Mulig.
Jeg hater alle som svindler andre.
Det inkluderer folk som skal tvinge i oss medisin som ikke virker å påtvinge oss drakoniske tiltak i navnet "grønne løsninger for å redde planeten"
Vel, om man skulle regne sine entusiastpenger med i bilen så blir min å kosta fem hundre tusen fra i morgen av

men det er jo noe urealistisk.
Selv om utført arbeid ganske sikkert nærmer seg der, om man skulle regne å betale for en norsk ansatt stakkar med fulle avgifter å skatter til falittsystemet med store mager i glasshus.
Du er inne på noe med det du beskriver på salg av ting som du vil noen skal ha glede av... Hvorfor i helvette skal vi gidde lenger, de folka som dukker opp skal jo bare enten rasere det eller flippe som sagt.
Dem får ikke kjøpe noen ting av meg... Skulle selge faderen sin A8 med V8 å quattro fra 1998, en særdeles godt utstyrt direktørbil fra den tiden, eid av rolige folk å greier.
Hva får vi av interessenter? Gjengmedlemmer som kaller meg "bror", eller rånere som må låne med moren sin for å kjøpe.
Jeg skal love deg jeg er ikke bror med noen av disse knivstikkerne.
Om du må bruke 5-600 tusen på en jævla hobbybil, da eier du enter color line eller er bare hjernedød, med huslån
Hadde dog en ULTRA-positiv opplevelse i går! Ga bort en turbopotte på MR2 gruppe online, men siden stussen var omsveist så skulle jeg ikke har noe penger for det da mottager må evt sveise den om selv, jeg ba om en sekse med øl (Nytt eksos er tross alt 6 tusen pluss)
Fyren kom med TO STYKKER sekspakninger ! Fordi han "fikk det jo gratis"
Fikk troa på menneskeheten, i 5 sekund helt til jeg husker dem ønsket meg i leir, ta fra meg jobben, stenge kontoen min og hente alt jeg eier til jeg "vaksinerte" meg
Men det var jævlig nice å oppleve gamle Norge der folk var trivelige som bare det

<3