- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
ArildM skrev:https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=290192819Aiai! Min første bil var en slik! 1986 mod 1,3 i sølv! Søkklastet med Rockford,Alpine og MTX. Dette bidro til å evakuere absolutt ALT av akselerasjon!
Kan alt bli kult med felger? Tenkte i alle fall ikke denne generasjonen Corolla hadde så veldig mye håp, men tok litt feil der gitt. Helt kurrant bruksveteran det der
ArildM skrev:Vet ikke om jeg ville ha hatt en bil til 20-40mill i garasjenHvis du lurer på hvordan man blir søkkrik på slakt av rein er svaret staten. la noen andre stå for slaktingen (ulv, tog, bjørn, vindmøller, etc) og litt gaffelskriving når man søker erstatning fra statenKurrant bytte for begge da, du har stasvogn som du kan trygle om prøveskilter på 2 ganger i året, han har noe han har råa til å forsikre
![]()
Noe skurrer med han der duden også, hvordan blir du mangemillionær på slakting av rein? I så fall skulle det vel ha vært plenty millionærer oppi finnmark? Sånn uten at jeg vet så mye om det da.
Finfint å kjøpe en bil til 25mill, kjøre rundt i den på prøveskilter i ett år (10'000km også!), og så selge før 40mill?