TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#185831  av Marlboro

Christian skrev:Har ankommet Las Vegas og ligget i bassenget noen timer mens rommet ble gjort klart. Konge!!!! 8) Det er lettkledde damer (og da mener jeg lettkledde!!!) overalt, man kan røyke over alt, man kan drikke over alt. Hotellet heter Mandalay bay og vi har rom i 30 etg :twisted: 8)
Spilte bort 100 dollar på mandalay bay i mai :) morro!

#186227  av Christian

Da er jeg ankommet Mempis, midt i Elvis land. Noe som er rimelig tydelig, siden det er Elvis bilder, plakater, pokaler og Elvis musikk så langt man ser/hører :lol: Greit at de er stolta av ham, men dette er helt vilt :shock: :roll:

Greide meg rimelig greit i Las Vegas også, endte opp med $200 mer enn jeg startet med, så skal ikke klage. Testet også berg og dalbanen på New York New York, den var rimelig rå. :) Men ingenting slår stratosphere, det er det råeste jeg har vært med på :shock: :twisted: Tårnet er 300m høyt med 3 forskjellige rides....helt sykt! F.eks big shot med 4G

Ta en titt her
http://www.stratospherehotel.com/las_ve ... _ride.html

Skal være i Elvis land i 1 dag til, så flyr vi videre til New York :)

#186235  av sleeper

FY FAEN!!!! der vil jeg dra! det der så helt sykt ut!!

nei nå er det bare og begynne og spare! jeg skal til USA!!! 8) :D

#186372  av jsun

Fin dag å signere kontrakt på ny jobb :D
Og ikke minst, deilig med 496' i året!!!

#186374  av Johansen

jsun skrev:Fin dag å signere kontrakt på ny jobb :D
Hva jobber du som da?

#186376  av arctic_celi

Grattis!!!

Hørtes realt ut ja... og det er bare fastlønn liksom?
SÃ¥ overtid kommer i tillegg?

Jeg må jobbe noe vannvittig med overtid hvis jeg skal komme opp i det der.

#186385  av jsun

Johansen skrev:
Hva jobber du som da?
Nå skal jeg jobbe for Optical Storage som har hovedkontor på Fornebu.
Stillingen er Key Account Manager.

#186386  av jsun

arctic_celi skrev:
Grattis!!!

Hørtes realt ut ja... og det er bare fastlønn liksom?
SÃ¥ overtid kommer i tillegg?

Jeg må jobbe noe vannvittig med overtid hvis jeg skal komme opp i det der.
Finnes overtid enda :wink: ???
Provisjon kommer i tillegg!! Muligheter for opptill 600' totalt.
Og det fine er jo at min tidligere arb. giver betaler meg lønn ut Sept. Så da blir det 1,5mnd. med dobbel lønn :D

#186404  av arctic_celi

jsun skrev: Finnes overtid enda :wink: ???
Provisjon kommer i tillegg!! Muligheter for opptill 600' totalt.
Og det fine er jo at min tidligere arb. giver betaler meg lønn ut Sept. Så da blir det 1,5mnd. med dobbel lønn :D
Overtid/ØUA finnes i forsvaret ja... ;)
spesielt for oss som går turnus :)

Dobbel lønn også?
Humf... da synes jeg at du skal invistere i en ny bil ;)
Du har jo råd til det ;)

#186443  av sleeper

lukter supra kjøp her ja... :wink:

#186513  av celicat23

Om nøyaktig 6 timer så står jeg ved stemplingsuret, trykker UT og drar kortet. Da begynner helga offisielt, og jeg misstenker at det vil være så godt at det vil rykke godt i minst 1 kroppsdel når jeg gjør det.

Da er det store målet for helga og bli full, og tafse på ett par patter i løpet av lørdag kveld.

...Eller så blir det som vanlig, at ingen blir med ut, for stort sett alle jeg kjenner har funnet seg ei høne og slått seg ned, og "skal sefilm sammen med dama" eller noe annet meningsløst. Folk er rundt 30år, og oppfører seg som ett gammelt gift par på 60. Jeg er *så* lei!!!

5 timer og 55 minutter igjen....

#186523  av Andy_Celica

Fy faen folk er dumme, kom en bort til meg i går (han vet at jeg kjører st205) så begynner han snakke om at han skal kjøpe seg en t180 i gtfour utgaven, jeg korrigere han, og det neste han sier er at hvis han bruker 40k på motoren (datasprut stempler m.m) så har han 700 hk, jeg begynner å le og han insisterer at det er riktig, og brått så skifter han over og skal brått ikke gjøre noe med bilen, for da går den lissom bra nok med 208 hester, (han skal ha Carloz)

Noen folk vet faen ikke hva de snakker om :twisted:

Og det værste er at han begynner å snakke med meg om hvor bra understellet osv er m.m, akkurat som jeg ikke vet det? (som har en st205)

#186532  av sleeper

folk som ikke har trimmet biler selv vet ikke bedre!
de sitter ofte bare og legger sammen prisen for de store delene og sier seg fornøyd med det! tenker ikke på hva maskineringsjobb, slanger pakkninger bolter + all jobben man ikke kan gjøre selv!

#186534  av celicat23

3 timer og 20 minutter igjen.....Gi meg styrke!

#186536  av sleeper

celicat23 skrev:3 timer og 20 minutter igjen.....Gi meg styrke!
du må skaffe deg en ny jobb... :lol:
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 1174