TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#203888  av arctic_celi

perchr skrev:ROOOOSENBOOORG! 8) 8) 8)

Yepp!! ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSENBOOOOOORG!! :D

#203936  av Andreazz

Har ikke helt sett det spennende med å se på 22 svette mannfolk i shorts springe etter en lærball, dytte å sparke etter hverandre for så å bytte svette T-shirts med hverandre etterpå :roll:

#203938  av Thomas S

:mrgreen: Ikke jeg heller, damen tvang meg nærmest til å glo på kamp! Viste no at Brann kom til å tape :? Spilte bra de første minuttene så kom solstolene fram i regnet og de la seg ned og lot Rosenborg spille :roll:

#203939  av perchr

ThaShiZnitH skrev::mrgreen: Ikke jeg heller, damen tvang meg nærmest til å glo på kamp! Viste no at Brann kom til å tape :? Spilte bra de første minuttene så kom solstolene fram i regnet og de la seg ned og lot Rosenborg spille :roll:
La seg ned var iallefall noe de gjorde... Hadde de brukt halvparten av tida de brukte på å legge seg ned i ca. hver eneste sjangese de hadde så hadde de kasnkje fått et ekstra mål de også... Dårlig balanse der i gården altså.. :P

#203944  av Thomas S

Tror hele Bergen er imot meg npr eg sier at straffen Brann fikk var helt bortreist, fyren var så vidt borti an og så sitter han seg ned på kne og stirrer på dommeren! Men var et par andre avgjørelser fra dommerene som burde gått i Branns favør, som da to stykk ble lagt ned i straffefeltet! :roll:

#204038  av dca

fyren var jo ikke borti han...men de ble vel snytt for en straffe før der da men...

#204217  av EvolutionTurbo

Ikke prøv med evighjetskule i mikroen..
ihvertfall ikke en sånn stor en:P

#204218  av grimfer

Jeg er SÅ glad for at jeg gir blanke F i fotball. Sparer utrolig mye tid og krefter på det. :D

#204226  av oleb

grimfer skrev:Jeg er SÅ glad for at jeg gir blanke F i fotball. Sparer utrolig mye tid og krefter på det. :D
Skal si meg hjertens enig i den :)

#204227  av Helmer

oleb skrev:
grimfer skrev:Jeg er SÅ glad for at jeg gir blanke F i fotball. Sparer utrolig mye tid og krefter på det. :D
Vi er nok flere ja... 8)

#204390  av Thomas S

EvolutionTurbo skrev:Ikke prøv med evighjetskule i mikroen..
Faen og da! Eg har aldri tenkt på det før, har prøvd det meste i mikroen men ikke evighetskuler :lol:

#204477  av Andy_Celica

Helmer skrev:
oleb skrev:
Vi er nok flere ja... 8)
Ja tipper det, hater fotball. ihvertfal hvis den går på tv på søndags kveld da det kunne gått så mye annet bra istede

#204478  av Andy_Celica

EvolutionTurbo skrev:Ikke prøv med evighjetskule i mikroen..
Tulling :lol:

#204563  av ina

Andreazz skrev:Har ikke helt sett det spennende med å se på 22 svette mannfolk i shorts springe etter en lærball, dytte å sparke etter hverandre for så å bytte svette T-shirts med hverandre etterpå :roll:
jeg har ikke no i mot å se på... nice... :D

#204685  av celicat23

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!

Bilde
  • 1
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 1174