inzane2012 skrev:FireWalk skrev:inzane2012 skrev:nei, du sier noe der
men det er allikevel en SYK pris for ett RATT , selv om det er ett jævlig fett ratt 
Sant nok. Men man kan jo si det samme når man betaler over 20.000 for et turbo kit, eller 70.000 for å få kjøpt og montert datasprut, dunojustert, feilsøkt for jordingsfeil, osv også. :p
Mye som ikke er helt klokt på den bilen der skal jeg si deg. hehe.. Har til og med tektylert den. Selv om den ikke blir vinterkjørt.
hehehe, men ett RATT
jeg kommer nesten ikke over det, hehe... jaja, bilen din er jo såppas gjennomført på andre områder, og sist jeg såg den så hadde du jo orginal ratt med ratt-trekk, så den fortjener jo ett som står i stil til bilen 
Riktig. Det orginale rattet har skinnet sprikket på. Helt på toppen, henger og slenger. Ser jo ikke bra ut i det hele tatt. Derfor måtte jeg bare ha på et ratt trekk for å skjule det. Det gjør jo rattet en del tykkere, så det blir ikke like godt å holde i. Samt det ser jo ikke akkurat bra ut det heller.
Har ikke lyst å ha på noe momo ratt eller lignende heller, syntes det blir litt "rånete" (No offence til andre som eventuelt måtte ha slikt ratt) Men jeg føler bare ikke det passer til den stilen jeg har valgt å bygge bilen i, som er mest mulig orginal finish. Dessuten er det ikke airbag på slike ratt og jeg ville ikke fjerne den. Men dette rattet har jo airbag og etter hva jeg har lest skal den fungere også. Så Dette er noe jeg har hatt lyst på lenge. Har derimot hatt en del andre ting som har vært viktigere å prioritere. Skinn interiør f.eks.
De orginale setene var jo sprukket og så ikke bra ut i det hele tatt. Div motor deler måtte bestilles. Men nå som motoren er 100% og nytt skinn interiør er på vei fra statene så er det egentlig bare rattet som står igjen.
Nå er det bare litt finpuss som står for tur. Driver og bygger ut bilstereoen nå. Så blir det ny lakk osv til høsten/vinteren kommer.