TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ourom Racing MKIV Supras [Oppdatering vÃ¥ren 2009]

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #301582  av Tevosupra

elino skrev:
Tevosupra skrev:Gromme bilder;) Are kommer vel sterkere tilbake, Blir harde og slå disse supraene neste sesong:) Runde tider snart under minutt nå;)
Takker ;) Are er ikke den som gir seg med det første nei. Carl var under det magiske 1 minuttet på lørdag.. 59,85 ;) Synd bilene ikke holdt, for de kjørte jæ*^¨ bra :roll:
Are var jo å snuste på pallplass totalt i år også før helgas løp..

PS! nedover til helga? :D
Hei. det er bra, tenkte meg at Are ike gir seg ja, dette blir knall helg.
Vi har planlagt og komme nedover, men vi skal montere cluch nå, så for vi se m den holder:) :)
 #301868  av elino

Gratulerer med 2 plass og personlig banerekord på 0,59,9 på Vålerbanen i helga kjære :D :D :D
Kjempestolt av deg ;)

Bilder fra helga :) viewtopic.php?f=51&t=29701

Bilde
Sist redigert av elino den 15 sep 2008 08:20, redigert 3 ganger totalt.
 #307048  av elino

Da er sesongen over for i år. En stor takk til årets sponsor CLARION på den røde og SØRENSEN OG BALCHEN på den sorte :D

I Racingserien endte Are på en finfin 4 plass totalt. Og blir også tildelt medalje i KNA mesteskapene i klassen Racing senior. Premieutdelingen er på lillestrøm i forbindelse med NBFs store premiefest 15 nov.

Planer for vinteren
Rød: Clarion blir ikke sponsor neste sesong, så bilen blir strippet og må muligens lakkeres oppat (spørs hvordan det ser ut under merkene)...Bilen forblir merkefri *Jippi* ;)
Ellers vil den bli modda ned, så den blir litt mer gate vennlig. Are vil bruke bilen mer til daglig.
Motoren blir overhalt...vel fortjent..denne har vært snill den :)

Svarten: Strippes for asfalt og understellsmasse. Bytte ruter til lexan.

Og siden jeg har kjøpt nytt prosjekt tenker jeg Are har nok å henge fingrene i denne vinteren også :D :D :D
Vedlegg
Da er sesongen definitivt over
Da er sesongen definitivt over
Supra vs snø.jpg (52 kiB) Vist 3120 ganger
 #307051  av Daniel HS

Jeg hater slike tråder som dette! Verste som finnes!

Ender bare med at jeg blir misunnelig og ikke kommer meg tidlig i seng som først planlagt! :P Begynte på første siden, og klarte jo selvsagt ikke slutte å lese! Har ikke lest alt, men en god del!

Fy feite så feite biler! Har sett den røde og den sorte i reallife, nice :D Skal ikke si at Supra fasinasjonen ble noe mindre av denne tråden akkurat :P Kanonfete biler som fortjener den all oppmerksomheten de allerede får, og litt til :D
 #307227  av 2fast4u

elino skrev:
Og siden jeg har kjøpt nytt prosjekt tenker jeg Are har nok å henge fingrene i denne vinteren også :D :D :D
Hva ble det denne gangen :?:

:wink:
 #307236  av tojo

2fast4u skrev:
elino skrev:

Ja nå venter vi i spenning :P
 #307301  av elino

tojo skrev:
2fast4u skrev:
elino skrev:

Ja nå venter vi i spenning :P
Vet ikke helt om jeg tør å si det her inne.. :oops:

..men det er en hvit E46 Bmw 328 Coupè :D
 #307356  av 2fast4u

elino skrev:
Vet ikke helt om jeg tør å si det her inne.. :oops:

..men det er en hvit E46 Bmw 328 Coupè :D
Jækla fine biler, regner med at denne blir ekstra fin. :)

#320417  av mr.ourom

Det har da skjedd litt i garasjen i vinter. Vektreduksjon har vel vært hovedtema. Skifter til lettere dører og lexan ruter. Tar bort den ene stolen og rengjør bilen under for understellmasse.Støper ny lettere frontfanger. Dette blir en reduksjon på ca 80kg.Ellers blir det endringer på understell og montering av div splittere som må prøves ut med tanke på downforce.
Blir spennende og prøve den igjen da. Begynner å krible litt.
Carl som kjørte den sølvgrå supraen i samme klasse som meg gjør en del endringer på denne men har også kjøpt seg en Corvette z06 le mans gt bil som nok blir heftig og se på. Legger med noen bilder.
Vedlegg
Z06 le mans gt
Z06 le mans gt
vettex.jpg (267.8 kiB) Vist 2065 ganger
Inni vetten
Inni vetten
vettein.jpg (390.23 kiB) Vist 2059 ganger
lex.jpg
lex.jpg (310.99 kiB) Vist 2053 ganger
oljekj.jpg
oljekj.jpg (315.22 kiB) Vist 2052 ganger
 #320502  av tojo

:twisted: Flotte linjer,rett å slett lækkere di Z06ene. :P
Blir morro å følge 2009 sesongen :D
Hva regner du med totalvekta kommer på etter reduksjonen? ellers noe nytt ang di andre Supraene?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26