TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#203101  av Johansen

I Svolvær var det 5 cm med snø imorrest!

Ble sjokkert når jeg våknet, men nå er det meste borte og regnet har tatt over!

#203105  av celicat23

GT4 CS skrev:Har du sett, og jeg som ikke har vinterdekk med mønster :roll:
Trekk på 4 dekk uten mønster er like bra som trekk på 2 med mønster vet du :D

#203106  av dca

Dalan skrev:Hvis noen vil vekk fra første snøen og isete veier om morningen så er det gratis overnatting i Tokyo her: http://www.keikos-homepage.jp/funtime.htm

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
HAHAHAHAHAHA... noen folk er ikke helt på nett..! dama så jo bra ut! lurer på hvor lenge hu der holder seg i live!?

#203107  av Hyperion

dca skrev:
Dalan skrev:Hvis noen vil vekk fra første snøen og isete veier om morningen så er det gratis overnatting i Tokyo her: http://www.keikos-homepage.jp/funtime.htm

HAHAHAHAHAHA... noen folk er ikke helt på nett..! dama så jo bra ut! lurer på hvor lenge hu der holder seg i live!?
** off to Tokyo ** :twisted:

#203114  av grimfer

Hyperion skrev:
dca skrev:

** off to Tokyo ** :twisted:
:shock:

#203135  av celicat23

"Hello. I am norwegian man looking for fun time and top secret massage (with happy ending). Can you rent a toyota supra for me to have fun time with, and maybe a skyline r34? And when I have been driving for long special time, you make food and sucky-sucky!?"

#203141  av Syns

Apropo snø og vinterdekk.. Kjøpte bilen min i Juni tror jeg det var. Nærmer seg vinterdekksesong med stormskritt nå. Tror han som solgte meg bilen babbla no om at vinterdekkene var de samme som satt på den da den var ny i 99 :shock: Men de ser nesten helt nye ut. Er så lite brukt. Men (piggfritt btw) burde vel byttes etter max 4 år? Med tanke på at gummien blir hardere og slikt... Noen dekk-eksperter her med tanker om det? :wink:

#203319  av Dalan

Syns skrev:Tror han som solgte meg bilen babbla no om at vinterdekkene var de samme som satt på den da den var ny i 99 :shock:
Det er ingenting mot hun som var innom på jobben i dag. Hun hadde fått en eller annen bonus fra forsikringsselskapet på 4000,- som hun kunne få bruke til bilen sin fordi hun hadde kjørt skadefritt i alle år.
Hun lurte da litt på om hun skulle kjøpe seg nye vinterdekk for de hun hadde var 20 år gamle - like gamle som bilen hennes :shock:

Så nå blir det nye Continental piggdekk på henne - gudskjelov :D

..og ja Syns, det er på høy tid med nye vinterdekk til deg også ;)

#203359  av elino

Hurra!
Da ble det en litt tryggere bil i området :D

#203541  av grimfer

Elin, skal supraen din i garasjen for vinteren?

Hadde vært interessant å se hvordan en Supra er på vinterføre! :)

#203544  av elino

grimfer skrev:Elin, skal supraen din i garasjen for vinteren?

Min blir nok vinterbil ja :) Har dessverre ingen annen mulighet med to supraen og en bobil i stallen...men ikke for det, jeg ser frem til å ha glede av den året rundt jeg da :D

#203566  av grimfer

elino skrev:
grimfer skrev:Elin, skal supraen din i garasjen for vinteren?

Min blir nok vinterbil ja :) Har dessverre ingen annen mulighet med to supraen og en bobil i stallen...men ikke for det, jeg ser frem til å ha glede av den året rundt jeg da :D
Det går nok veldig bra. :D Biler skal brukes. Dessuten er det så kjedelig når alle låser inn grombilene sine om vinteren.

#203810  av Thomas S

:mrgreen: Og da e eg snart ikke avhengig av buss lengre :D Henter sikkert ny bil i sameland på mandag eller mandag neste uke. Har allerede forandret garasjen min på nett :wink:

#203885  av perchr

ROOOOSENBOOORG! 8) 8) 8)

#203887  av dca

RRRROOOOOSSSEENNBOORG!!!!!!

brann sux
  • 1
  • 243
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 1174