Andy_Celica skrev:Fy faen folk er dumme, kom en bort til meg i går (han vet at jeg kjører st205) så begynner han snakke om at han skal kjøpe seg en t180 i gtfour utgaven, jeg korrigere han, og det neste han sier er at hvis han bruker 40k på motoren (datasprut stempler m.m) så har han 700 hk, jeg begynner å le og han insisterer at det er riktig, og brått så skifter han over og skal brått ikke gjøre noe med bilen, for da går den lissom bra nok med 208 hester, (han skal ha Carloz)Stemmer det mann, han får minst 700hk, det viktige du ikke tenkte på er at han kommer til og montere en tenningsmodul i bensintanken slik at bensina alt er anntent før den kommer gjennom bensinpumpa, det han og kommer til og gjøre er og sette inn kromma tennplugger med hypragnist funksjon, de gjør at det gnistrer i hele motoren og sender gnister rundt inne i forbrenningskammeret. Dette fører sammen med hans mod i bensintanken til denne kraftige økningen. Alt selfvølgelig mappet på 92oktan for best mulig kontroll over tenningsbank. Du må ikke være så negativ til hans løsninger
Noen folk vet faen ikke hva de snakker om![]()
Og det værste er at han begynner å snakke med meg om hvor bra understellet osv er m.m, akkurat som jeg ikke vet det? (som har en st205)

91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000