Posten suger så innmarri!!!
Skulle hente en pakke i dag... burde ikke ta mange minuttene det tenkte jeg.
Så tok jeg en kølapp... det var 5 stykk som var før meg... men det var jo 3 disker åpne.. så tenkte fremdeles at det ikke kom til å ta lang tid.
Minuttene gikk... og de ansatte svirra rundt omkring.. ingenting skjedde... var utolmodig med greit... det tok nesten 30min før det ble min tur.
Leverte lappen (som var ferdig signert slik at det skull ta så kort tid som mulig)
Så fikk jeg vite at.. nei... denne pakken er levert til Bunnpris Rønvik
(ved en feil) Jeg var passe irritert siden jeg har faktisk ventet 30min for å få den informasjonen.
Så kjørte jeg en egen tur til denne Bunnpris butikken.
Sto å ventet der også... så fikk jeg hjelp... hun dama leita lenge...
og lurte på hvorfor jeg var der osv... jeg forklarte at jeg hadde vært på hovedkontoret og de sa at den var her osv osv...
Hun fant den ikke... tok et søk.. og fant ut at: DEN LIGGER PÅ HOVEDKONTORET!!! Der jeg nettopp hadde vært!
Passe forbanna så drar jeg tilbake! Gidder ikke å trekke kølapp denne gangen og gikk rett til den dama og forklarte henne at jeg hadde vært på Bunnpris grønnåsen.
SÃ¥ gav henne lappen og ba henne finne pakken min.
Tipp da.. hun fant den hun... og dama presterte å si:
Nei, da må pakken kommet akkurat nå....
Fy faen for noen idioter!
Har du driti deg ut, så finn på en bedre unnskylding!! Arrrrrggg!
Jeg brukte 45min på noe som burde ta 3min!
Skulle hente en pakke i dag... burde ikke ta mange minuttene det tenkte jeg.
Så tok jeg en kølapp... det var 5 stykk som var før meg... men det var jo 3 disker åpne.. så tenkte fremdeles at det ikke kom til å ta lang tid.
Minuttene gikk... og de ansatte svirra rundt omkring.. ingenting skjedde... var utolmodig med greit... det tok nesten 30min før det ble min tur.
Leverte lappen (som var ferdig signert slik at det skull ta så kort tid som mulig)
Så fikk jeg vite at.. nei... denne pakken er levert til Bunnpris Rønvik
(ved en feil) Jeg var passe irritert siden jeg har faktisk ventet 30min for å få den informasjonen.
Så kjørte jeg en egen tur til denne Bunnpris butikken.
Sto å ventet der også... så fikk jeg hjelp... hun dama leita lenge...
og lurte på hvorfor jeg var der osv... jeg forklarte at jeg hadde vært på hovedkontoret og de sa at den var her osv osv...
Hun fant den ikke... tok et søk.. og fant ut at: DEN LIGGER PÅ HOVEDKONTORET!!! Der jeg nettopp hadde vært!
Passe forbanna så drar jeg tilbake! Gidder ikke å trekke kølapp denne gangen og gikk rett til den dama og forklarte henne at jeg hadde vært på Bunnpris grønnåsen.
SÃ¥ gav henne lappen og ba henne finne pakken min.
Tipp da.. hun fant den hun... og dama presterte å si:
Nei, da må pakken kommet akkurat nå....
Fy faen for noen idioter!
Har du driti deg ut, så finn på en bedre unnskylding!! Arrrrrggg!
Jeg brukte 45min på noe som burde ta 3min!
"I'm the Apprentice! Yes! it's really really true!
"