TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinterprosjekt 2...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#108423  av CelicaTurbo

høres ikke billig ut det du må gjøre med tomten/huset men det er vel nødvendig, før eller siden får du vel gjort ferdig bilen :)

#108446  av Arne rebel

Christian: Kommer i morra, så kan jeg kanskje lure deg med til Våler på Fredagen....?

#108456  av Christian

Bra det Arne, så blir vi to rotehuer som driver på med noe vi egentlig ikke kan :lol:

Var bortpå en liten tur i sted, men kan ikke skryte på meg spesielt mye, kom ingen vei med programmeringa, siden jeg presterte å glemme igjen programmet hjemme :oops: men jeg fikk da kjørt litt. (Frista ikke å kjøre mer enn nødvendig uten skilter og annet tilbehør) Den får alt for mye på lave turtall og for lite på høye turtall, så litt grov retting kan vi i allefall gjøre i morgen.

En annen ting som bekymrer meg er turbotrykket , det virker rimelig ustoppelig :? Var oppe i 1,6kg på 3gir og det kom fryktelig fort, hadde jo vært typisk om jeg ikke får begrenset det med wastegaten i det hele tatt :x Wg skal løse ut på 1,1 om jeg ikke husker feil...

#111447  av Morten

Hva skjer Christian?

(ACR nærmer seg med stormskritt.. ) :wink:

#112069  av Christian

Det nærmer seg fort ja, altfor fort :(
Må nok bare innfinne meg med at det blir enda ett treff jeg må stå over. Ikke er det skilter på bilen, ikke forsikring, den er ikke mappet og lommeboka er definitivt tom. Dessuten er turen til ACR alt for lang med en bil jeg ikke stoler 100% på ennå :(

Har måttet prioritere huset fremfor bilen i alt for lang tid, men nå er det heldigvis snart slutt. Ei søt lita regning på 55K for masse arbeid på tomta er det som står igjen nå før jeg kan konsentrere meg om bilen igjen :P

#112087  av jumbo

Pokkern, har du avskilta? Får du skilt på den igjen uten visning da?

#112129  av Christian

Jada, ikke noe problem. Var litt værre i fjor, for da måtte jeg på Eu-kontroll før jeg fikk de igjen. Det eneste i år er at jeg må betale ekstra siden skiltene er makulert igjen. (De kastes etter 6mnd)

#112192  av Morten

Christian skrev:Det nærmer seg fort ja, altfor fort :(
Må nok bare innfinne meg med at det blir enda ett treff jeg må stå over. Ikke er det skilter på bilen, ikke forsikring, den er ikke mappet og lommeboka er definitivt tom. Dessuten er turen til ACR alt for lang med en bil jeg ikke stoler 100% på ennå :(

Har måttet prioritere huset fremfor bilen i alt for lang tid, men nå er det heldigvis snart slutt. Ei søt lita regning på 55K for masse arbeid på tomta er det som står igjen nå før jeg kan konsentrere meg om bilen igjen :P
Kjipt, hadde gleda meg til å se bilen din... :x

Du blir vel med likevel, som passasjer + det sosiale? :D

#118022  av jumbo

:/

#118212  av jan-erik

Du kan ikke selge bilen din Christian! Dette ordner seg sikkert når den største skuffelsen har lagt seg. Også jeg som hadde gledet meg til å se noe ellevill burning/donouts på Dagali i august :cry: .

#118223  av Christian

Det blir ikke noen igjenoppbygging av den siste motoren uansett. Har kun igjen bakstillinga på bilen nå, så er hele motoren ute. Det meste av deler er også allerede solgt.

Men....har tilbud om et rearcut på hånd nå, så enden på visa er vel at jeg klemmer den inn. Er jo for jævlig å arrangere treff og så stå der uten bil selv :lol:

#118240  av jumbo

amen

#118246  av Raze_r

ikke selg bilen din a!!! vær så snill :cry:
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27