TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #293339  av lexusmann

Var det vanskelig å montere de panserløfterne?har gått en stund å lurt på sånne selv....
 #293536  av lexusmann

Ikke noe boring å styr altså??hmm....har du et bilde av det??
Hvordan gjør du, løsner låsen i front og så går panseret opp av seg selv?
 #293544  av |plumbo

må jo jobbe litt for og få de på men nei det du trenger er en 10mm og en 12 mm pipe nøkkel for og ta en skjerm skrue og en panser skrue sette på brakketer og deretter sru inn skruene igjen og sette på demmpern er ikke værre enn det .
 #295361  av |plumbo

I går byggde jeg om midt konsollen min så jeg fikk corolla e12girkule og mansjetten til og passe ordentlig . bytta også det ytre glasset på et av tåkelysa mine som ble ødelakt i kræsjen :\

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #295435  av |plumbo

litt "små feil" som ble oppdaga i går :\ bildene taler for seg selv
Vedlegg
DSC01549.JPG
DSC01549.JPG (491.69 kiB) Vist 1245 ganger
DSC01550.JPG
DSC01550.JPG (523.52 kiB) Vist 1249 ganger
DSC01551.JPG
DSC01551.JPG (459.49 kiB) Vist 1248 ganger
 #297887  av |plumbo

tja etter turen på rena ( burne treff) så holdt bilen ut helga . dynamo reima røyk på vei til jobb på mandag og siden har den stått . har et par dynamoor liggende så jeg har prøvd opp og ned for og få til detta . men det viste deg og være et par kabler til dynamoen som var ødelakte . de er fiksa nå og nå skal den siste dynamoen inn en gang til ... funker ikke den blir det kjøp av en brykt til fra høggern og bytta børster .

dvs får ikke tid til og fixa hjul buene og siste lakkrunden før japse treffet :( men men så til dere som skal kritisere på "rust " så er jeg klar over det ;) bilen er ikke strøken lenger siden denne blir brukt hver dag og gått brukt hver dag ( ruller rundt regna 20 mil hver dag så sten sprut +++ må man bare regne med :\
 #297888  av |plumbo

tja etter turen på rena ( burne treff) så holdt bilen ut helga . dynamo reima røyk på vei til jobb på mandag og siden har den stått . har et par dynamoor liggende så jeg har prøvd opp og ned for og få til detta . men det viste deg og være et par kabler til dynamoen som var ødelakte . de er fiksa nå og nå skal den siste dynamoen inn en gang til ... funker ikke den blir det kjøp av en brykt til fra høggern og bytta børster .

dvs får ikke tid til og fixa hjul buene og siste lakkrunden før japse treffet :( men men så til dere som skal kritisere på "rust " så er jeg klar over det ;) bilen er ikke strøken lenger siden denne blir brukt hver dag og gått brukt hver dag ( ruller rundt regna 20 mil hver dag så sten sprut +++ må man bare regne med :\

håper jeg får bilen klar til treffet så møtes vi der :)
 #298254  av |plumbo

lys punkt i dag :) bilen lader igjen . feil var vel en kombinasjon med litt slakk reim og dårlig kontakt på ene kabelen på kontakta til dynamoen ( den hvite ) . skal se om jeg får fiksa på noen små ting til på bilen før treffet men jeg regner med at jeg kommer :)
 #299199  av |plumbo

eneste jeg sleit litt med var 4 ledninger i dasjbord nette ellers var alt plankekjøring . driver nå og bygger trykk rør på servon men det tar litt tid som jeg egentlig ikke har :P
 #299496  av TRD Grønlie

hvilke ledninger hvar det og hva hvar de til
jeg skal bruke slanger og rør fra 1.3 literen jeg hade jeg tengt
sorry mange spørsmål på engang håper det går greit
er du fornøyd med ksport coiloverne
hva har du gjort med bremser
 #299516  av |plumbo

ikke fornøyd med k-sport for mye justeringer til at jeg liker dem .

hvilke ledninger husker jeg ikke

bremser foran har jeg bestilt i fra usa (r1consept )

slanger går sikkert greit
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 36