TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #339758  av Daniel HS

inzane2012 skrev:ser meget bra ut igjen nå ;)

veldig artig den girkula di, den lyser vel ikke i mørket og vel?? syns den lignet veldig mye på ei vanlig lyspære ;) hehe
Takk takk.. :D

Hehe, det bildet er vel ikke tatt under helt optimale lysforhold med det beste kameraet :P Lyser heldigvis ikke i mørket, får nå se hvor lenge den er hvit da :P
 #339800  av MOTORSPORTHUSET

hei der jo det er den eneste plassen det er plass på standard bil når lyktene skal opp og ned.
jeg vet ikke om du så det men det bildet jeg la med kunne du dra ned litt og der hadde jeg en fin" tegning av vangen og røra.
men du må flytte eventuel oljekjøler og ac filter litt lengre bak.
 #339801  av Daniel HS

MOTORSPORTHUSET skrev:hei der jo det er den eneste plassen det er plass på standard bil når lyktene skal opp og ned.
jeg vet ikke om du så det men det bildet jeg la med kunne du dra ned litt og der hadde jeg en fin" tegning av vangen og røra.
men du må flytte eventuel oljekjøler og ac filter litt lengre bak.
Ja, det har jeg sett, må vel egentlig flytte både oljekjøler og servokjøleren for å få plass... AC har jeg ikke :)
 #339812  av Stian AB

Bestilte også fordeler lokket, men det var ikke bare bare. Fikk feil, og når jeg fant ut hvilket jeg skulle ha, stod det fint at det gikk ut når lageret var tomt. Ringte ned på Toyota, de skulle ha mellom 1000 og 1500 for lokk (som de ikke kunne garantere at var riktig). Pluggkabler er også "To do list"-en

Det med å få riktig fordelerlokk i forhold til rotor og pluggkabler har jeg også sliti noe JÆ***G med..Kjøp heller på Mekonomen, MYE billigere!
 #339813  av Stian AB

Jeg har samma girkula i Mr2èn, bare i svart med hvit skrift..Utrolig god å holde i :lol:
 #339828  av Bauf2k

hm, kjøpte nettopp fordelerlokk på toyota. var ikke noe problem å få tak i der. betalte da sure 990kr for den.. prøvde mekonomen først,men fikk helt feil fordelerlokk, fikk også feile tennkabler. :roll:
 #339833  av Daniel HS

Ja girkulen er faktisk helt fantastisk å holde i. :D

Angående Mekonomen, de kan ikke gi meg riktig lokk. Skal ha til Carlos Sainzen, og det er ikke helt lett å oppdrive. Men lurer på om CSen ikke har likt lokk til 3.gen 3S-GTE. Kan ikke påstå at Delelageret på Toyota var veldig villig til å hjelpe meg heller her, terningkast 6 i dårlig service! Begynnner etterhvert å bli lei dyre priser og en innihelvete dårlig service. Synes de var bra før, men nå er det regelrett gått nedover. Ikke blir de mer serviceinnstilt når de ser at jeg har brukt import heller... Sånn da var litt av dagens sinne kommet ut... :P
 #339869  av Amund

Daniel HS skrev:Ja girkulen er faktisk helt fantastisk å holde i. :D

Angående Mekonomen, de kan ikke gi meg riktig lokk. Skal ha til Carlos Sainzen, og det er ikke helt lett å oppdrive. Men lurer på om CSen ikke har likt lokk til 3.gen 3S-GTE. Kan ikke påstå at Delelageret på Toyota var veldig villig til å hjelpe meg heller her, terningkast 6 i dårlig service! Begynnner etterhvert å bli lei dyre priser og en innihelvete dårlig service. Synes de var bra før, men nå er det regelrett gått nedover. Ikke blir de mer serviceinnstilt når de ser at jeg har brukt import heller... Sånn da var litt av dagens sinne kommet ut... :P
Minde?
Du må snakke med Frode i Åsane :wink:
 #339893  av Daniel HS

Christer, skal sjekke ut.

Amund, ja, får nesten gjøre det, begynner å bli litt smålei dem på Minde ja... :wink:
 #339923  av Amund

ALDRI snakke med delelager på Minde, dei klarer ikkje sjå forskjell på eit nav og ei bærekule. Dei klarer heller ikkje finne rette deler til ein heilt original corolla, sjølv om dei har rammenr, skiltnr og meget presis beskrivelse...
Den dagen Frode slutter på delelageret i Åsane, slutter eg å handle på toyota!
 #344582  av Daniel HS

Skjer liiiiiiiiiiiiite på denne fronten for tiden, litt pga at det er grisekaldt, men mest pga manglende tiltakslyst siden i sommer... :?

Men har fått på originale parklys igjen, og har polyforinger til understellet på vei (skal være kommet til tollen nå) :)
 #344589  av CelicaDream

Daniel HS skrev:Skjer liiiiiiiiiiiiite på denne fronten for tiden, litt pga at det er grisekaldt, men mest pga manglende tiltakslyst siden i sommer... :?

Men har fått på originale parklys igjen, og har polyforinger til understellet på vei (skal være kommet til tollen nå) :)
Grattis :) Jeg ble nettopp ferdig med polyforingene mine nå :) Merkbar forskjell kan man si :)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 40