Legg innLagt inn:23 mar 2005 18:44
ja.... det er meg. 

Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
Morten skrev:Må si den toppen din så snacks ut nå Markus. (tjuvstarter litt herTakk, ble rimelig gira selv og når jeg hadde fått den!) Ble jo akkurat som du ville ha den nå! ...9k here you come...
![]()
Ser frem til å bli kjørt ifra av deg når sesongen kommer igang
erling skrev: Mye snop her nå.takketakk... Satser på at den skal holde til det, ja... men regner med at jeg må etterfylle litt bremsevæske etterhvert som klossene slitesFlinke mann.
Holder hovedsylinderen til det økte stempelarealet? Eller det er kanskje ikke et problem?
Tor skrev:Mr2Turbo, litt offtopic med deler du garage med en som heter Øyvind og kjører Lexus is 200? Driver og bygger boble osv? Han er fra Tromsø nærmere bestemt SommarøyaØyvind svarte jo selv, ja... men det stemmer det! godt selkap i verkstedet det
Kjelliken skrev:noen må jo prøve llitt... hehevi liker at du prøver deg frem vi markus det ser i allefall strålende fra våres synspunkt.
Fikk nettop en masse og gjøre på min bil også no før sommeren så her er det litt kaos for tiden.
Hjullager som har røke og så alt man finner av feil på veien til og fikse dette så baller det fort på seg.. regner med at det blir dele kjøp for 30++ nå innen rimelig kort tid.skulle nesten hatt en slik magiker som deg rundt bilen min da men Wilman fikser jo det meste og Amund også så jeg har jo godt selskap kan du si.
KK-ma70 skrev:Markus: SYKE FAANHan er en djevel med verktøyet i alle fall
MR2turbo skrev:gleder meg til jeg får løftet den i bilen nå. jegSå her har altså turbinbladene fra eksosen blitt kastet inn i sylindrene, mot eksosstrømmen? Har sett folk mener dem har opplevd det med ct20b på mr2oc-forumet men jeg kan ikke helt forstå at det virkelig kan skje på det viset?
på før bilde av toppen hadde jeg hatt masse turbinblad-biter fra turboen liggende å banke på toppen av stempelet![]()
Men det er sveiset i nå og slipt rent.
1. Thor, Audi s2: 4,05Både nummer 1 og 3 forventer å kutte ned på tidene endel etterhvert som ting sitter. Nummer 6 greier vel også kutte greit ned vist han bare for bort alt av hjulspinn. Du greier det?
2. Andre, Subaru Impreza 22b: 4,59 og 8,14
3. Ebb, vw buggy: 4,79 og 8,4
4. H_c, Subaru impreza wrx: 5,28 og 8.61
5. Impsak, Subaru Impreza gt: 5,34 og 8,81
6. Gamlå, Ford Sierra Cosworth: 5,44 og 8,89
7. Tedda, Audi RS2: 5,62 og 8,86
8. Ronny, Syclone GMC: 5,82 og 8,99
9. Jim, Audi S4: 6,0 og 9,09
10. Bossdonken, Escort Cosworth: 6,13 og 9,33