TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #383762  av inzane2012

Audun F skrev:Vel, fargeprøven var ikke klar enda, så fargevalget er ikke tatt enda, men de har nok å ta seg til med karroseriet uansett :lol:

Er på jakt etter leppe nå da... Er Aeroware leppa og Greddy leppa den samme egentlig? ref. post her: viewtopic.php?f=60&t=31964
ser egentlig ut som Aeroware er ett kopimerke ja, stylingen var vertfall helt identisk med Greddy sin...
 #383805  av inzane2012

tror kanskje greddy sideskjørta passer best til den front leppa, selv om jeg syns Tom's er den som ser best ut :)

ang baken så tror jeg di rev6 spat'sa ville sett veldig bra ut siden du skal ha såppas "lite" styling på bilen din, da blir det minimalt med tilpassing og di er vel mer eller mindre bare å lime fast :)
 #383806  av magnesmurf

Her er flere bilder av aeroware leppa.
Ingen av delen ser veldig orginalt ut, men de er alikevel tøffe :wink:
Lurer på om ikke den røde bilen har noen sideskjørt som er god inspirasjon :wink:
Vedlegg
mr2.styling.jpg
mr2.styling.jpg (243.6 kiB) Vist 394 ganger
x a mr2 aeroware.jpg
x a mr2 aeroware.jpg (74.21 kiB) Vist 394 ganger
x aeroware front.jpg
x aeroware front.jpg (55.26 kiB) Vist 394 ganger
x AerowareSpoiler052.jpg
x AerowareSpoiler052.jpg (92.97 kiB) Vist 394 ganger
x aeroware leppe.jpg
x aeroware leppe.jpg (25.11 kiB) Vist 394 ganger
 #384318  av Audun F

En liten oppdatering...
152.jpg
152.jpg (242.04 kiB) Vist 367 ganger
Bilen er godt plassert hos lakkerern og de jobber nå med sveising og slikt, før de skal kitte opp bilen igjen og deretter begynne på grunning, sparkling og pussing. Jeg har også fått levert mesteparten av de ekstra delene, men mangler foreløpig å få levert frontleppe (bestillt, men ikke satt i produksjon enda), forskjermer (kom i posten i dag fra MR2-Ben), skjørt (ikke bestillt enda) og flaps bak (ikke bestillt enda).

Jeg fikk også en lakkprøve av fargen jeg forespurte... oi... den blir VELDIG bra tror jeg :)
153.jpg
153.jpg (229.14 kiB) Vist 367 ganger
Jeg har derimot et komplett Border stylingkit til overs siden jeg ikke skal bruke dette selv. Det blir solgt til førstemann som kommer og henter det og gir meg 4500,- for det. I tillegg fikk jeg med en helt ny Borderfront fra MR2-Ben som ble bestillt før jeg bestemte meg for å endre stil. Denne går for 2500,-.

Fikk også litt stabstag og div fra MR2-Ben, skal se om jeg får noe mer oversikt i løpet av helgen.

Progresjon :mrgreen:
 #384319  av Drafter

Audun F skrev:En liten oppdatering...
152.jpg
Bilen er godt plassert hos lakkerern og de jobber nå med sveising og slikt, før de skal kitte opp bilen igjen og deretter begynne på grunning, sparkling og pussing. Jeg har også fått levert mesteparten av de ekstra delene, men mangler foreløpig å få levert frontleppe (bestillt, men ikke satt i produksjon enda), forskjermer (kom i posten i dag fra MR2-Ben), skjørt (ikke bestillt enda) og flaps bak (ikke bestillt enda).

Jeg fikk også en lakkprøve av fargen jeg forespurte... oi... den blir VELDIG bra tror jeg :)
153.jpg
Jeg har derimot et komplett Border stylingkit til overs siden jeg ikke skal bruke dette selv. Det blir solgt til førstemann som kommer og henter det og gir meg 4500,- for det. I tillegg fikk jeg med en helt ny Borderfront fra MR2-Ben som ble bestillt før jeg bestemte meg for å endre stil. Denne går for 2500,-.

Fikk også litt stabstag og div fra MR2-Ben, skal se om jeg får noe mer oversikt i løpet av helgen. :P
Progresjon :mrgreen:
Tør jeg å spørre hva hva sparkling, pussing og alt det der kommer på?
Legg ut bilde av prøve fargen? :D

Skal du selge stab stagene? Og hva har du evt av andre deler for saaaalg?
 #384320  av predator

Audun F skrev:Da var Aeroware leppa bestillt fra http://www.carbenfibrecreations.co.uk/ :)

Så er det store spørsmålet om man skal ha Tom's eller Greddy sideskjørt... og hva man skal gjøre bakerst :wink:
Er akkurat samme leppa som jeg har det, bare i carbon.
Har også bestilt lyktedekslene, motorluka (v-style) og sidepanelene i carbon derifra.
 #384335  av Audun F

Drafter skrev:Tør jeg å spørre hva hva sparkling, pussing og alt det der kommer på?

Hele jobben kan komme opp mot 50.000,-, men jeg får mer prisoverslag neste uke... De vet hva jeg forventer - så jobben blir grundig gjort også.

Stabstaga skal jeg jo bruke selv da, de jeg har nå er klare for bytting. Jeg kommer ikke til å legge ut bilde av prøvefargen - i alle fall ikke før jeg får tatt et godt bilde av den ;)

Skal se om jeg kan få opp ei liste i løpet av helga på deler som jeg må kvitte meg med - stay tuned :)
predator skrev:Er akkurat samme leppa som jeg har det, bare i carbon.
Har også bestilt lyktedekslene, motorluka (v-style) og sidepanelene i carbon derifra.
Tok det lang tid før du fikk det?
 #384338  av magnesmurf

Audun F skrev: Jeg kommer ikke til å legge ut bilde av prøvefargen - i alle fall ikke før jeg får tatt et godt bilde av den ;)

Det var snakk om den orange mica fargen fortsatt? Eller ble det noe mer "egenkomponert"?
Du som har sett bilen min vet at noen farger kan være dønn umulige å fange på kamera :wink:
 #384341  av predator

Audun F skrev:
Drafter skrev:Tør jeg å spørre hva hva sparkling, pussing og alt det der kommer på?

Hele jobben kan komme opp mot 50.000,-, men jeg får mer prisoverslag neste uke... De vet hva jeg forventer - så jobben blir grundig gjort også.

Stabstaga skal jeg jo bruke selv da, de jeg har nå er klare for bytting. Jeg kommer ikke til å legge ut bilde av prøvefargen - i alle fall ikke før jeg får tatt et godt bilde av den ;)

Skal se om jeg kan få opp ei liste i løpet av helga på deler som jeg må kvitte meg med - stay tuned :)
predator skrev:Er akkurat samme leppa som jeg har det, bare i carbon.
Tok det lang tid før du fikk det?
Har ikke fått de enda. Tar 2-3 uker til han har det i england, så sender han det samme dag han får det til di hjemmeaddr.
 #384357  av Audun F

magnesmurf skrev:Det var snakk om den orange mica fargen fortsatt? Eller ble det noe mer "egenkomponert"?
Du som har sett bilen min vet at noen farger kan være dønn umulige å fange på kamera :wink:
Det blir garantert 4U3 (original Toyota fargekode). Bilder kan ikke gi et riktig bilde av fargen, så jeg vil vel heller si at dere må smøre dere med tålmodighet til bilen er ferdig lakka og jeg kommer på treff ;)
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 73