TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #332408  av Daniel HS

Planen var å være ferdig før Våler, men gikk litt skeis pga fikk feil skjerm og litt slikt. Har et lite håp om å få bilen igjen ferdig sparklet og rettet i morgen, da får jeg sendt delene på lakk før jeg reiser mot Våler på onsdag... :)

Fikk forresten grillisten og panserlisten i dag, 92+ heldigvis... :)

Og ja Thomas, du henger litt etter, synes nesten jeg har brukt mindre tid på mer arbeid enn deg jeg... :P Leverte bilen fra meg til retting på tirsdag eller noe :P
 #332410  av Giske

Får håpe at du blir ferdig sånn at du får den med nedover..jeg vil glo på bilen din! hehe.

Ikke lenge igjen nå da!
 #332413  av Daniel HS

Giske skrev:Får håpe at du blir ferdig sånn at du får den med nedover..jeg vil glo på bilen din! hehe.

Ikke lenge igjen nå da!
Blir nok ikke klar før Våler uansett, :( Håper at alt er lakket til jeg kommer hjem fra Våler, så er det bare montering som gjenstår når jeg kommer hjem...

Du får gi en lyd om du skal over fjellet til Bergen en gang da, så skal du få glo så mye du vil :P Vet ikke helt når neste Roadtrip til Østlandet blir, men håper på å få meg en helgetur i løpet av sommeren, med egen bil selvsagt, skal heller gi en lyd da :P
 #332414  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev:Får håpe at du blir ferdig sånn at du får den med nedover..jeg vil glo på bilen din! hehe.

Ikke lenge igjen nå da!
Blir nok ikke klar før Våler uansett, :( Håper at alt er lakket til jeg kommer hjem fra Våler, så er det bare montering som gjenstår når jeg kommer hjem...

Du får gi en lyd om du skal over fjellet til Bergen en gang da, så skal du få glo så mye du vil :P Vet ikke helt når neste Roadtrip til Østlandet blir, men håper på å få meg en helgetur i løpet av sommeren, med egen bil selvsagt, skal heller gi en lyd da :P
Jaja, bra gjort å få den ferdig så fort uansett da!!

Skal si ifra om jeg tar turen til Bergen, har fått invitasjon, så får se når jeg får surret meg oppover, hehe.
Ja, du får si ifra dersom du er på østlandet en gang. Selv om det er mulig jeg flytter til Ålesund til høsten, får vite det om et par ukers tid..
 #332416  av Daniel HS

Fort og fort, var meningen det skulle gå maks 2 uker å få den på veien igjen, men alt gikk ikke helt etter planen, er på 4 uken nå. Spesielt kjipt å kjøre rundt i firmabil nå som det har vært bare sol og 30 grader her... :(

Skal jeg til Østlandet/Sverige eller noe slikt på RoadTrip blir det nok i sommer.. :wink:
 #332420  av Giske

Daniel HS skrev:Fort og fort, var meningen det skulle gå maks 2 uker å få den på veien igjen, men alt gikk ikke helt etter planen, er på 4 uken nå. Spesielt kjipt å kjøre rundt i firmabil nå som det har vært bare sol og 30 grader her... :(

Skal jeg til Østlandet/Sverige eller noe slikt på RoadTrip blir det nok i sommer.. :wink:
Maks 2 uker, ja...4 uker er jo ikke så ille...ikke synd på deg, gikk 3.5mnd uten jeg og måtte ta buss :shock:
 #332421  av Daniel HS

Giske skrev:
Daniel HS skrev:Fort og fort, var meningen det skulle gå maks 2 uker å få den på veien igjen, men alt gikk ikke helt etter planen, er på 4 uken nå. Spesielt kjipt å kjøre rundt i firmabil nå som det har vært bare sol og 30 grader her... :(

Maks 2 uker, ja...4 uker er jo ikke så ille...ikke synd på deg, gikk 3.5mnd uten jeg og måtte ta buss :shock:
Auch! Den svir! Synes synd på deg der... Ei vennine har nå gått 1,5 år uten bil, hadde den i ca 1 måned/halvannen før en kompis knuste den, siden har den stakkars Mr2en stått.. Men ser ut som den er på veien igjen nå snart.. :D
 #332422  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev:

Auch! Den svir! Synes synd på deg der... Ei vennine har nå gått 1,5 år uten bil, hadde den i ca 1 måned/halvannen før en kompis knuste den, siden har den stakkars Mr2en stått.. Men ser ut som den er på veien igjen nå snart.. :D
Ja, stakkars meg.. :cry: hehe. Auda, den er kjip!! gikk ikke på forsikring det altså? tror jeg hadde dødd om jeg måtte gå så lenge uten!
 #332423  av Daniel HS

Giske skrev:
Ja, stakkars meg.. :cry: hehe. Auda, den er kjip!! gikk ikke på forsikring det altså? tror jeg hadde dødd om jeg måtte gå så lenge uten!
Delkasko er noe dritt :P Glad jeg har full :D Selv om jeg ikke kunne brukt forsikring denne gangen uansett :P
 #332452  av Daniel HS

Hvorfor ikke? Hehe... Blir jo litt mer oversiktlig og bedre plass nedi der da... Var vel i grunn et impulskjøp :P Også synes jeg helt ærlig at det ser bra ut :P
 #332455  av Amund

Oversiktlig og bedre plass? kor då? :roll: Blir enklere å skifte plugger, det er einaste fordelen i mitt hode i vert fall. Men eg er jo kjent for å vere litt vanskelig...
Sikkert fint det. Eg har meir tru på at den originale ic'en er bedre til din effekt :wink: men men :roll:
Hadde du hatt ein vanlig GT4 derimot, så hadde eg vert litt meir enig med deg :mrgreen:
 #332457  av Daniel HS

Amund skrev:Oversiktlig og bedre plass? kor då? :roll: Blir enklere å skifte plugger, det er einaste fordelen i mitt hode i vert fall. Men eg er jo kjent for å vere litt vanskelig...
Sikkert fint det. Eg har meir tru på at den originale ic'en er bedre til din effekt :wink: men men :roll:
Hadde du hatt ein vanlig GT4 derimot, så hadde eg vert litt meir enig med deg :mrgreen:
Har målt innsugstempen med original IC, så får vi se om den er under når jeg får den nye på. Den gamle blir uansett ikke solgt, i verste fall setter jeg det bare sammen igjen den gamle... Må jo prøve meg litt frem... :P
 #332488  av celicagt4205nord

Daniel HS skrev:
Amund skrev:Oversiktlig og bedre plass? kor då? :roll: Blir enklere å skifte plugger, det er einaste fordelen i mitt hode i vert fall. Men eg er jo kjent for å vere litt vanskelig...
Har målt innsugstempen med original IC, så får vi se om den er under når jeg får den nye på. Den gamle blir uansett ikke solgt, i verste fall setter jeg det bare sammen igjen den gamle... Må jo prøve meg litt frem... :P
hørte på pris på ny original vannkjølt ic til min st205 engang,mener den kosta over 20 lapper,mulig jeg tar feil.kanskje det var 11,dyrt var det vertfall :D
 #332542  av Daniel HS

celicagt4205nord skrev:
Daniel HS skrev:
hørte på pris på ny original vannkjølt ic til min st205 engang,mener den kosta over 20 lapper,mulig jeg tar feil.kanskje det var 11,dyrt var det vertfall :D
Såpass ille altså!

Da har jeg akkurat fått bilen igjen fra retting og sparkling, skal se om jeg kommer meg opp noen lunde tidlig så jeg får demontert en del og sendt delene på lakk i løpet av morgendagen før jeg reiser mot Våler...
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 40