadde sikkert kunne kjørt nesten like raskt med en av extreme bilene med mye power og han.......Fører har jo mye å si,selv om extreme gutta kan kjøre bil de og... :)
 #298331  av Tomera

Er den sorte banesupraen den gamle TevoDekk supraen, eller er jeg helt på vidda nå? Kunne minne litt om den synes jeg.
Ellers, meget pene bilder ja :D
 #298435  av elino

Ourom racing har fått hjemmeside http://www.ouromauto.no

Tomera skrev:Er den sorte banesupraen den gamle TevoDekk supraen, eller er jeg helt på vidda nå? Kunne minne litt om den synes jeg.
Ellers, meget pene bilder ja :D
Jepp, det er det :)
 #298514  av elino

Motorsport trening på Vålerbanen i morgen mandag 11. august kl.17:00 - 21:00
Are skal ut å teste Svarten. Det er meldt bra vær :)
 #298530  av Morten

Litt off topic, men har dere tenkt dere oppover til Mo til uka? Savna dere tidligere i år... :wink:
 #298694  av elino

Morten skrev:Litt off topic, men har dere tenkt dere oppover til Mo til uka? Savna dere tidligere i år... :wink:
Det blir dessverre ingen tur nordover i år. Det er dessverre litt for travelt i sommer, men vi håper å ta turen opp på junitreffet neste år :)
Hyggelig at vi var savna da ;)
 #298696  av elino

Jaja, da slo værmeldingen feil igjen :(
Det ble en glatt trening for de få som kjørte, og bløtt og kaldt for oss som så på.

Bilen fungerte bra, men Are er ikke fornøyd med at bremsene bak tar litt for mye, så det blir gjort noe med etter hvert.
Beste tiden i dag ble 1.06.7 på bløtt føre uten regndekk.

Are havnet også i en stygg situasjon. På grunn av dårlig oppmøte kjørte alle klassene sammen (GT, Shortcar++). Det som skjedde var at en Shortcar snurrer og Are kommer ut av svingen etter langstrekka (ved hovedbygget) og ser shortcaren på tvers i banen. Are er kjapp i reaksjonen og kaster bilen rundt og sklir med rompa mot Shortcaren, men havner opp på med ene hjørnet på fornten på Shortcaren. Det gikk bra med alle pluss Shortcaren, men Supraen fikk seg en liten smell. Du kan se bilde lenger ned. Ambulanse personell sto helt opp på hendelsen og roste reaksjonsevnen til Are, heldigvis gikk dette bra.

Men jeg håper dette var en lærepenge til de som slipper biler utpå banen. Å ha en 1,5 tonn bil med en 4-500 kg Shortcar (nesten go cart) sammen i fri utfoldelse på banen er vel ikke akkurat smart...

Neste trening er mandag 1 september kl 17-21

PS! Beklager de uklare bildene, men sliter no jævlig med å ta klare fartsbilder (må nok få meg stativ:) :oops:

Are på bløta
Bilde

Formelbil
Bilde

Bak ser du Shortcaren Are hadde uhellet med..
Bilde

Da ble det litt mer arbeid :(
Bilde
 #298707  av jan-erik

Kjedelig med den smellen da. Ser at det er bilde av en Formel bil utpå også. Disse har uansett ikke lov til å kjøre sammen med andre vanlige lisensierte biler så vidt jeg vet! Tror de er ganske strenge på akkurat det. Sjekk med NBF for å være helt sikker.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 26