TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#204693  av GT_rider

Priceless :lol: :mrgreen:

#204697  av sleeper

så ikke godt ut det der... :lol:

#204702  av grimfer

:shock:

"Detta skal jeg klare, detta skal jeg klare, detta skal jeg klare,..."
.
.
Crunch
.
.
"Nei."

#204717  av Stiansen

haha, det der ser definitivt ikke godt ut :P Tannlegen neste? :lol:

#204747  av Thomas S

Hoho så den episoden eg, var på "So you think you can dance" ironisk tittel til dette klippet :lol:

#204939  av arctic_celi

Ja, så Fritt Vilt i går på kino.... og ja...
anbefales virkelig hvis man liker å bli skremt.

User rating:
http://www.imdb.com/title/tt0808276/

Jeg bruker nesten aldri å bli sånn sikkelig skremt, men denne filmen klarte det med meg gitt. Mulig fordi at den var Norsk osv....
Dama vuderte faktisk å gå ut av kinoen fordi det var så skummelt og det har jo aldri skjedd før!! Så folkens: gå å se Fritt Vilt :)

#204961  av jonny on the spot

dlobbelt.... alt jeg kan si. dobbelttt.(fred og jesus jeg jar brukt lang tid på detteI)

#204962  av grimfer

jonny on the spot skrev:dlobbelt.... alt jeg kan si. dobbelttt.(fred og jesus jeg jar brukt lang tid på detteI)
:D :D

Er det artig-brus inne i bildet her eller?

Her blir det konsumert litt alkohyler...

Kveldens leksjon: Vikingfjord og Bomba blir særdeles klissete søtt søl som ikke smaker nevneverdig godt.

#204964  av Hyperion

grimfer skrev:
jonny on the spot skrev:dlobbelt.... alt jeg kan si. dobbelttt.(fred og jesus jeg jar brukt lang tid på detteI)

Kveldens leksjon: Vikingfjord og Bomba blir særdeles klissete søtt søl som ikke smaker nevneverdig godt.
Det samme med hjemmbrent og ublandet husholdningssaft 50/50 :?

#204965  av celicat23

Svarte f...! Nå fikk jeg sår hals og feber i går. Og nå er det såpass at jeg våknet og får nesten ikke svelge. Hvis jeg våkner på mandag i god nok form til å dra på jobb så blir jeg drit sur! Når helga først er ødelagt, da vil jeg f'en meg ha 1 uke sykemelding ut av det i det minste!

#204972  av jonny on the spot

Hyperion skrev:
grimfer skrev:

djezez, mente å erindre når jeg kom hjem i natt at jeg gikk inn her for å se meg litt rundt, men at dette ble resultatet er jo helt fantastisk. Se en trippel t i dobbelt

#205010  av grimfer

jonny on the spot skrev:
Hyperion skrev:
grimfer skrev: :D :D

djezez, mente å erindre når jeg kom hjem i natt at jeg gikk inn her for å se meg litt rundt, men at dette ble resultatet er jo helt fantastisk. Se en trippel t i dobbelt
:D Hehe, håper du fikk sove godt!

Jeg merker et snev av angersykdom i dag. I følge tomgods og diverse her, så ble det en finfin blandingsrus her i natt, ja... 32 år gammel og like teit

#205035  av jonny on the spot

grimfer skrev:
jonny on the spot skrev:
Hyperion skrev: Det samme med hjemmbrent og ublandet husholdningssaft 50/50 :?
:D Hehe, håper du fikk sove godt!

Jeg merker et snev av angersykdom i dag. I følge tomgods og diverse her, så ble det en finfin blandingsrus her i natt, ja... 32 år gammel og like teit
hehe jeg fatter å begriper ikke hvordan jeg klarer det, men det sisste halve året har jeg faktisk klart å bli fyllesyk i to-tre dager.. Hvorfor jeg drikker voksenbrus..........NEEEEEEEEEEIIIII aner ikke jeg

#205065  av ErikG

Sier bare en ting jeg: 8-0!!!!!

#205114  av Thomas S

Og da reiser jeg med bussen til sameland kl 8 imorgen tidlig for å hente den galante Galanten :lol: Snakkast :D
  • 1
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 1174