Dalan skrev:Hmm, er det positivt om han på verkstedet spør "bilen æ'kke senka eller no slik?" når jeg bestiller eu-kontroll og sier hva slags bil det er..?
celicat23 skrev:Det å sparke borti ting er innmari dumt og drive med. Prøvde å flytte ene hørnet i stua i går med lilletåa. Resultatet er at lilletåa er nå nest største tåa jeg har. Så har den fått en del rare farger; veldig mye lilla. Og det å gå med sko på seg i dag? DET er gøy det!!!! Gjør nesten ikke vondt i det hele tatt.kan jeg ambefalle et par med slipperser?
sleeper skrev:Verneombudet blir kjempeglad hvis jeg bruker det på lageret her rundt alle truckenecelicat23 skrev:Det å sparke borti ting er innmari dumt og drive med. Prøvde å flytte ene hørnet i stua i går med lilletåa. Resultatet er at lilletåa er nå nest største tåa jeg har. Så har den fått en del rare farger; veldig mye lilla. Og det å gå med sko på seg i dag? DET er gøy det!!!! Gjør nesten ikke vondt i det hele tatt.kan jeg ambefalle et par med slipperser?
celicat23 skrev:men i svarte da: du har jo ALLEREDE ødlagt tåa di... den kan da ikke bli værre en den er nå?sleeper skrev:Verneombudet blir kjempeglad hvis jeg bruker det på lageret her rundt alle truckenecelicat23 skrev:Det å sparke borti ting er innmari dumt og drive med. Prøvde å flytte ene hørnet i stua i går med lilletåa. Resultatet er at lilletåa er nå nest største tåa jeg har. Så har den fått en del rare farger; veldig mye lilla. Og det å gå med sko på seg i dag? DET er gøy det!!!! Gjør nesten ikke vondt i det hele tatt.kan jeg ambefalle et par med slipperser?
sleeper skrev:Er så uheldig at jeg er i den situasjonen at hvis jeg sykemelder meg, så er det bare en HAAAAAUG med rot som venter meg når jeg kommer tilbake. Så det er bedre å være på jobb faktisk.celicat23 skrev:men i svarte da: du har jo ALLEREDE ødlagt tåa di... den kan da ikke bli værre en den er nå?sleeper skrev: kan jeg ambefalle et par med slipperser?Verneombudet blir kjempeglad hvis jeg bruker det på lageret her rundt alle truckene
eller hva med en sykemelding da? er bra vær ute..![]()