TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #419358  av ArildM

Det er uhørt ja. Det jeg reagerer på med rette, er at vi hadde en avtale om pris som ikke er overholdt. Jeg har ikke hørt noe fra Cylmo på en mnd nå, så det ser ikke ut som de har lyst å komme til enighet, eller å ha dialog med meg. Bandit er satt bort på vinterlagring, så jeg har ingen stress, men synes det er synd å måtte oppleve dette.

Jeg hadde virkelig ansett Cylmo som en seriøs aktør, men etter dette er jeg svært usikker...
 #419369  av Roye

Jeg hadde sendt en mail til forbrukerrådet, jeg har gjort det et par ganger før og bedriften blir straks mer imøtekommen så fort de hører om dialogen du har med forbrukerrådet. Eller jeg hadde først bedt om en detaljert faktura fra Cylmo, og hvis du har noe skriftlig (mail elns) som beviser den summen du ble lovet, da vil jeg tro du har en sterk sak slik at du får redusert kravet og får tilbake motoren.
 #419371  av ArildM

Takk. Jeg har lest litt på forbukerrådets sider, og ser at overstigning på mer enn 15% regnes som grunnlag for tvistesak.

Fylte ut dette brevet som jeg signerer, scanner og sender til Cylmo i dag. Hører jeg ikke noe fra de på 14 dager sender jeg saken videre til forbrukerrådet.

Takk for tipset :)
 #419374  av Roye

Bare hyggelig.
Skadet omdømme kan være mye mer kostbart for Cylmo enn det de tjener ved å presse deg for uansvarlige summer.

Be strong and play hard :)
 #419375  av McLarren

Lykke til Arild, dette skal nok gå bra. :)

Hadde selv en sak her forleden mot en bilforhandler her i byen, vi vant saken, og han mistet en hel drøss, eller, en vesentlig del, med kunder... :roll:
 #419380  av ArildM

Cylmo har vel tydeligvis råa å miste noen kunder de også... :roll: Jaja, blir vel orden på dette også etterhvert.
 #420665  av ArildM

Da har jeg vært innom Cylmo og vi kom frem til en løsning som ganget begge parter. De sa det er sjeldent slike saker oppstår, og jeg er fornøyd med at vi har kommet frem til en løsning. Motoren er nå betalt og hentet med hjem.

Cylmo er hyggelige folk når alt kommer til alt, begge parter er fornøyde og alt er vel :)

Godt å få saken ut av verden!
 #420673  av MR2i

Godt å høre!! :)

Pluss i margen for Cylmo.
 #420688  av Holger

flotte greier! :D

blir artig med aw11 20v til sommeren nå! :)
 #420702  av ArildM

Kan tro jeg gleder meg :D
Mulig jeg må bestemme meg om det blir denne eller Smokey som skal til mo i sommer da :wink:
 #420707  av MR2i

Hva som skjer i Mo til sommeren? Og når?
 #420730  av ArildM

Tenkte på ACR jeg da :wink:
 #420972  av ArildM

Lite å finne på, så jeg tok bilder av motoren til Bandit som står i gangen og koser seg.

Trakter fra SQ Engineering , ARP bolder, ACL rådelager, Tomei Poncams, Nye stempler +++ Overhalt av Cylmo. Pluss masse originaldeler fra Andreas Storheil / Toyota Hell Bil

#421004  av Mr2mr2

Dette ser bra ut, mangler bare å få den inn i bilen nå 8)
 #421005  av ArildM

Takk takk, joda blir i løpet av vinteren det :)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 76