TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #330583  av Giske

Daniel HS skrev:Kommer nok til å lakke alt foran a stolpene, altså, skjermer, panser og frontfanger.

Håper på å få skjermen over helgen, og har bestilt frontfanger hos Fensport i dag. Så satser på at ting ordner seg... Håper på å få bilen klar innen 2-3 uker hvis alt klaffer herfra...
Blir kanskje ferdig til gatebil da? :D
 #330587  av Daniel HS

Giske skrev:
Daniel HS skrev:Kommer nok til å lakke alt foran a stolpene, altså, skjermer, panser og frontfanger.

Håper på å få skjermen over helgen, og har bestilt frontfanger hos Fensport i dag. Så satser på at ting ordner seg... Håper på å få bilen klar innen 2-3 uker hvis alt klaffer herfra...
Tør ikke satse på det, men hadde vært fett ja... Men vi kjører uansett 1 stk CS nedover da.. :D
 #330603  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev:

Tør ikke satse på det, men hadde vært fett ja... Men vi kjører uansett 1 stk CS nedover da.. :D
Får se hva det blir til da! Gleder meg til å se!!
 #331667  av Daniel HS

Skjermen ble visst j*****g utsatt den! Regner med at den kommer i morgen. Har i mellomtiden fått parklys og ny frontfanger, nye hvite blinkere er også på vei! :) Og så har jeg bestilt ny grillist og panserlist på Jæger/Toyota i dag, ble greit dyrt :shock:

Front; Ny original Carlos Sainz front selvsagt
Bilde
Bilde

Parklys; Blir nok nye originale etterhvert, vet ikke helt hva jeg synes om disse her, pluss at de mangler "Carbon-looken" som de originale har
Bilde
Bilde
Bilde

Også har jeg endelig fått tonet blinkerne bak røde:
Bilde

Og litt jåleri: :P
Bilde
Bilde

Blir nok ikke klar til Våler ser det ut som, håper på å få den på retting i løpet av uken, så lakk så fort den er klar.

(Tuborg-en i bakgrunnen er ikke min, drikker selvsagt enten Hansa eller Corona :lol: )
 #331687  av CelicaDream

Blir jeg bra dette her da 8)

Hvor kan jeg få tak i hvite blinkers som passer på sidene foran på skjermene ? Hørt noe om avensis blinkere, men hvilken modell etc !?

Regner du ser frem til å få bilen på veien igjen :)

Med hilsen

Trond-Erik
 #331710  av Daniel HS

CelicaDream skrev:Blir jeg bra dette her da 8)

Hvor kan jeg få tak i hvite blinkers som passer på sidene foran på skjermene ? Hørt noe om avensis blinkere, men hvilken modell etc !?

Regner du ser frem til å få bilen på veien igjen :)

Med hilsen

Trond-Erik
Gleder meg MYE skal jeg si deg! Hehe...

Hvite blinkere på skjermen med 100% passform finner du vel egentlig ikke tror jeg. Men kjøp Avensis 2005 mod sine blinkere, eneste du må gjøre er å lime dem. det gjør du enkelt ved å bruke limpistol, en liten limperle på hver side av blinklyset, så holder det fast, samtidig at det er enkelt å få det av om du skulle ønske det... :)
 #331805  av Daniel HS

I dag kom skjermen endelig :D Så i morgen blir rettearbeidet på frontplaten og panseret begynt!

Ellers var jeg å fikk meg en 3" Aussie Downpipe i går! :) Denne passer på originaleksosen, eller?
 #331892  av CelicaDream

Daniel HS skrev:I dag kom skjermen endelig :D Så i morgen blir rettearbeidet på frontplaten og panseret begynt!

Ellers var jeg å fikk meg en 3" Aussie Downpipe i går! :) Denne passer på originaleksosen, eller?
Hvordan vil det utgjøre med å montere en slik downpipe med tanke på eu-godkjenning/avgasskontroll !?
 #331924  av CelicaDream

Haugrud skrev:Jeg kjører uten cat og jeg kom igjennom..men om det ikke går kan du evt sveise inn en race-cat i mid-pipe :)
Okey...da skal jeg sjekke ut litt om dette :) takker
 #331931  av Daniel HS

Da satser vi på montering når bilen er tilbake fra retting... :D

Litt oppdateringer med bilder er vel noe folk setter pris på?

Bilde av DownPipen:
Bilde

Bilde av Skjermen:
Bilde

Bilen på henger på vei ut til oppretteren;
Bilde

Og så til noe annet morro :D

Bilde

Var en smule større enn jeg trodde :P
Bilde
Bilde

Noen som har erfaring med FMIC i GT-4/CS? Tenker på at man må flytte servo og oljekjøler bakover, og ikke minst hvor folk går ned med rørene, er bra trangt!
 #331933  av ØrjanN

Ser man det ja, blir kongebra når du får den på veien igjen ;).
Stilig intercooler, tror den var stor nok jah...
 #332406  av Thomas S

Nærmer seg no :D Ser ut til at du får ordnet bil fortere en meg ihvertfall :?
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 40