Ja. Da slenger også jeg meg på, rett under min gode kamerat her. ^^ Jaja. Hva skal folk her gjøre i helgen da? Skal pakke på nye hjul-lager rundt om hele bilen min jeg. Kanskje det blir noen øl også.
Hvor fort bilen min går? Nei, det aner jeg ikke...
Ja her kan du putte inn akkurat det du vil F.eks no tenker eg "hadde gjort seg no med et par timer ekstra søvn" Trodde jeg forsov meg til jobb idag og ringte til jobben og sku si ifra, men så sa de at jeg ikke begynner før 13.00
Forvirret Toyota<>Mitsubishi Mann
Toyota Celica GT MK4 -Solgt-
Mitsubishi Galant G8 Sport
Peugeot Partner 09
Ingen her som like små postene mine Lite å gjøre på når damen ikke er tilgjengelig! Har begynt å henge litt på mitsubishi-klubben.no også no! Jeg laster bildet opp til photobucket.com og krymper det til "message board zise" og kopierer IMG koden som står under bildet!
Sist redigert av Thomas S den 29 sep 2006 09:29, redigert 1 gang totalt.
Forvirret Toyota<>Mitsubishi Mann
Toyota Celica GT MK4 -Solgt-
Mitsubishi Galant G8 Sport
Peugeot Partner 09
vet du hva? jeg setter faktisk utrolig stor pris på at du titter innom det jeg skriver, og det jeg lurer på. er jo nybegynner så det holder når det gjelder bil jeg. men, man lærer så lenge man lever. hehe
Hvor fort bilen min går? Nei, det aner jeg ikke...
T16REX skrev:Ja. Da slenger også jeg meg på, rett under min gode kamerat her. ^^ Jaja. Hva skal folk her gjøre i helgen da? Skal pakke på nye hjul-lager rundt om hele bilen min jeg. Kanskje det blir noen øl også.
`99 Porsche 996 GT2 look Orange
`94 Supra mkIV sort banebil
[x]`00 BMW E46 328ci
[x]`93 Supra mkIV Apple Candy Red viewtopic.php?f=48&t=6790
[x] `94 Supra mkIV NA