marlboro1310 skrev:Brukte Visaen min jeg, gikk brillefintDet er det jeg også har benyttet, men kommer stadig opp at det har skjedd en error. Får prøve igjen i morgen

TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD
marlboro1310 skrev:Brukte Visaen min jeg, gikk brillefintDet er det jeg også har benyttet, men kommer stadig opp at det har skjedd en error. Får prøve igjen i morgen
marlboro1310 skrev:Fresht! det der har jeg troen på, da kan du diskret ta igjen den røde fargen i andre smådetaljer inni bilen, men for all herrens del husk på at grensen går RASKT fra det gjennomførte som ser "proft og originalt" ut til å bare se helt jall ut, dette er min mening, noen liker den ekstreme linja, men ettersom jeg ser på bilen din opp gjennom åra så liker du den originale og cleane linja.
![]()
Har samme finish på mine egne matter i min Mk1.
john_e skrev:Hvorfor har du opp antenna på bildene? det er jo finere å ha den nedAntennen går automatisk opp etter at jeg monterte den nye spilleren i bilen. Satt inn antenne ledningen i antenneinngangen på baksiden av spilleren og har ikke funnet en måte å forhindre at den går opp automatisk. Gidder ikke å opp igjen med spilleren å ta den ut heller, siden jeg hører på radioen inne i mellom![]()
Mattene passer perfekt i venstreratta mr2, helt på millimeterenHolder seg på plass gjør de også, siden de har tagger på undersiden
NB! Erroren fra twos'r'us fikk jeg også, men sendte mail, og fikk som svar at jeg måtte sjekke at adressen min ikke var skrevet med ikke-amerikanske bokstaver! (type æ,ø,å)
Fresht! det der har jeg troen på, da kan du diskret ta igjen den røde fargen i andre smådetaljer inni bilen, men for all herrens del husk på at grensen går RASKT fra det gjennomførte som ser "proft og originalt" ut til å bare se helt jall ut, dette er min mening, noen liker den ekstreme linja, men ettersom jeg ser på bilen din opp gjennom åra så liker du den originale og cleane linja.
marlboro1310 skrev:Så faktisk gjennomført og bra ut, elsker skinnseter i Mk2enegjør uendelig mye...
lexusmann skrev:mhm![]()
![]()
Blæææ, det var voldsomt....
Liker det interiøret ditt ad92. Du holder de røde detaljene i balanse med det svarte interiøret og jeg mener dette kler din røde mr2 meget godt.takk takk
ad92 skrev:Takk for detLiker det interiøret ditt ad92. Du holder de røde detaljene i balanse med det svarte interiøret og jeg mener dette kler din røde mr2 meget godt.takk takkdet varmet virkelig! liker den orginale stilen du kjører også!