TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -tråden

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #388538  av celicat23

EXS skrev:
Har kjørekvaliteter som en porsche!
yea rigth, en tungt nedlasset a3 med fremhjulstrekk
Når du leser annonsen og ser bildene så skjønner du at dette er en spesiell bil, for spesielle folk. Likte godt "Bilen må bare oppleves og er en bil for kjennere". Mhm. Kjennere. Det trengs noen "kjennere" for å sette pris på noe så eksotisk som en masseprodusert audi a3, som noen har kastet opp over med juggel. Elsker logikken at du trenger bare å bruke nok penger på ei bøtte dritt, så blir det verdt gull.

[youtube][/youtube]
 #388545  av EXS

celicat23 skrev:
EXS skrev:
Har kjørekvaliteter som en porsche!
yea rigth, en tungt nedlasset a3 med fremhjulstrekk
Når du leser annonsen og ser bildene så skjønner du at dette er en spesiell bil, for spesielle folk. Likte godt "Bilen må bare oppleves og er en bil for kjennere". Mhm. Kjennere. Det trengs noen "kjennere" for å sette pris på noe så eksotisk som en masseprodusert audi a3, som noen har kastet opp over med juggel. Elsker logikken at du trenger bare å bruke nok penger på ei bøtte dritt, så blir det verdt gull.
er tilsynelatende god kvalitet på arbeidet som er gjort, men tror at en eller annen plass mistet noen helt gangsynet.... er ikke i tvil om at det er høye delekostnader i lakk understell/motor og interiør, men det er mange som ikke skjønner at en bil nesten aldri er verd summen av delene den består av....
 #388558  av Zepticon

celicat23 skrev:Når du leser annonsen og ser bildene så skjønner du at dette er en spesiell bil, for spesielle folk. Likte godt "Bilen må bare oppleves og er en bil for kjennere". Mhm. Kjennere. Det trengs noen "kjennere" for å sette pris på noe så eksotisk som en masseprodusert audi a3, som noen har kastet opp over med juggel. Elsker logikken at du trenger bare å bruke nok penger på ei bøtte dritt, så blir det verdt gull.
Vell, jeg kunne kjørt lassevis med penger i min 626, bare av egen fornøyelses skyld, fordi jeg er gla i den bilen, men jeg hadde aldri forventet å kunne selge den til noen. Man må inse at når mant ar ting til det nivået der så er det så mange "personlige" føringer at bilen blir usalgbar. Jeg personlig. hadde kjøpt en vanlig 1.8T Quattro for halve prisen om jeg skulle ha slik bil. Så litt S3 styling og bilen er perfekt.
 #388561  av inzane2012

EXS skrev:faller kanskje ikke inn under noen kategori her men syntes denne så ut som en solid bil

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27963245
det er ikke bilen din espen, så da er det interessant med corolla :)

men ang den A3'n... tror ikke dere skal overse den jobben som er lagt i den bilen, uavhengig om dere syns den er stygg eller ikke, så syns jeg det står respekt av jobben som er lagt i den... ser ikke ut til at det er valgt noen billigløsninger der, og sete trekkene og dæsjen var ganske gjennomført spør du meg... riktig nok kunne det sikkert vert tonet ned en god del, men tror eieren ville ha noe skikkelig unikt her, og det mener jeg han så absolutt har fått til... desverre så vil nok dette gå ut over solgbarheten...

er som sagt masse enkelt ting med den som jeg liker, selv om jeg kanskje ikke liker helheten i den...
 #388562  av Zepticon

Ja, er selv helt enig. Kunne godt gjort "tilsvarende" med min 626, ettet min egen smak. Men jeg (ulikt han som prøver å selge A3en) skjønner at det ikke vil være en kjeft som har samme smak som meg, og at bilen defor et totalt usalgbar til det jeg har lakt i den. Man gjør ikke slikt med biler man ikke har tenkt å eie leeeenge:)
 #388565  av inzane2012

Zepticon skrev:Ja, er selv helt enig. Kunne godt gjort "tilsvarende" med min 626, ettet min egen smak. Men jeg (ulikt han som prøver å selge A3en) skjønner at det ikke vil være en kjeft som har samme smak som meg, og at bilen defor et totalt usalgbar til det jeg har lakt i den. Man gjør ikke slikt med biler man ikke har tenkt å eie leeeenge:)
så har han vist nok holdt på med bilen i 8 år og da :) men skjønner va du mener... er jo fullstendig umulig å sette sitt eget personlige preg på den bilen nå, og det første jeg i såfall ville ha gjort med den, ville ha vert å bytta ut den oransje fargen, men mtp jobben som ligger bak, så hadde jeg heller aldri ville påbegynt den jobben :P
 #388593  av ArildM

Hadde kommet langt på vei om du hadde byttet ut fargen utvendig. Sant som du sier at jobben som er gjort er gjort meget bra i forhold til mange andre slike prosjekter. Men sluttresultatet er jeg rett og slett uenig i :)
 #388676  av celicat23

Hadde han fjernet all tekst og hint til at det er en wanna-be evo og bare presentert det som hva det er - stylet corolla - så syns jeg det er helt greit. Men det blir bare patetisk med EVO skilt og TOMMY på panseret osv.
 #388680  av lexusmann

Den audaen så jo ut som en spesiell bil ja, veldig mange detaljer...men om den er verdt nesten 400k?kan jeg aldri tenke meg... :wink: enig med celicat ang den corollaen ja, ble litt mye...
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 288