TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#192477  av Hyperion

celicat23 skrev:Tidsfordriv...

http://www.sp-studio.de
Var jo litt moro:)
Vedlegg
scary_sp.JPG
scary_sp.JPG (48.37 kiB) Vist 324 ganger

#192643  av celicat23

La oss si rent hypotetisk at du får lyst på en ny mobiltelefon. Du drar deg ut av huset, tuter på noen gamlinger som stopper midt i rundkjøringa for å slippe inn folk, og bruker 10 minutter rundt og rundt bygget der du skal kjøpe telefonen - bare for å finne en parkeringsplass.

Så kommer du inn...Og ser at det er en av disse fine stedene hvor du må trekke kø lapp for å få hjelp til den minste lille dumme ting. Ta det du skal ha fra hylla, gå i kassa og betale, og så dra hjem igjen? Å nei du, DET hadde vært lettvint for kunden og det skal vi faen ikke ha noe av!

Nei, du skal stå i kø - og du skal like det. For der skal du stå lenge. Så du prøver å få tiden til å gå med og se på alle telefonene de har. Så ser du på de andre som ser på telefoner, for å se om du kan se en pupp eller noe annet nyttig. Og du ser og du ser og du ser og du ser. Og gjett hva? Det er fortsatt IKKE din tur.

Så, etter 7 og en halv evighet (hvor du har rukket og planlegge hvordan du skal brenne ned butikken opptil flere ganger), da blir det din tur. Jippi! Og du sier du vil ha den-og-den telefonen. Og selgeren forteller deg at "nei, den billig modellen har vi ikke inne. Men vi har en dyrere." De har en dyrere, med masse dill du ikke trenger. Herrigud, så heldig du er! Her, på stupet, helt på slutten av din tolmodighet, så får du sjansen til å bruke unødvendig mye penger på noe du ikke vil ha! I ren og skjer glede utbryter du høffelig "nei takk", mens inne i deg roper du "forbanna kukksugene møkka butikk!!!!".

Så drar du hjem, går på en nettbutikk, som har varen du vil ha, uten trafikk, dårlig parkering, uten å måtte stå og vente i 14 timer, og ikke prøver de å prakke på deg noe dyrere.

Så hvorfor har netthandel blitt så populært da tro? Nei, jeg lurer....

#192646  av dca

celicat23 skrev:La oss si rent hypotetisk at du får lyst på en ny mobiltelefon. Du drar deg ut av huset, tuter på noen gamlinger som stopper midt i rundkjøringa for å slippe inn folk, og bruker 10 minutter rundt og rundt bygget der du skal kjøpe telefonen - bare for å finne en parkeringsplass.

Så kommer du inn...Og ser at det er en av disse fine stedene hvor du må trekke kø lapp for å få hjelp til den minste lille dumme ting. Ta det du skal ha fra hylla, gå i kassa og betale, og så dra hjem igjen? Å nei du, DET hadde vært lettvint for kunden og det skal vi faen ikke ha noe av!

Nei, du skal stå i kø - og du skal like det. For der skal du stå lenge. Så du prøver å få tiden til å gå med og se på alle telefonene de har. Så ser du på de andre som ser på telefoner, for å se om du kan se en pupp eller noe annet nyttig. Og du ser og du ser og du ser og du ser. Og gjett hva? Det er fortsatt IKKE din tur.

Så, etter 7 og en halv evighet (hvor du har rukket og planlegge hvordan du skal brenne ned butikken opptil flere ganger), da blir det din tur. Jippi! Og du sier du vil ha den-og-den telefonen. Og selgeren forteller deg at "nei, den billig modellen har vi ikke inne. Men vi har en dyrere." De har en dyrere, med masse dill du ikke trenger. Herrigud, så heldig du er! Her, på stupet, helt på slutten av din tolmodighet, så får du sjansen til å bruke unødvendig mye penger på noe du ikke vil ha! I ren og skjer glede utbryter du høffelig "nei takk", mens inne i deg roper du "forbanna kukksugene møkka butikk!!!!".

Så drar du hjem, går på en nettbutikk, som har varen du vil ha, uten trafikk, dårlig parkering, uten å måtte stå og vente i 14 timer, og ikke prøver de å prakke på deg noe dyrere.

Så hvorfor har netthandel blitt så populært da tro? Nei, jeg lurer....

hehehe... jævli bra! :lol:

#192648  av sleeper

kjøpt deg ny tlf eller?

#192650  av egotrip

lol ! Du var vel ikke på på elkjøp på Karihaugen vel ?? :p

Nei telefon og det meste anna av elektronikk kjøper jeg på nettet ja =D

#192664  av Andy_Celica

egotrip skrev:lol ! Du var vel ikke på på elkjøp på Karihaugen vel ?? :p

Må nok være elkjøp det er snakk om her, har vært borte i noe av det samme et par ganger selv!

#192711  av sleeper

altid lurt på hvorfor de skal ha oss til og stå i kø for og få hentet ut en vare du har bestemt deg for og kjøpe uansett...

#192721  av _speedy

Apropos. Jeg har lyst på k800i, har hørt den skal være bra. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den billig?

#192754  av Toi1

Gata på karl johan? :D Bare ikke skinnhomsene ser deg.
Greia er at de ikke har lov til å selge deg tyvegods og dette er du klar over... og da sier du at du skal ha telefonen for 500 ellers blir det lite morro å være invandrer. Funker som bare det.

#192760  av celicat23

egotrip skrev:lol ! Du var vel ikke på på elkjøp på Karihaugen vel ?? :p

Var der, og på lefdal. Får unskylde meg med at jeg kjeda meg noe grenseløst, og trodde det ville være OK tidsfordriv. Skal ikke gjøre den feilen på en stund igjen..

Når det gjelder hva jeg kjøpte, så endte jeg opp med å ikke kjøpe det alikevel. Hadde tenkt å handle en sony ericsson w300i...

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=64987

...men så fikk jeg se bilde av sony ericsson Z710i som kommer snart:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=68963

Tror jeg venter og heller kjøper den når den kommer ut.

Handler stort sett alltid hos http://www.mpx.no . Handlet noe på komplett.no før, men etter ett par ganger med at de brukte 2-3 dager på å få levert pakka til posten så kutta jeg de ut. MPX har enda ikke brukt mer enn 3 dager fra jeg bestiller, til pakka ligger på postkontoret.

#192854  av ADHD:-)))

Hei!
JA fålkens da er de HELG!!!:-)
Å da blir de musikk å COGNAC NYTING forspil til RALLI i kveld!!!:-)
SÅ håper eg dere KOSER dere i helga!!!:-)
SKÃ…L for de HERLIGE livet!!!:-)

#192857  av sleeper

ADHD:-))) skrev:Hei!
JA fålkens da er de HELG!!!:-)
Å da blir de musikk å COGNAC NYTING forspil til RALLI i kveld!!!:-)
SÅ håper eg dere KOSER dere i helga!!!:-)
SKÃ…L for de HERLIGE livet!!!:-)
haha.. det er ikke helg før ADHD drekker cognac! :lol: :lol: :lol:

#192868  av ADHD:-)))

Hei!
Nei dde virjer som om att de er IKKE noe fålk her som vil vise sin GLEDE for att de er HELG å GODE muligheter til å NYTE livet uten bekjymringer!!!
SÅ fålkens SKÅL!!!:-)

#192869  av sleeper

Nei dde virjer som om att de er IKKE noe fålk her som vil vise sin GLEDE for att de er HELG å GODE muligheter til å NYTE livet uten bekjymringer!!!

hehe.. bra at noen koser seg i helgene også! kos deg! :lol: :D

#192870  av Daniel_hoy

Greit nokk at det er fredag, men er ikke helg for meg. Opp 05.30 i morra og søndag. Men fra torsdag har jeg fri.. DA er d laaang helg :lol:
  • 1
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 1174