TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #358632  av marlboro1310

like pent resultat som hver vår Thomas, men du mangler Meguiars Tire Shine high gloss gel...istedenfor den hvite skrifta på hjula :!: Bedre med kullsvarte glansfylte dekk enn Amcarstuk :D :mrgreen: smaken er som baken, men hadde likevel gjort seg på din blanksvarte MR2.
 #358687  av GhostRider88

marlboro1310 skrev:like pent resultat som hver vår Thomas, men du mangler Meguiars Tire Shine high gloss gel...istedenfor den hvite skrifta på hjula :!: Bedre med kullsvarte glansfylte dekk enn Amcarstuk :D :mrgreen: smaken er som baken, men hadde likevel gjort seg på din blanksvarte MR2.
Tusen takk for det marlboro1310 :)

Har tenkt på å fjerne lakkstiften ja og shine dekka med Thire Shine. Mener å huske at jeg bestilte Thire Shine når jeg kjøpte Meguiars produktene på atofilmessen for 2 år siden. Skal jammen rote litt i bilskapet og se om jeg finner den :)
 #364255  av predator

Var litt fancy smancy de ventilhettene og den nøkkelen da ... :)
 #364270  av GhostRider88

predator skrev:Var litt fancy smancy de ventilhettene og den nøkkelen da ... :)

Hehe, ja syns det jeg også. og de står bra til min svarte mr2. Har bestemt meg for å kun benytte TRD produkter til styling. Ikke noe jalla biltema ;)

Vurderer om jeg skal kjøpe meg et par nye gulvmatter med mr2 emblem ifra Twos R US. Men er ikke helt sikker enda. Noen formeninger?
 #364271  av Zepticon

GhostRider88 skrev: Hehe, ja syns det jeg også. og de står bra til min svarte mr2. Har bestemt meg for å kun benytte TRD produkter til styling. Ikke noe jalla biltema ;)
SÃ¥ du mener kina > sverige? :D
 #364283  av marlboro1310

at du ikke allerede har anskaffet deg MR2 matter ifra Twosrus er for meg litt utrolig, det gjør mye med interiøret...og særlig siden din er svart :wink: kvaliteten er upåklagelig, rask leveranse også. Anbefales :!:
:wink:
 #364295  av GhostRider88

marlboro1310 skrev:at du ikke allerede har anskaffet deg MR2 matter ifra Twosrus er for meg litt utrolig, det gjør mye med interiøret...og særlig siden din er svart :wink: kvaliteten er upåklagelig, rask leveranse også. Anbefales :!:
:wink:

Da blir det nok et par mr2 matter til uka ;) Bestiller i begynnelsen av neste uke. Blir da svarte matter med hvit mr2 logo. 8)
Går utifra at de er tilpasset venstrerattet mr2 mk2. Sett en del matter på ebay som er tilpasset høyere rattet mr2 mk2
Bilde
utifra bildet, så er de beregnet på venstrerattet mr2 mk2

Her er bildene som jeg lovte:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #364296  av GhostRider88

Ser det er to fraktmuligheter. Er usikker på hvilke jeg skal velge. Blir det det samme hvilke jeg velger?

Her er fraktmulighetene;

Please select the preferred shipping method to use on this order. Please Select

United States Postal Service (1 x 5lbs)
Express Mail International (3 - 5 business days) $51.50

United Parcel Service (1 x 5lbs)
Standard Shipping
Standard Shipping : 5 lb(s) $50.00

Bestiller i kveld om jeg får avklart hvilke frakt alternativ jeg skal velge :)
 #364339  av ArildM

Stilige smådetaljer!

Samme hva du velger ja :)
Det blir $51 ekstra om du velger ekspress-sending da, ikke noe annet enn det :)
 #364351  av GhostRider88

ArildM skrev:Stilige smådetaljer!

Samme hva du velger ja :)
Det blir $51 ekstra om du velger ekspress-sending da, ikke noe annet enn det :)

Takk for det :)

Var ikke mer forskjell enn det nei. Da blir det nok express mail, siden de da fortere kan "installeres" i mr2'en :)

Har mixet sammen en liten film hvor jeg tester lyden på mongoos anlegget. Lydkvaliteten er en del bedre enn den første videoen jeg la ut med anlegget.

Legger det ut så snart filmen er ferdig konvertert.
 #364477  av GhostRider88

Forsøker å gjennomføre bestillingen på Twos R us nå, men jeg får beskjed om at det har skjedd en error når jeg har tastet inn kortnummer, utløpsdato og kort kode. (prøvd 4 ganger)
Hadde trudd at jeg kunne benytte meg av paypal, men det står at internasjonale kunder må benytte visa, eller master card.

Dere som har bestilt fra Twos R us, hva har dere gjort?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 102