TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#199958  av Thomas S

Har planer om det ja! Bilen skal være like strøken når jeg selger den som når jeg kjøper den! :lol: Koster det mye for tectyl behandling av hjulbuer?

#199960  av T16REX

:twisted: :twisted: :twisted: Er dette en sånn tulletråd eller? :lol: :D :D

#199961  av T16REX

Ja. Da slenger også jeg meg på, rett under min gode kamerat her. ^^ Jaja. Hva skal folk her gjøre i helgen da? Skal pakke på nye hjul-lager rundt om hele bilen min jeg. Kanskje det blir noen øl også. :D

#199966  av Thomas S

Ja her kan du putte inn akkurat det du vil :D F.eks no tenker eg "hadde gjort seg no med et par timer ekstra søvn" Trodde jeg forsov meg til jobb idag og ringte til jobben og sku si ifra, men så sa de at jeg ikke begynner før 13.00 :oops:

#199967  av T16REX

Hehe. Du er så morsom. Jeg digger å finne innleggene dine overalt. ;) Liker deg jeg. (Åååh, hvis alle hadde vært like hyggelige som meg) :P

#199968  av T16REX

hvordan får du forresten et bilde i alle postene dine? den supraen der mener jeg... ?

#199969  av Thomas S

Ingen her som like små postene mine :( Lite å gjøre på når damen ikke er tilgjengelig! :cry: Har begynt å henge litt på mitsubishi-klubben.no også no! :lol: Jeg laster bildet opp til photobucket.com og krymper det til "message board zise" og kopierer IMG koden som står under bildet!
Sist redigert av Thomas S den 29 sep 2006 09:29, redigert 1 gang totalt.

#199970  av T16REX

hehe. ingen som liker deg? pøøøh! tror jeg ikke noe på. :)

#199971  av Thomas S

Kan skjønne de litt, blir en del poster for dagen. Men meste parten er jo enten her eller i din tråd om T16en bilen din. :)

#199972  av T16REX

vet du hva? jeg setter faktisk utrolig stor pris på at du titter innom det jeg skriver, og det jeg lurer på. er jo nybegynner så det holder når det gjelder bil jeg. :) men, man lærer så lenge man lever. hehe

#199973  av Thomas S

Ey! Correctomundo! Samma her, plukker opp litt teknisk etterhvert. Skjønner meg egentlig ikke på ladetrykk, kompresjon og so on.. :lol:

#199974  av elino

T16REX skrev:Ja. Da slenger også jeg meg på, rett under min gode kamerat her. ^^ Jaja. Hva skal folk her gjøre i helgen da? Skal pakke på nye hjul-lager rundt om hele bilen min jeg. Kanskje det blir noen øl også. :D
Fredag: Pusse bil :D
Lørdag: Biltreff/kjøring på Dokka, Dokka gatebilklubb http://dokkagatebil.moo.no/
Søndag: Sove leeenge :)

NÃ¥ er det snart HELG! :D

#199975  av T16REX

hørtes ut som en geniaaaal plan elino!

ps. er missunnelig på bilparken deres. :)

#199976  av Thomas S

Skal jobbe seint idag og jobbe seint imorgen så ikke noe helg på meg :cry: Men er glad for at andre kan kose seg da :wink:

#199977  av T16REX

Har bare helt vanlig 7 til 15 jobb jeg. :) Jobber på dekkverksted. ;)
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 1174