TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #388316  av celicat23

Zepticon skrev:Morsomt at den ksoter like mye som en Eurospec MK4 Supra :D
Velger den bilen der fremfor en rundt 10-12år eldre toyota hvilken som helst dag i uka :wink: Supra er fine biler, men for meg så er de absolutt ikke verdt over 400.000kr. Det blir for dyrt i forhold til hva det er.
 #388321  av 2r-e-rik

celicat23 skrev: Velger den bilen der fremfor en rundt 10-12år eldre toyota hvilken som helst dag i uka :wink: Supra er fine biler, men for meg så er de absolutt ikke verdt over 400.000kr. Det blir for dyrt i forhold til hva det er.
billig mener du vel.. vis du klarer deg med noe så enkelt som en standard bil, reg for gatebruk..
dessuten er det jo en bil som vil holde seg bra i pris, så det er ikke noe særlig verdi tap kontra ny bil...
 #388323  av inzane2012

2r-e-rik skrev:
celicat23 skrev: Velger den bilen der fremfor en rundt 10-12år eldre toyota hvilken som helst dag i uka :wink: Supra er fine biler, men for meg så er de absolutt ikke verdt over 400.000kr. Det blir for dyrt i forhold til hva det er.
billig mener du vel.. vis du klarer deg med noe så enkelt som en standard bil, reg for gatebruk..
dessuten er det jo en bil som vil holde seg bra i pris, så det er ikke noe særlig verdi tap kontra ny bil...
eneste grunnen til at di holder seg i pris, er fordi etterspørselen er slik den er... og selv om etterspørselen er høg, betyr ikke det at bilen er VERDT over 400k kr... skal jaggu har mye peng på konto før jeg svir av nærmere en halv mill for en 10-15 år gammal japse...
 #388330  av celicat23

inzane2012 skrev:eneste grunnen til at di holder seg i pris, er fordi etterspørselen er slik den er... og selv om etterspørselen er høg, betyr ikke det at bilen er VERDT over 400k kr... skal jaggu har mye peng på konto før jeg svir av nærmere en halv mill for en 10-15 år gammal japse...
Det er litt min tanke også. Uten at jeg mener noe vondt om supra av den grunn. Fine biler, som er enda fetere i virkeligheten enn på bilder. Men de er priset for ett helt spesifikt marked med ett knippe entusiaster. Og jeg skal ha bilen kun i sommer, så det må være noe som har en litt større kundegruppe - så jeg får solgt den igjen også.

Og når det er sagt så skal det jævelig mye riktige ting til for at jeg skal bruke 500.000kr på en porsche også.
 #388350  av 2r-e-rik

celicat23 skrev: Det er litt min tanke også. Uten at jeg mener noe vondt om supra av den grunn. Fine biler, som er enda fetere i virkeligheten enn på bilder. Men de er priset for ett helt spesifikt marked med ett knippe entusiaster. Og jeg skal ha bilen kun i sommer, så det må være noe som har en litt større kundegruppe - så jeg får solgt den igjen også.

Og når det er sagt så skal det jævelig mye riktige ting til for at jeg skal bruke 500.000kr på en porsche også.
men syntes du dette er dyrt da: http://subaruwrcspares.com/resources/T1+SRT+sale.pdf
den er faktisk latterlig billig, fordi den har rattet på feil side.. den har stått til salgs i over et halvt år nå..
hadde den vært riktig rattet hadde den vært noen hundre tusen dyrere og vært solgt på dagen..
 #388359  av Pedrosa

Titta litt innom mr2er på finn nå og kom over denne her http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28106888

sett bilen flere ganger i byen, men trudde de siste mk2 kom ut i 1997 og den her er fra 2000, eller er jeg på bærtur? :D
 #388365  av celicat23

2r-e-rik skrev:men syntes du dette er dyrt da: http://subaruwrcspares.com/resources/T1+SRT+sale.pdf
den er faktisk latterlig billig, fordi den har rattet på feil side.. den har stått til salgs i over et halvt år nå..
hadde den vært riktig rattet hadde den vært noen hundre tusen dyrere og vært solgt på dagen..
Kan ingenting om verdien av rally/race biler så har ingen mening om den i det hele tatt.
 #388367  av Zepticon

Pedrosa skrev:Titta litt innom mr2er på finn nå og kom over denne her http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28106888

sett bilen flere ganger i byen, men trudde de siste mk2 kom ut i 1997 og den her er fra 2000, eller er jeg på bærtur? :D
MK3 kom i 1999. Tror EU eksporten stoppet i 1997, mens noen biler i Japan ble levert i 1998, da med Beams.
 #388368  av inzane2012

Pedrosa skrev:Titta litt innom mr2er på finn nå og kom over denne her http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28106888

skal ikke si noe helt bestemt, men tror nok det der rett og sett er en overligger, stått på ett lager eller noe slikt og ikke førstegangs regga før i 2000, for MK3'n kom første gang i slutten av 1999, og den aller siste revisjonen av MK2 ble som sagt ikke solgt uten for japan...
 #388369  av inzane2012

inzane2012 skrev:

skal ikke si noe helt bestemt, men tror nok det der rett og sett er en overligger, stått på ett lager eller noe slikt og ikke førstegangs regga før i 2000, for MK3'n kom første gang i slutten av 1999, og den aller siste revisjonen av MK2 ble som sagt ikke solgt uten for japan...
men for all del, det er ett nydelig eksemplar av en mk2 da :) liker veldig godt fargen på den, og interiøret ser, vertfall på bildene, ut til å vere i tipp topp stand, veldig liten KM-stand og, er jo knapt innkjørt :P
Eneste jeg stusser litt på var prisen, han forlanger jo nesten 200k for en orginal GTi, hadde det der vert en orginal turbo, så kunne jeg kanskje forstått en høyere pris, men i mine øyner burde han lagt seg på en plass mellom 130-150k

PS: er ikke eieren medlem her inne????? mener jeg husker å ha sett den bilen her inne vertfall
 #388469  av ArildM

Må bare le når folk legger så mye jobb i å style en bil også ser det så komisk ut til slutt :lol:
De ser det da tydeligvis ikke selv :roll:
 #388479  av inzane2012

syns den bilen var drit rå jeg :) ville riktig nok aldri kjørt med den på åpen gate, men den er jo 100% gjennomført i det minste, og det står respekt av jobben som er utført der :)
kunne godt tenke meg å lest gjennom proskjekt loggen til den der, om det finnes en slik en
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 287