Side 219 av 1174

Legg innLagt inn:15 jul 2006 16:52
av Zepticon
celicat23 skrev: - Takk til deg som stod forann meg i minibank kø i går kveld, som så ut som ikke var bil intressert i det hele tatt, men fortsatt kommenterte at jeg hadde feit bil. Du hadde sikkert ikke vært like positiv hvis du så hvor mye dama di satt i bilen din og titta på meg og bilen min før jeg gikk ut og stilte meg i kø bak deg 8)
Genialt :lol:
celicat23 skrev: - Hei til dere små ca 17-18år gamle jentene som jeg møtte i går kveld. Dere er pene, men jeg er for gammel for dere :? Men jeg skjønte det var bilen som frista mest uansett :D Skulle ønske jeg var 18år igjen...

Og singel... Men uansett... Alt over 16 er jo lovlig... Og kansje dem liker eldre menn?

:lol:

Legg innLagt inn:15 jul 2006 19:12
av Andy_Celica
celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev:
GT4 CS skrev: Se her ja. vi fikk åpnet øynene dine. så får du en mye bedere helg uten at du føler behov for og rakke ned på kommende motor tunere, siste melding som har kommet meg for øret er at han skal bruke zalo i olja, dette har en rensende effekt samtidig som det fører til mindre friksjon som igjen gir en rikt overskudd av dreiemoment, han har og planer om en clutch med små celler av cola og zalo innebygd i plata, disse kan aktiveres uavhengig med tanke på og spare drivlinjen, cola under drag og fort kjøring, zalo da han kjører i trafikken. Helt genialt, rart ingen av oss har kommet på den ideen før
Hvor er det du har fått all den kunnskapen om å trimme biler da? :wink:
Høres ut som mye av det er plukket opp på fylla i helgene :D
Ja mye av det kommer nok etter 1 kasse med borg! :wink:

Legg innLagt inn:16 jul 2006 00:04
av arctic_celi
Zepticon skrev:
celicat23 skrev: - Hei til dere små ca 17-18år gamle jentene som jeg møtte i går kveld. Dere er pene, men jeg er for gammel for dere :? Men jeg skjønte det var bilen som frista mest uansett :D Skulle ønske jeg var 18år igjen...

Og singel... Men uansett... Alt over 16 er jo lovlig... Og kansje dem liker eldre menn?

:lol:
Ja alt over 16 er lovlig...
men så er det jo snakk om litt verdighet også da :D
(Dessuten så ser de fleste 16-19åringer ut som noen småunger og da funker det ikke for meg uansett) :?

Men hvis de har sett slik ut... så skal jeg vudere det :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

Legg innLagt inn:17 jul 2006 22:02
av bose
Nå er det bare en time til jeg blir 20 :p

Legg innLagt inn:17 jul 2006 22:45
av Daniel_hoy
bose skrev:Nå er det bare en time til jeg blir 20 :p
og jeg blei 21 i dag. :lol:

Legg innLagt inn:17 jul 2006 23:05
av bose
grattis med dagen til oss begge :D

Legg innLagt inn:17 jul 2006 23:30
av ADHD:-)))
Hei!
GRATULERER for deres DAG!!!:-)

Legg innLagt inn:18 jul 2006 15:03
av Neemi
Grattis begge to ;)

Legg innLagt inn:18 jul 2006 18:46
av jsun
28,1 grader i leiligheten nå....... glad jeg skal ned til Sørlandet på Fredag :wink:

Legg innLagt inn:19 jul 2006 09:22
av GT4 CS
Andy_Celica skrev:
GT4 CS skrev:
Andy_Celica skrev: mye mulig :wink: men skal oxo hjelpe å bytte ut pluggkablen til 30 kvadrats strøm ledninger :wink:
Se her ja. vi fikk åpnet øynene dine. så får du en mye bedere helg uten at du føler behov for og rakke ned på kommende motor tunere, siste melding som har kommet meg for øret er at han skal bruke zalo i olja, dette har en rensende effekt samtidig som det fører til mindre friksjon som igjen gir en rikt overskudd av dreiemoment, han har og planer om en clutch med små celler av cola og zalo innebygd i plata, disse kan aktiveres uavhengig med tanke på og spare drivlinjen, cola under drag og fort kjøring, zalo da han kjører i trafikken. Helt genialt, rart ingen av oss har kommet på den ideen før
Hvor er det du har fått all den kunnskapen om å trimme biler da? :wink:
ALL denne kunnskapen på ingeniør i profesor nivå om og trimme biler har jeg lært selv. Livets skole er resepten. Og som mr celicat23 her antyder så har jeg ikke plukket opp dette i fylla. Folk ler av meg og mener min måte og tune motorer på er meget tvilsom, passer meg fint, for da for jeg gjøre det på min måte og gliser like godt hver gang jeg kjører forbi dem med min optimale rådebank for og narre bankesensor slik at jeg kan kjøre høyere trykk, jeg polerer stemplene mine med biltema metall polish som gjør at tenningsbanken er ufarlig. Og mine motorer er og bygget slik at det kun er det stemplet som tenner som får oljesmøring, underspyling er for pyser, jeg bruker overspyling, er tross alt på toppen av stemplet ting skjer. Har og roterende intercooler slik at luften blir svimmel og kvalm, noe som gjør at luften vil fort ut av intercooler og da de er ute spyr luften høyeksplosive kjemikalier ned i innsuget mitt som er vridd 123grader for optimal skruflow. Har og konstruert mitt eget tenningsystem som gjør at luften alt er antent før den når forbrenningskammerene. Mer orker jeg ikke ramse opp nå.
Men jeg har en ide jeg tenkte sette ut i livet på min neste motor, la ac gå gjennom luftfilterboks, slik får jeg jo kjølt ned innsugsluften og kan øke ladetrykket til uante trykk

Legg innLagt inn:19 jul 2006 09:24
av Andy_Celica
GT4 CS skrev:
Andy_Celica skrev:
GT4 CS skrev: Se her ja. vi fikk åpnet øynene dine. så får du en mye bedere helg uten at du føler behov for og rakke ned på kommende motor tunere, siste melding som har kommet meg for øret er at han skal bruke zalo i olja, dette har en rensende effekt samtidig som det fører til mindre friksjon som igjen gir en rikt overskudd av dreiemoment, han har og planer om en clutch med små celler av cola og zalo innebygd i plata, disse kan aktiveres uavhengig med tanke på og spare drivlinjen, cola under drag og fort kjøring, zalo da han kjører i trafikken. Helt genialt, rart ingen av oss har kommet på den ideen før
Hvor er det du har fått all den kunnskapen om å trimme biler da? :wink:
ALL denne kunnskapen på ingeniør i profesor nivå om og trimme biler har jeg lært selv. Livets skole er resepten. Og som mr celicat23 her antyder så har jeg ikke plukket opp dette i fylla. Folk ler av meg og mener min måte og tune motorer på er meget tvilsom, passer meg fint, for da for jeg gjøre det på min måte og gliser like godt hver gang jeg kjører forbi dem med min optimale rådebank for og narre bankesensor slik at jeg kan kjøre høyere trykk, jeg polerer stemplene mine med biltema metall polish som gjør at tenningsbanken er ufarlig. Og mine motorer er og bygget slik at det kun er det stemplet som tenner som får oljesmøring, underspyling er for pyser, jeg bruker overspyling, er tross alt på toppen av stemplet ting skjer. Har og roterende intercooler slik at luften blir svimmel og kvalm, noe som gjør at luften vil fort ut av intercooler og da de er ute spyr luften høyeksplosive kjemikalier ned i innsuget mitt som er vridd 123grader for optimal skruflow. Har og konstruert mitt eget tenningsystem som gjør at luften alt er antent før den når forbrenningskammerene. Mer orker jeg ikke ramse opp nå.
Men jeg har en ide jeg tenkte sette ut i livet på min neste motor, la ac gå gjennom luftfilterboks, slik får jeg jo kjølt ned innsugsluften og kan øke ladetrykket til uante trykk
:D

Legg innLagt inn:19 jul 2006 10:36
av MacGyver
la ac gå gjennom luftfilterboks, slik får jeg jo kjølt ned innsugsluften og kan øke ladetrykket til uante
genialt d da :)=

Legg innLagt inn:19 jul 2006 11:10
av GT4 CS
MacGyver skrev:
la ac gå gjennom luftfilterboks, slik får jeg jo kjølt ned innsugsluften og kan øke ladetrykket til uante
genialt d da :)=
Ja, uten og skyte meg selv i foten så det gjør vondt må jeg si at det ville vært et genialt system, konstant lik temp på innsugsluft burde kunne gjøre livet bedere om sommeren

Legg innLagt inn:19 jul 2006 12:51
av MacGyver
og dersom det er varmt nok så får du en tillegssprut av vann og etter som det dogger og suges inn i motoren :)

Legg innLagt inn:19 jul 2006 13:03
av Zepticon
Et nytt studieår, og et nytt studium!!!!

INDUSTRIELT DESIGN HERE I COME!!!!!!
:D :D :D

Aldri mer elektronikk... Bilstereo er gøy! Zener-dioder er ikke gøy!

Så om 10 år når jeg jobber hos Toyotas designavdeling så skal vi få 2000GT på veien igjen :wink: