TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#186538  av GT4 CS

Andy_Celica skrev:Fy faen folk er dumme, kom en bort til meg i går (han vet at jeg kjører st205) så begynner han snakke om at han skal kjøpe seg en t180 i gtfour utgaven, jeg korrigere han, og det neste han sier er at hvis han bruker 40k på motoren (datasprut stempler m.m) så har han 700 hk, jeg begynner å le og han insisterer at det er riktig, og brått så skifter han over og skal brått ikke gjøre noe med bilen, for da går den lissom bra nok med 208 hester, (han skal ha Carloz)

Noen folk vet faen ikke hva de snakker om :twisted:

Og det værste er at han begynner å snakke med meg om hvor bra understellet osv er m.m, akkurat som jeg ikke vet det? (som har en st205)
Stemmer det mann, han får minst 700hk, det viktige du ikke tenkte på er at han kommer til og montere en tenningsmodul i bensintanken slik at bensina alt er anntent før den kommer gjennom bensinpumpa, det han og kommer til og gjøre er og sette inn kromma tennplugger med hypragnist funksjon, de gjør at det gnistrer i hele motoren og sender gnister rundt inne i forbrenningskammeret. Dette fører sammen med hans mod i bensintanken til denne kraftige økningen. Alt selfvølgelig mappet på 92oktan for best mulig kontroll over tenningsbank. Du må ikke være så negativ til hans løsninger :wink:

#186541  av sleeper

hehe :lol:

og som en ekstra boost så har han forvarming av innsugslufta så den blir lettere forbrent... :D

#186543  av Andy_Celica

GT4 CS skrev:
Andy_Celica skrev:Fy faen folk er dumme, kom en bort til meg i går (han vet at jeg kjører st205) så begynner han snakke om at han skal kjøpe seg en t180 i gtfour utgaven, jeg korrigere han, og det neste han sier er at hvis han bruker 40k på motoren (datasprut stempler m.m) så har han 700 hk, jeg begynner å le og han insisterer at det er riktig, og brått så skifter han over og skal brått ikke gjøre noe med bilen, for da går den lissom bra nok med 208 hester, (han skal ha Carloz)

Noen folk vet faen ikke hva de snakker om :twisted:

Og det værste er at han begynner å snakke med meg om hvor bra understellet osv er m.m, akkurat som jeg ikke vet det? (som har en st205)
Stemmer det mann, han får minst 700hk, det viktige du ikke tenkte på er at han kommer til og montere en tenningsmodul i bensintanken slik at bensina alt er anntent før den kommer gjennom bensinpumpa, det han og kommer til og gjøre er og sette inn kromma tennplugger med hypragnist funksjon, de gjør at det gnistrer i hele motoren og sender gnister rundt inne i forbrenningskammeret. Dette fører sammen med hans mod i bensintanken til denne kraftige økningen. Alt selfvølgelig mappet på 92oktan for best mulig kontroll over tenningsbank. Du må ikke være så negativ til hans løsninger :wink:
Ja selfølgelig, det tenkte jeg ikke på :wink:

#186544  av Andy_Celica

sleeper skrev:hehe :lol:

og som en ekstra boost så har han forvarming av innsugslufta så den blir lettere forbrent... :D
mye mulig :wink: men skal oxo hjelpe å bytte ut pluggkablen til 30 kvadrats strøm ledninger :wink:

#186551  av celicat23

Jeg drar på bilxtra. Skal bare ha torx bits med hull i (fordi audi er en gjeng nazi svin som bare MÅÅÅÅÅÅ finne på å bruke torx skruer med en tapp i midten for å feste LMM'en på...mens det er vanlige torx ellers på bilen...schwein!!!) og finner det. 50kr bare til og med. Flott.

Men de har lagt de bakerst i butikken, så jeg må gå forbi alle hyllene med diverse sprayer, såper, polish'er, lær behandling... Kosta meg 400kr det.

Bilrekvisita butikker er menn sitt svar på klesbutikker. I'm sure of it.

1 time og 20 minutter til helg. Jeg ser lyset i tunnellen (tunnellen? tunellen? tunnelen? Nei, jeg gir F i hvordan det staves....)

#186558  av GT4 CS

Andy_Celica skrev:

mye mulig :wink: men skal oxo hjelpe å bytte ut pluggkablen til 30 kvadrats strøm ledninger :wink:
Se her ja. vi fikk åpnet øynene dine. så får du en mye bedere helg uten at du føler behov for og rakke ned på kommende motor tunere, siste melding som har kommet meg for øret er at han skal bruke zalo i olja, dette har en rensende effekt samtidig som det fører til mindre friksjon som igjen gir en rikt overskudd av dreiemoment, han har og planer om en clutch med små celler av cola og zalo innebygd i plata, disse kan aktiveres uavhengig med tanke på og spare drivlinjen, cola under drag og fort kjøring, zalo da han kjører i trafikken. Helt genialt, rart ingen av oss har kommet på den ideen før

#186561  av jonny on the spot

hva med bruspulver på bensintanken for eksta høyt bensintrykk :roll:

#186579  av lexusmann

jonny on the spot skrev:hva med bruspulver på bensintanken for eksta høyt bensintrykk :roll:
Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…, dette er gull!!! :D
LOL!!

#186581  av sleeper

og for de som VIRKELIG vil ha lystgasseffekt! (sånn at du får tunellsyn som på F&F, så er det beste trikset og ta en lang lunte fra førersetet inn i tanken og sette fyr på den rett før du vil at bilen skal dra på!
da sier det BOOOM og bilen fyker et eller annet sted.. :lol:

#186593  av celicat23

sleeper skrev:og for de som VIRKELIG vil ha lystgasseffekt! (sånn at du får tunellsyn som på F&F, så er det beste trikset og ta en lang lunte fra førersetet inn i tanken og sette fyr på den rett før du vil at bilen skal dra på!
Hvis du vil ha the fast and the bi-curious effekten, så bare girer du. Holder med det. Tror jeg telte 16 gir på mitsubishi evo'en i 2 FAST 2 STUPID filmen. Og hver gang han gira så *VIPS* gikk det fortere.

#186632  av Fred

låks.......

#186640  av sleeper

celicat23 skrev:
sleeper skrev:og for de som VIRKELIG vil ha lystgasseffekt! (sånn at du får tunellsyn som på F&F, så er det beste trikset og ta en lang lunte fra førersetet inn i tanken og sette fyr på den rett før du vil at bilen skal dra på!
Hvis du vil ha the fast and the bi-curious effekten, så bare girer du. Holder med det. Tror jeg telte 16 gir på mitsubishi evo'en i 2 FAST 2 STUPID filmen. Og hver gang han gira så *VIPS* gikk det fortere.
en ver bil med respekt for seg selv har jo min 20 gir.... :lol:

#186663  av Andy_Celica

GT4 CS skrev:
Andy_Celica skrev:

Se her ja. vi fikk åpnet øynene dine. så får du en mye bedere helg uten at du føler behov for og rakke ned på kommende motor tunere, siste melding som har kommet meg for øret er at han skal bruke zalo i olja, dette har en rensende effekt samtidig som det fører til mindre friksjon som igjen gir en rikt overskudd av dreiemoment, han har og planer om en clutch med små celler av cola og zalo innebygd i plata, disse kan aktiveres uavhengig med tanke på og spare drivlinjen, cola under drag og fort kjøring, zalo da han kjører i trafikken. Helt genialt, rart ingen av oss har kommet på den ideen før
Hvor er det du har fått all den kunnskapen om å trimme biler da? :wink:

#186744  av celicat23

Andy_Celica skrev:
GT4 CS skrev:
Andy_Celica skrev: mye mulig :wink: men skal oxo hjelpe å bytte ut pluggkablen til 30 kvadrats strøm ledninger :wink:
Hvor er det du har fått all den kunnskapen om å trimme biler da? :wink:
Høres ut som mye av det er plukket opp på fylla i helgene :D

#186747  av celicat23

Random thoughts...

- Takk til deg som stod forann meg i minibank kø i går kveld, som så ut som ikke var bil intressert i det hele tatt, men fortsatt kommenterte at jeg hadde feit bil. Du hadde sikkert ikke vært like positiv hvis du så hvor mye dama di satt i bilen din og titta på meg og bilen min før jeg gikk ut og stilte meg i kø bak deg 8)

- Hei til dere små ca 17-18år gamle jentene som jeg møtte i går kveld. Dere er pene, men jeg er for gammel for dere :? Men jeg skjønte det var bilen som frista mest uansett :D Skulle ønske jeg var 18år igjen...

- Meguiars nxt gen glass vask....vask? Du ender opp med å dytte møkka rundt på vinduene bare. Møkka produkt!!! AUTOGLYM FAST GLASS lenge leve!!

- AUTOGLYM BUMPER CARE. Bumper? Fungerer på dekkene, all sort plastikk i motorrommet, lister i dører og over alt ellers. Flott produkt!

- AIRWAVE FEATURING JON O'BIR "THE PROMISE I MADE" (electro dub) ... Fet låt, og mye bedre en den orginale "vocal" versjonen.

- GRILLED, med Kevin James og Ray Romano. Skulle tro det ville bli en bra film. Skulle TRO. Men, nei :cry:

- 5 stjernet torx bits med hull i midten er så inne i #¤"!#% vanskelig å finne. 6 stjernet, ikke noe problem. Men 5 stjernet? Forbanna audi patent!

- BRAMHULTS NYPRESSEDE APPELSINER, som fåes kjøpt på diverse rema/rimi (husker ikke hvilken jeg var på), som er ISKALD etter en stund i fryseren - det er det friskeste du kan kjøpe å drikke på noen butikk. Helt overlegen juice. Smaker nypressede appelsiner. "Like it says on the bottle".

- Det er sol ute. Hva gjør jeg her inne? Ut!!!! SOMMER ER KOOOOONGE!!!
  • 1
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 1174