hehehehe:P
Monteringen blir nok å skje i stua! er jo faktisk kun nye deler
men demonteringen blir på boden
Har skrudd av grenrør og turbo.
Så jeg manglet "koblingen" til oljetilførselen til ny turboen.
Sendte mld til rangle å han skulle finne fram den som hørte til turbokittet
Så gidder jeg uansett ikke å stresse
Tenkte jeg skulle plukke av innsuget og bunnpanna og girkassen idag. Kommer jeg i "siget" så demonterer jeg hele greia, er jo fort gjort igrunn.
har studert litt på mellomstykket mellom turbo og grenrør, den må kortes veldig mye inn for at wg skal gå klar.
For dere som har montert arp studs på 3sgte så vet dere at ene mutteren er SYKT vanskelig å få på plass. samme med å få den opp igjen mtp. at det blir sykt trangt. orginalt er det "umbrako" innvendig i bolten. arp så er det jo 12mm utvendig. det er det rett å slett nesten ikke plass til
edit: andre: jeg har ikke fått plukket sund ennå.
har bare kjøpt meg en "ny" veiv
Monteringen blir nok å skje i stua! er jo faktisk kun nye deler

men demonteringen blir på boden

Har skrudd av grenrør og turbo.
Så jeg manglet "koblingen" til oljetilførselen til ny turboen.
Sendte mld til rangle å han skulle finne fram den som hørte til turbokittet

Så gidder jeg uansett ikke å stresse

Tenkte jeg skulle plukke av innsuget og bunnpanna og girkassen idag. Kommer jeg i "siget" så demonterer jeg hele greia, er jo fort gjort igrunn.
har studert litt på mellomstykket mellom turbo og grenrør, den må kortes veldig mye inn for at wg skal gå klar.
For dere som har montert arp studs på 3sgte så vet dere at ene mutteren er SYKT vanskelig å få på plass. samme med å få den opp igjen mtp. at det blir sykt trangt. orginalt er det "umbrako" innvendig i bolten. arp så er det jo 12mm utvendig. det er det rett å slett nesten ikke plass til

edit: andre: jeg har ikke fått plukket sund ennå.
har bare kjøpt meg en "ny" veiv

Sist redigert av 3rlend den 06 nov 2012 01:43, redigert 1 gang totalt.
93' Mr2 Medium Stor Turbo