perchr skrev:ROOOOSENBOOORG!![]()
![]()
Yepp!! ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSENBOOOOOORG!!

"I'm the Apprentice! Yes! it's really really true!
"

perchr skrev:ROOOOSENBOOORG!![]()
![]()
ThaShiZnitH skrev:La seg ned var iallefall noe de gjorde... Hadde de brukt halvparten av tida de brukte på å legge seg ned i ca. hver eneste sjangese de hadde så hadde de kasnkje fått et ekstra mål de også... Dårlig balanse der i gården altså..Ikke jeg heller, damen tvang meg nærmest til å glo på kamp! Viste no at Brann kom til å tape
Spilte bra de første minuttene så kom solstolene fram i regnet og de la seg ned og lot Rosenborg spille
EvolutionTurbo skrev:Ikke prøv med evighjetskule i mikroen..Faen og da! Eg har aldri tenkt på det før, har prøvd det meste i mikroen men ikke evighetskuler
ihvertfall ikke en sånn stor en:P
Helmer skrev:Ja tipper det, hater fotball. ihvertfal hvis den går på tv på søndags kveld da det kunne gått så mye annet bra istedeoleb skrev:Vi er nok flere ja...grimfer skrev:Jeg er SÅ glad for at jeg gir blanke F i fotball. Sparer utrolig mye tid og krefter på det.Skal si meg hjertens enig i den
EvolutionTurbo skrev:Ikke prøv med evighjetskule i mikroen..Tulling
ihvertfall ikke en sånn stor en:P
Andreazz skrev:Har ikke helt sett det spennende med å se på 22 svette mannfolk i shorts springe etter en lærball, dytte å sparke etter hverandre for så å bytte svette T-shirts med hverandre etterpåjeg har ikke no i mot å se på... nice...