TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #365298  av marlboro1310

Fresht! det der har jeg troen på, da kan du diskret ta igjen den røde fargen i andre smådetaljer inni bilen, men for all herrens del husk på at grensen går RASKT fra det gjennomførte som ser "proft og originalt" ut til å bare se helt jall ut, dette er min mening, noen liker den ekstreme linja, men ettersom jeg ser på bilen din opp gjennom åra så liker du den originale og cleane linja.

:D

Har samme finish på mine egne matter i min Mk1. :wink:
Vedlegg
SDC11027.JPG
SDC11027.JPG (203.3 kiB) Vist 2696 ganger
 #365305  av GhostRider88

marlboro1310 skrev:Fresht! det der har jeg troen på, da kan du diskret ta igjen den røde fargen i andre smådetaljer inni bilen, men for all herrens del husk på at grensen går RASKT fra det gjennomførte som ser "proft og originalt" ut til å bare se helt jall ut, dette er min mening, noen liker den ekstreme linja, men ettersom jeg ser på bilen din opp gjennom åra så liker du den originale og cleane linja.

:D

Har samme finish på mine egne matter i min Mk1. :wink:
:)

Har troen jeg også. Husket at jeg hadde sett magnesmurf sine blå mr2 matter og fikk lyst på slike selv, men da i rød/svart.
Helt enig med deg når det kommer til det å ta igjen røde små detaljer inne i bilen. Har noen detaljer allerede som vil komme litt bedre frem med disse mattene. Blant annet trd girkulen ;)

Meget pent interiør du har i din mk1 og er noe alla det samme jeg ønsker i min bil :)
 #365511  av john_e

Hvorfor har du opp antenna på bildene? det er jo finere å ha den ned ;)

Mattene passer perfekt i venstreratta mr2, helt på millimeteren :D Holder seg på plass gjør de også, siden de har tagger på undersiden :)

NB! Erroren fra twos'r'us fikk jeg også, men sendte mail, og fikk som svar at jeg måtte sjekke at adressen min ikke var skrevet med ikke-amerikanske bokstaver! (type æ,ø,å)
 #365518  av GhostRider88

john_e skrev:Hvorfor har du opp antenna på bildene? det er jo finere å ha den ned ;)

Mattene passer perfekt i venstreratta mr2, helt på millimeteren :D Holder seg på plass gjør de også, siden de har tagger på undersiden :)

NB! Erroren fra twos'r'us fikk jeg også, men sendte mail, og fikk som svar at jeg måtte sjekke at adressen min ikke var skrevet med ikke-amerikanske bokstaver! (type æ,ø,å)
Antennen går automatisk opp etter at jeg monterte den nye spilleren i bilen. Satt inn antenne ledningen i antenneinngangen på baksiden av spilleren og har ikke funnet en måte å forhindre at den går opp automatisk. Gidder ikke å opp igjen med spilleren å ta den ut heller, siden jeg hører på radioen inne i mellom ;) Får heller gå opp automatisk, om ikke noen vet hvordan dette evt. kan forhindres.

godt å høre at mattene har en god passform :) er noe jeg har savnet på de stoffmattene jeg har nå.
Skal gå inn på min konto på twos r us nå å forandre på adressen så jeg kan bestille derifra ved en senere anledning. ;)
 #365562  av ad92

Fresht! det der har jeg troen på, da kan du diskret ta igjen den røde fargen i andre smådetaljer inni bilen, men for all herrens del husk på at grensen går RASKT fra det gjennomførte som ser "proft og originalt" ut til å bare se helt jall ut, dette er min mening, noen liker den ekstreme linja, men ettersom jeg ser på bilen din opp gjennom åra så liker du den originale og cleane linja.
:roll:

Bilde
 #365589  av GhostRider88

Liker det interiøret ditt ad92. Du holder de røde detaljene i balanse med det svarte interiøret og jeg mener dette kler din røde mr2 meget godt.

Selv kommer jeg til å ha en del mindre røde detaljer, men dette er fordi jeg ønsker å holde bilen mest mulig original med kun toyota/trd deler :)
 #365603  av marlboro1310

Så faktisk gjennomført og bra ut, elsker skinnseter i Mk2ene :wink: gjør uendelig mye...
 #365758  av lexusmann

:shock: :shock:
Blæææ, det var voldsomt.... :?
 #365787  av ad92

Liker det interiøret ditt ad92. Du holder de røde detaljene i balanse med det svarte interiøret og jeg mener dette kler din røde mr2 meget godt.
takk takk :D det varmet virkelig! liker den orginale stilen du kjører også! :)
 #365795  av GhostRider88

ad92 skrev:
takk takk :D det varmet virkelig! liker den orginale stilen du kjører også! :)
Takk for det :)

Skulle bare mangle at jeg kom med positive kommentarer på interiøret ditt, når det er så gjennomført og balansert som ditt. 8) Hadde sterkt vurdert noe lignende om jeg selv hadde hatt en litt mer sylet og rød mr2 :)
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 102