- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
EXS skrev:Når du leser annonsen og ser bildene så skjønner du at dette er en spesiell bil, for spesielle folk. Likte godt "Bilen må bare oppleves og er en bil for kjennere". Mhm. Kjennere. Det trengs noen "kjennere" for å sette pris på noe så eksotisk som en masseprodusert audi a3, som noen har kastet opp over med juggel. Elsker logikken at du trenger bare å bruke nok penger på ei bøtte dritt, så blir det verdt gull.Har kjørekvaliteter som en porsche!yea rigth, en tungt nedlasset a3 med fremhjulstrekk
celicat23 skrev:er tilsynelatende god kvalitet på arbeidet som er gjort, men tror at en eller annen plass mistet noen helt gangsynet.... er ikke i tvil om at det er høye delekostnader i lakk understell/motor og interiør, men det er mange som ikke skjønner at en bil nesten aldri er verd summen av delene den består av....EXS skrev:Når du leser annonsen og ser bildene så skjønner du at dette er en spesiell bil, for spesielle folk. Likte godt "Bilen må bare oppleves og er en bil for kjennere". Mhm. Kjennere. Det trengs noen "kjennere" for å sette pris på noe så eksotisk som en masseprodusert audi a3, som noen har kastet opp over med juggel. Elsker logikken at du trenger bare å bruke nok penger på ei bøtte dritt, så blir det verdt gull.Har kjørekvaliteter som en porsche!yea rigth, en tungt nedlasset a3 med fremhjulstrekk
celicat23 skrev:Når du leser annonsen og ser bildene så skjønner du at dette er en spesiell bil, for spesielle folk. Likte godt "Bilen må bare oppleves og er en bil for kjennere". Mhm. Kjennere. Det trengs noen "kjennere" for å sette pris på noe så eksotisk som en masseprodusert audi a3, som noen har kastet opp over med juggel. Elsker logikken at du trenger bare å bruke nok penger på ei bøtte dritt, så blir det verdt gull.Vell, jeg kunne kjørt lassevis med penger i min 626, bare av egen fornøyelses skyld, fordi jeg er gla i den bilen, men jeg hadde aldri forventet å kunne selge den til noen. Man må inse at når mant ar ting til det nivået der så er det så mange "personlige" føringer at bilen blir usalgbar. Jeg personlig. hadde kjøpt en vanlig 1.8T Quattro for halve prisen om jeg skulle ha slik bil. Så litt S3 styling og bilen er perfekt.
EXS skrev:faller kanskje ikke inn under noen kategori her men syntes denne så ut som en solid bildet er ikke bilen din espen, så da er det interessant med corolla
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27963245
Zepticon skrev:Ja, er selv helt enig. Kunne godt gjort "tilsvarende" med min 626, ettet min egen smak. Men jeg (ulikt han som prøver å selge A3en) skjønner at det ikke vil være en kjeft som har samme smak som meg, og at bilen defor et totalt usalgbar til det jeg har lakt i den. Man gjør ikke slikt med biler man ikke har tenkt å eie leeeenge:)så har han vist nok holdt på med bilen i 8 år og da
celicat23 skrev:Hadde han fjernet all tekst og hint til at det er en wanna-be evo og bare presentert det som hva det er - stylet corolla - så syns jeg det er helt greit. Men det blir bare patetisk med EVO skilt og TOMMY på panseret osv.+1