TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 na Tougestuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #391005  av john_e

ArildM skrev:Go for it :mrgreen:
Hadde vært flashy i alla fall :mrgreen:

Hva tror dere? Kan jeg få tepperibbing til å se sivilisert ut på denne måten?
- Knuse vekk asfaltplater
- Skjule ledninger
- Lakkere gulvet helt svart som bilen
- Feste fast twos'r'us mattene
- Legge svart/grå fuskepels langs sideveggene på girtunellen? (Kunne vært syyykt fresht)
- FÃ¥ tak i noen fine Bride-stoler

BTW: Støy er ingen hindring.
 #391030  av john_e

Drafter skrev:Reflex gul :D drifte stuuk..

Men seriøst, det ser drit stygt ut uten spoiler :roll:
Kan jo skaffe den flate spoilern som er på 97 eller noe sånt?
Vurderer et sett med felger til 800kr (16x7" sju-eikers med 2 forskjellige boltsirkler)

Joda, det blir jo spoiler ;)

Skal fikse meg en sånn vinge som ser ut som bagasjelokket er strekt rett bakover og litt opp. Kommer til å forlenge linja langs bunnen av vinduene på en måte.
Det er litt vanskelig å forklare det, det er på en måte en ducktailvinge, bare mye lengre.
 #391033  av MRPETTER

john_e skrev:
MRPETTER skrev:[img]http://i53.tinypic.com/2r557rr.jpg[img]
Sick :mrgreen:

Ble drittøft med black out på lyktene :D
Vet ikke om jeg kunne ha "pulla off" å rulle rundt i den felgfargen enest :mrgreen: Tøft var det!
hehe: ) fjernet dørhandtaket og blinklyset å: )
Blir foresten nesten den fargen der på compomotive felgene jeg skal bruke på time attack :mrgreen:
 #391034  av john_e

MRPETTER skrev: hehe: ) fjernet dørhandtaket og blinklyset å: )
Blir foresten nesten den fargen der på compomotive felgene jeg skal bruke på time attack :mrgreen:
Åja, så ikke det med det samme :) Blinklyset er godt mulig å fjerne, men dørhåndtakene vil jeg ha :wink:
Tøft, så bilen din blir karbonfiber + lilla felger? 8)
 #391035  av MRPETTER

john_e skrev:
MRPETTER skrev: hehe: ) fjernet dørhandtaket og blinklyset å: )
Åja, så ikke det med det samme :) Blinklyset er godt mulig å fjerne, men dørhåndtakene vil jeg ha :wink:
Tøft, så bilen din blir karbonfiber + lilla felger? 8)
Blir mye carbon, og en mørk gråfarge ja: ) motorrom og "frunk" blir sort, siden det kommer nok til å bli en del skruing;P
Blir lilla time-attack felger ja: ) men utstillingsfelgene blir mattsvarte med chrom-kant(lakkert de ultralite gt2 felgene jeg har): )
 #391100  av john_e

lasse skrev:Bare jeg som er svimmel, eller mangler bakerste delen av kanalen din? :shock:
Riktig, de bakerste delene mangler på begge sidene.
Får det sveiset om en stund, må bare vente til apparatet blir tilgjengelig ;)
Det ser ikke noe pent ut, men det gjorde nytten. Fikk bilen gjennom pkk i år.

Drømmer om å lakkere den opp i nermeste framtid, så alle karosserifeil skal være fikset innen da.

Tror polyforinger er neste på innkjøpslista, merker litt for mye flex rundt om :)
 #391158  av john_e

ArildM skrev:Funksjon over form :mrgreen:
Hell yeah! :mrgreen:

Blir det single exit muffler da? Eller ødelegger jeg stilen da?
- Planen med single exit er å legge en 2,5" rustfri lyddemper på tvers, altså rett bak bakgrillen, for så å lage en sving rett ut bak bakover på høyresiden.
(Eksosbandasje i forkant av lyddemperen.)
 #391178  av ArildM

Single exit er mer effektivt enn en dobbel eksos :)
 #391190  av john_e

Tror faktisk at venstre framfjær har KNEKT!
Bilen begynte å subbe som faen i går. Hjulet lugga sånn i hjulbuen at jeg stoppa :shock:
Det er tydelig forskjell på høyre og venstre, er nesten ikke klaring i det hele tatt på venstre..

Nei, hvis Tein fjærene har knekt blir det å bytte til originalfjærer nå og kjøpe et sett med coilovers asap :lol:
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 54