lasse skrev:Vil nok ikke hjelpe så veldig mye mot krenging med foringer, må nok til med stabsteg da ja.Allright, mulig jeg venter litt med krengestag da, får konsentrere meg om andre mods først. Foringer og sånt.
Funker jo uten sperre også, men man kan fort bli stående med ett hjul i lufta og spinne, hjelper som regel å ha litt bedre fart når man prøver på nytt (gjerne i oppkjørsler og slikt det er ett problem)
Regn også med at bilen blir værre å kjøre på dårlig vei ("flyter" mye frem og tilbake) og ganske mye sporing ellers, kommer jo mye an på felg/dekk også det da.
Men husk også at stivest mulig ikke alltid er bestSkal jo passe med resten av understellet også.
Kjørte med samme fjærene som deg før (sammen med gule koni) bilen ble bedre mot krenging når jeg gikk over til h&r fjærer da disse er endel stivere, senker ikke like mye, men mye bedre å kjøre med spør du meg.
Skulle egentlig hatt en LSD da, men er nesten umulig å finne. Så at noen mente at LSD'en fra Mr2 mk3 skulle passe i s54 kassa.
Delenr:
SW20: 41301-32060
ZZW30: 41301-32061
Kan det være en liten forskjell i funksjonen, men at de er like ellers?
Merker at jeg har en klakkelyd i forstillinga på den nå, dert er klakk klakk over brostein og enkelte ugjevnheter. Har sjekket dempertoppene, men ikke toppmutterene.
Var noen som mente det var lenkestagene som hadde slitte kuler, men jeg vet ikke enda. Lyden er godt merkbar, trenger ikke lytte etter den.
- 1991 MR2 SW20, Nautical Blue 8H3
- 2004 Hiace 4WD (solgt)
- 1990 MR2 SW20 (solgt) viewtopic.php?f=62&t=42476
- 2004 Hiace 4WD (solgt)
- 1990 MR2 SW20 (solgt) viewtopic.php?f=62&t=42476