TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #383364  av Audun F

ad92 skrev:Er karroseriet fortsatt galvanisert etter syrebad?
Vil ikke tro det nei, fikk i alle fall ikke inntrykk av det...

Ellers så har jeg kikka litt mer på farge til bilen :D Hva med en annen original Toyota farge: Sunset Bronze Mica som brukes på nye Toyota Venza? http://www.toyotareference.com/4U3_toyo ... ronze_mica

Ellers så er jo Audi sin Ipanema Brown en fin farge, men kanskje litt vel oransj... http://audiforum.us/q5-q7/15796-ipanema-brown-q7.html
 #383367  av magnesmurf

Må si jeg synes de ble litt for brune etter min smak, men det er ditt valg. Personlig synes jeg den gråbrune antracit supraen var mye tøffere i fargen, spesielt hvis du får den som perlemor lakk..
 #383662  av Audun F

Skal få en fargeprøve på Sunset Bronze Mica i morgen når bilen leveres. Så får vi se om det er fargen jeg ender opp med.

Utover det... Jeg tror nok ikke det blir Border kit på meg alikevel. Det blir ufattelig mye knot med tilpasning og veldig til stress akkurat nå. Det blir original frontfanger med leppe, Border sideskjørt blir byttet ut med noen som er litt smalere og så må jeg se om jeg finner noe som kan settes på bakfangeren istedenfor de Border flapsa jeg har. Dermed har jeg et komplett Border kit til salgs + en ekstra Border front som kommer i posten i løpet av uka :roll:

Jeg tar gjerne imot forslag til lepper og diskre sideskjørt + bakre fangerflaps :D
 #383664  av inzane2012

da kan jeg anbefale enten bare orginal 93+ leppe eller enten greddy eller kanskje kaminari leppa, og Tom's sideskjørt og bakfanger :)
den Tom's bakfangeren er den jeg syns som ser mest orginal ut, samtidig som den gir rumpa litt mer fylde ;)
 #383672  av trd2000gt

inzane2012 skrev:da kan jeg anbefale enten bare orginal 93+ leppe eller enten greddy eller kanskje kaminari leppa, og Tom's sideskjørt og bakfanger :)
den Tom's bakfangeren er den jeg syns som ser mest orginal ut, samtidig som den gir rumpa litt mer fylde ;)
x2 :)
 #383683  av magnesmurf

Eller finn en oppretter som er villig til å ta på seg tilpassingsjobben av stylingen :wink:

Er det ikke like mye stress å tilpasse både fram og bakfanger?

Var den Sunset Bronze Mica fargen den som var på supraen?
 #383692  av Audun F

inzane2012 skrev:da kan jeg anbefale enten bare orginal 93+ leppe eller enten greddy eller kanskje kaminari leppa, og Tom's sideskjørt og bakfanger :)
Var den originale leppa jeg kikka på i utgangspunktet ja. Tom's sideskjørt ser jo lovende ut også, litt usikker på bakfanger, men skal kikke litt rundt og se hvordan den passer inn.
magnesmurf skrev:Eller finn en oppretter som er villig til å ta på seg tilpassingsjobben av stylingen :wink:
Er det ikke like mye stress å tilpasse både fram og bakfanger?
Var den Sunset Bronze Mica fargen den som var på supraen?
Hadde jo komplett Border kit, men siden det er tilpasning av skjørta jeg gruer meg est til gidder jeg ikke gå for Border front eller bakende heller. Kjøpte jo dette for noen år siden nå og har vel strengt tatt vokst vekk fra det ;)

Sunset Bronze Mica var den som du ikke likte ;) Toyota Venza blir levert med den fargen i statene... Jeg gleder meg til å se en litt større fargeprøve i morgen :D
 #383710  av ad92

samme sideskjørt som jeg har kan være en ide? kommer ikke på hva de heter i farten men :)

synst ikke orginal bak er noe problem jeg! ser jo enda bedre ut med de "wannabe skvettlappene", diskre men fine linjer :D ! er samme sideskjørt som på min også så du ser jo hvordan det kommer til å bli :) det jeg hadde valgt hvertfall! i kombinasjon med en diskre frontleppe så får jo hele bilen en diskre men stilig look :)
mr2mar06_main.jpg
mr2mar06_main.jpg (44.84 kiB) Vist 445 ganger
 #383726  av Andrepedersen

Bra prosjekttråd med go fremgang ;)

Men, tenkte på en ting. Hadde vært meg, ville jeg ha droppa så mye styling. Synes mk2'ene ser så vanvittig mye råere ut med litt senk, og feite felger.
Slik som på den grønne som var et bilde av på forrige side.
Vist jeg skulle ha valgt styling, hadde jeg gått for den stianøverland har på sin mr2.

Blir spennende å se resultatet, stå på ;)
 #383734  av magnesmurf

Audun F skrev:Tom's sideskjørt:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/91-95-To ... ccessories

Bomex sideskjørt:
http://www.mr2-ben.co.uk/products/view/ ... nnet-scoop

Hmm...

Tom's ser jo en del mer orginalt ut da. Så hvis du vil beholde orginal look på bilen, er det vel de du bør gå for :wink:

Men hadde jeg vært deg hadde jeg smelt på full trd styling tvert :wink:
 #383750  av Audun F

Bestiller nok Tom's da :)

Ellers litt bilder igjen...
Koser seg i solskinnet :)
Koser seg i solskinnet :)
148.jpg (299.42 kiB) Vist 421 ganger
Gikk litt amok med vinkelslipern bak, håper det går greit for bakfangern...
Gikk litt amok med vinkelslipern bak, håper det går greit for bakfangern...
149.jpg (229.52 kiB) Vist 421 ganger
Biltema sitt verktøy for å få ut knekte bolter er absolutt ikke verdt de kronene det kosta...
Biltema sitt verktøy for å få ut knekte bolter er absolutt ikke verdt de kronene det kosta...
150.jpg (246.86 kiB) Vist 421 ganger
Da var bilen levert til lakkering!
Da var bilen levert til lakkering!
151.jpg (250.61 kiB) Vist 421 ganger
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 73