TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#185230  av arctic_celi

Posten suger så innmarri!!!

Skulle hente en pakke i dag... burde ikke ta mange minuttene det tenkte jeg.
Så tok jeg en kølapp... det var 5 stykk som var før meg... men det var jo 3 disker åpne.. så tenkte fremdeles at det ikke kom til å ta lang tid.
Minuttene gikk... og de ansatte svirra rundt omkring.. ingenting skjedde... var utolmodig med greit... det tok nesten 30min før det ble min tur.
Leverte lappen (som var ferdig signert slik at det skull ta så kort tid som mulig)

Så fikk jeg vite at.. nei... denne pakken er levert til Bunnpris Rønvik
(ved en feil) Jeg var passe irritert siden jeg har faktisk ventet 30min for å få den informasjonen.
Så kjørte jeg en egen tur til denne Bunnpris butikken.
Sto å ventet der også... så fikk jeg hjelp... hun dama leita lenge...
og lurte på hvorfor jeg var der osv... jeg forklarte at jeg hadde vært på hovedkontoret og de sa at den var her osv osv...
Hun fant den ikke... tok et søk.. og fant ut at: DEN LIGGER PÅ HOVEDKONTORET!!! Der jeg nettopp hadde vært!
Passe forbanna så drar jeg tilbake! Gidder ikke å trekke kølapp denne gangen og gikk rett til den dama og forklarte henne at jeg hadde vært på Bunnpris grønnåsen.
SÃ¥ gav henne lappen og ba henne finne pakken min.

Tipp da.. hun fant den hun... og dama presterte å si:
Nei, da må pakken kommet akkurat nå....

Fy faen for noen idioter!
Har du driti deg ut, så finn på en bedre unnskylding!! Arrrrrggg!

Jeg brukte 45min på noe som burde ta 3min!

#185237  av angrykid

Åsså så hissig..

Er det ikke menneskelig å følge de opplysningen som dukker opp på skjermen i ett system som man jobber med som normalt sett ikke er feilaktig oppdatert?

Jeg vil nå i allefall tro at det er normalt. Greit nok, ventetiden før du ble sendt til bunnpris burde dem nok gjort noe med, det er jeg enig i..

#185240  av arctic_celi

angrykid skrev:Åsså så hissig..

Er det ikke menneskelig å følge de opplysningen som dukker opp på skjermen i ett system som man jobber med som normalt sett ikke er feilaktig oppdatert?
Jeg vil nå i allefall tro at det er normalt. Greit nok, ventetiden før du ble sendt til bunnpris burde dem nok gjort noe med, det er jeg enig i..
Feilaktig oppdatert? Så du vet det du altså?
Det var ikke hun som tasta det feil? Eller så feil?

Vet ikke hva som skjedde... men totalt talentløst er det.

Når en pakke blir forflytta til et postkontor til et annet, så skal det vel stå på tracking nummeret?
Eller at dama på bunnpris viste at det ble henter pakker som var sendt feil når jeg snakket med henne?
Kan ikke se for meg at på den tiden jeg var på bunnpris at pakken ble hentet derfra... og lagt inn i systemet på posten på nytt.
Den pakken befante seg helt sikkert på kontoret heletiden gitt.

#185246  av sleeper

hehe.. skjønner at du er hissig.. :lol:
men nå er det sol og sommer så ta deg en is og dra på stranda og se på noen halvnakene damer isteden.. :wink:

#185251  av arctic_celi

sleeper skrev:hehe.. skjønner at du er hissig.. :lol:
men nå er det sol og sommer så ta deg en is og dra på stranda og se på noen halvnakene damer isteden.. :wink:
Var jo det jeg hadde lyst til da... :lol: ikke dra mellom postkontor...
har liksom litt viktigere ting å gjøre på før jeg skulle på jobb :)

#185266  av Rollaole

Inatt reiser jeg til kos! :D

#185268  av arctic_celi

Rollaole skrev:Inatt reiser jeg til kos! :D
you lucky one! :) blir du lenge eller?

#185343  av Rollaole

Sjafør til gardermoen kommer om 20min!
Blir bare ei uke, vi er 8 gutter på tur så trur det holder! :wink:

blir digg! 8) Fortsatt god sommer!

#185352  av Andy_Celica

Det er noen som er heldige, har ikke ferie før lenge jeg, og nå sitter jeg på jobben og er sjuk og spiser jordebær!

#185355  av ADHD:-)))

Hei!
DE er HELG!!!:-)
Nå stter eg her å venter til att de skal bli MANDAG så at eg skal reise til Bergen til TOYPART!!!:-)
Han blei den REDDENDE engel sm skal bytte kammene(Stage1 CROWLER)i HONDAen min JIPPI eg blei glad da han sa att han kunne jøre jobben for meg!!!:-)
fFor eg hadde ringt ALLE verksteder far Ålesund til Fredrikstad for å høre omnoen verksteder hadde mulighet å jøre denne jobben å de eg fikk til svar var ja VI kan jøre den jobben bare du kommer i AUGUST!!!:-(

Så til TOYPART så TAKKER eg å BUKKER eg for att du kan jøre denne joben for meg sån att eg kan kjøre på Rudskogen med GODE kammer
SÅ nå er eg ågså HAPPY!!!:-)

#185364  av tojo

:D Bare timer igjen så starter vi på helgetur til Piteå for å se dragrace :D
Lappinkulta,lettkledde damer og biler. ojoj å festen 8) 6000hk osv NICE :twisted: Ha en god helg alle sammen :D

#185367  av sleeper

god helg..
:D

#185380  av GT4 CS

SKÃ…L.
Dr rikkart brunøyet er dritafull før drøbaksundet idag. Hold god avstand :wink:

#185382  av Dalan

Tohjulinger er farlige, går man i grusen i 15km/t så ser man sånn ut etterpå :?
Vedlegg
skrubbig
skrubbig
DSC01030.JPG (154.04 kiB) Vist 331 ganger

#185384  av ADHD:-)))

Dalan skrev:Tohjulinger er farlige, går man i grusen i 15km/t så ser man sånn ut etterpå :?
Hei!
Dei er INGENTING som er VERRE en god sommer asvalt/grus eksem!!!:-)
  • 1
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 1174