TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#187907  av Neemi

Referat fra resultatet mottaes gjerne her :)

#187915  av sleeper

gjerne film eller bildebevis... :lol:

#187918  av GT4 CS

Om en film blir aktuelt kan jeg stille med en lap dance i bakgrunn.
Veltrimmet norsk blek mann med barne vennlige former er mer og mer populært har jeg ærfart.

#187950  av Rømmling

Bilde
Bilde

bra avisene får det frem men media kunne att det enda mere på alvor også så kanskje det har skjed litt mere også

#187951  av Dalan

Hmm, er det positivt om han på verkstedet spør "bilen æ'kke senka eller no slik?" når jeg bestiller eu-kontroll og sier hva slags bil det er..? :?

#187999  av sleeper

Dalan skrev:Hmm, er det positivt om han på verkstedet spør "bilen æ'kke senka eller no slik?" når jeg bestiller eu-kontroll og sier hva slags bil det er..? :?

trur nok kansje det er greit og finne et annet verksted... :lol: :wink:

#188006  av hmsilset

Skulle bare ha sagt at knaz nøttekrisp fra minde faktisk
passer til øl :shock:
Vedlegg
QjrwadYA.jpg
QjrwadYA.jpg (12.84 kiB) Vist 629 ganger

#188013  av Turbotrille

:twisted:
Vedlegg
Bilde0033.jpg
Bilde0033.jpg (28.43 kiB) Vist 622 ganger

#188014  av hmsilset

Turbotrille skrev::twisted:
Nåh..Tøft 8)
Vedlegg
5VJuQsyY.jpg
5VJuQsyY.jpg (25.42 kiB) Vist 617 ganger

#188023  av Andy_Celica

Hei :D

Nå er jeg i danmark og drikker, så kos dere folkens :D

#188334  av celicat23

Det å sparke borti ting er innmari dumt og drive med. Prøvde å flytte ene hørnet i stua i går med lilletåa. Resultatet er at lilletåa er nå nest største tåa jeg har. Så har den fått en del rare farger; veldig mye lilla. Og det å gå med sko på seg i dag? DET er gøy det!!!! Gjør nesten ikke vondt i det hele tatt.

#188336  av sleeper

celicat23 skrev:Det å sparke borti ting er innmari dumt og drive med. Prøvde å flytte ene hørnet i stua i går med lilletåa. Resultatet er at lilletåa er nå nest største tåa jeg har. Så har den fått en del rare farger; veldig mye lilla. Og det å gå med sko på seg i dag? DET er gøy det!!!! Gjør nesten ikke vondt i det hele tatt.
kan jeg ambefalle et par med slipperser?

#188353  av celicat23

sleeper skrev:
celicat23 skrev:Det å sparke borti ting er innmari dumt og drive med. Prøvde å flytte ene hørnet i stua i går med lilletåa. Resultatet er at lilletåa er nå nest største tåa jeg har. Så har den fått en del rare farger; veldig mye lilla. Og det å gå med sko på seg i dag? DET er gøy det!!!! Gjør nesten ikke vondt i det hele tatt.
Verneombudet blir kjempeglad hvis jeg bruker det på lageret her rundt alle truckene :-)

#188355  av sleeper

celicat23 skrev:
sleeper skrev:
Verneombudet blir kjempeglad hvis jeg bruker det på lageret her rundt alle truckene :-)
men i svarte da: du har jo ALLEREDE ødlagt tåa di... den kan da ikke bli værre en den er nå?
eller hva med en sykemelding da? er bra vær ute.. :wink: :lol:

#188379  av celicat23

sleeper skrev:
celicat23 skrev:
sleeper skrev: kan jeg ambefalle et par med slipperser?
men i svarte da: du har jo ALLEREDE ødlagt tåa di... den kan da ikke bli værre en den er nå?
eller hva med en sykemelding da? er bra vær ute.. :wink: :lol:
Er så uheldig at jeg er i den situasjonen at hvis jeg sykemelder meg, så er det bare en HAAAAAUG med rot som venter meg når jeg kommer tilbake. Så det er bedre å være på jobb faktisk.

Men nå skal jeg jo også bare jobbe i dag, i morgen, og deler av mandag - og så har jeg fri i 4 uker !!!! ME LIKE!!!!!
  • 1
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 1174