TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #344994  av Christian
 
Har vært utestengt fra verkstedet mesteparten av julen, siden det skulle legges ny epoxy på hele verkstedgulvet. Dette tar litt tid da min far er greit petimeter :lol:

Fikk bilen inn igjen for noen dager siden og har jobbet litt på den i helga. Alle asfaltplater er skrapet vekk, mye unødig chassilim er fjernet, dempemattene på torpedoveggen, mye unødige ledninger, ac registeret, ac kompressoren, byttet regreim og montert kortere reim til vann, servo og dynamo. Pusset kjapt over hele bilen innvendig og laget nye dørstevere pga karbondørene.

Fikk også kjørt bilen på løftebukken, regner med å bytte alle foringer og bærearmene bak til helgen :)

Sveiser fast dørsteverene i morgen og maler gulvet i bilen så det ser bedre ut.

Varene fra mvp kom litt før jul, var bare Dusty som ikke hadde sendt sporingsnr slik han lovet :) Mye av det skal ikke brukes, da det tydeligvis ikke blir noe motorbygg i år.
Det meste bortsett fra turbo ligger nå her i en haug :lol: :roll:
 #344996  av bjornalf
 
Christian skrev:Det er jeg litt usikker på selv. Pål i HPComposites har sagt han skal komme med ferdige lexanruter med passform til supra nå på nyåret, så jeg håper han har en plan for dette. :)
ja skal kjøpe sisse selv fra ham... problemet er å få festet vinduet og få det tett :) men bare send en pm hvis du/dere finner ut noe lurt :)
 #346168  av Christian
 
Smått med oppdateringer, har ikke blitt så mye på verkstedet i det siste. Og det lille jeg har gjort de siste 3 ukene har bare blitt dritt, så jeg har bestilt endel nye småting som må komme før jeg får ting ferdig.

Men i morgen tidlig kommer felgene, det bli spennende å se hvordan de passer, blir nok bra!
Da går helga med til å tilpasse høyde og hjulbuene, samt lage nye hjulkasser. I fjor kunne man jo stappe hodet inn mellom dekk og skjerm :P

Bilen blir skodd opp med 245/45-17 av diverse fabrikater i sommer, har allerede bestilt 60dekk, så har vel de første måndene :roll:
 #346170  av Mr_Storbrua
 
60 dekk ja.. burde vel holde noen dager det vel? Blir du å se på noen gatebil arrangement eller er det power drift?
 #346176  av Mr_Storbrua
 
Blir bra.. Gleder meg til sommeren nå.. lengter etter lukten av blårøyk :)

Begynner en ny en på jobben min nå i februar som visstnok driver med drifting.. Nikolai, er 23 år eller no sånn, fra oslo. Om jeg har forstått riktig.. Kjører skyline. Vet du hvem det er eller?

Håper på å få med meg litt drifting i løpet av sommeren hvertfall.. Er utrolig god underholdning :)
 #346188  av Morten
 
Hvis de vinduene tar for lang tid selger de til dørene og bakruta her også (samme merke som jeg har til AE86'en)

http://www.plastics4performance.com/Lex ... 8-500-805/
 #346259  av Mr_Storbrua
 
ErikG skrev:Nicolay Voss fra Bærum;) Kompis av meg og er regga her også. Jobbet sammen han på Toyota på Rud.
Snakke litt med han igår.. virka som en veldig hyggelig fyr :) Å flink..

Satser på å få med meg litt mer drifting i sesongen som kommer da :)
 #346277  av Christian
 
Har begynt å tilpasse hjulkassene bak, regner med å få unna endel i morgen. :)

Er superførnøyd med felgene :D 9x17" Et 15
Vedlegg
Gamle felger
Gamle felger
2.jpg (324.27 kiB) Vist 1852 ganger
Nye felger
Nye felger
3.jpg (299.6 kiB) Vist 1852 ganger
Ny 9x17 til høyre, gammel 8x17 til venstre. Samme dekk på begge bilder, 235/45-17. Stor forskjell.
Ny 9x17 til høyre, gammel 8x17 til venstre. Samme dekk på begge bilder, 235/45-17. Stor forskjell.
1.jpg (307.07 kiB) Vist 1852 ganger
Passer perfekt til breddekittet :D
Passer perfekt til breddekittet :D
4.jpg (424.57 kiB) Vist 1852 ganger
Presser greit med luft igjennom her
Presser greit med luft igjennom her
5.jpg (316.33 kiB) Vist 1852 ganger
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 28