TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes Blå 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #353061  av magnesmurf

Hehe.
99kr på bruks kontoen, så kan enten faste eller vente med å kjøpe sikringen :lol:
 #353065  av magnesmurf

Hehe. Jeg kan jo alltids røre sparekontoen da :P

Men sånn går det når man får litt uforutsette utgifer :P Det jævla husdyret her måtte til veterinær med nyreproblemer. Hvis du synes det er dyrt å dra til tannlegen burde du prøve å ta med et dyr til veterinær :roll:
Og i tilegg koster det jo litt å ha kjøpt hus da...

Penger kan man desverre ikke få nok av :P
 #353066  av mr292

er så enig med deg, har selv en sparekonto som jeg aldri i mitt liv har rørt, og har heller ikke tenkt å gjøre det med det første, bedre å ta opp rentefritt lån hos fattern da :P
hadde ei katt til veterinær som endte opp på ett dyrehospital i en uke og måtte operere bort øyet sitt etter å ha ødelagt det i slosskamp. prisen ble på ca 5 lapper og katta var 12-13 år og ble avliva i fjor av andre årsaker :S
 #353069  av magnesmurf

Katta mi begynte å miste pels og se "shabby" ut.

Undersøkelse hos veterinær med blodprøver, væskebehandling og spesialmat ble plutselig nesten 4000kr uventet. I samme måned som årsavgit ble betalt osv.

Hater i grunn januar, februar og mars :lol:
 #353076  av stianøverland

ja det er noen bedritene måneder jeg. har akkurat fått 4 kattunger her i huset jeg. HÅPER for alt i verden att vi får gitt de bort...
 #353084  av TrustNo1

magnesmurf skrev:Nye matter ble lagt ut i bilen og :D
Damn, interiøret i bilen din ser nice ut :)

Tror jeg skal prøve å komme meg på treffet i Drammen, lyst til å se hvordan det ser ut live.
 #353085  av magnesmurf

Bare å dukke opp det :wink:

Og det ser enda bedre ut live enn på bilder :D
 #353087  av magnesmurf

stianøverland skrev:ja det er noen bedritene måneder jeg. har akkurat fått 4 kattunger her i huset jeg. HÅPER for alt i verden att vi får gitt de bort...
Bare å gi dem til dyrebeskyttelsen, hvis ingen andre vil ha dem. De klarer som regel å få omplassert katter.
Den morroa slipper heldigvis jeg. Første jeg gjorde med katta før den fikk lov å gå utendørs var å få den sterilisert. :P
 #353125  av TrustNo1

magnesmurf skrev:Takk for det:)
Er storfornøyd selv! Ble jo en helt annen bil å se på:)

Må rette en liten takk til Dekksjekk i Askim som gav meg både god pris og god service med felgene:) 11900kr for 17" med conti Sport contact 3.
Bare lurte på om du er fornøyd med de dekka. Må ha nye dekk selv, og de dekka var en av de få typene som jeg fant til dimensjonkombinasjonen jeg har fra før. (disse bak, og 225 forran

Edit:
Forresten fine felger, har nesten like selv :)
 #353128  av magnesmurf

Godt fornøyd med dekkene. De støyer litt, men til gjengjeld har de godt grep og lite sporing. Tipper at du må kjøpe michelin Pilot sport hvis du vil ha noe bedre.
 #353153  av magnesmurf

Fått lyd i annlegget! :)

Godt fornøyd med lyden i både høytalere og forsterker.
Må få i subkassene. Men lyden i Polk settet er hvertfall på høyde med Inifinity Kappa settet jeg har i bruksbilen.

Så sier meg godt fornøyd foreløbig. Må bare spille inn høytalerene..

Har kost meg godt på kjøretur med bilen idag og :)
 #353181  av inzane2012

magnesmurf skrev:Første jeg gjorde med katta før den fikk lov å gå utendørs var å få den sterilisert. :P
Samma her, fikk han Boris i oktober eller november i fjord, og han var HELT paranoid i flere måner etter vi fikk han, bar gjømte seg under sofaen og i alle krinka og kroka for at vi ikke skulle få tak i han, så vi venta ganske lenge før vi gjorde tante utav han :) men så fort vi merka at han blei "voksen" var det bare å booken en time, så da var det kastrering, vaksinering og chipping, og ett par dager etterpå var det "på huet og rævva ut døra" med han ;)
 #353291  av TrustNo1

Hvor kjøper/bestiller du slikt suede stoff og sort skinn? Får antageligvis tak i nye dørtrekk nå som jeg har tenkt å bygge opp fra scratch i glassfiber med innebygde høytalerkasser. Må finne noe bra å trekke det i. Noe lignende det du har virker midt i blinken :)
 #353321  av magnesmurf

kommer ann på om du skal bestille løst eller trekk.

Selve trekkene mine er fra LSC interiors, men det har du sikkert lest deg til.

Løst stoff kan du bestille fra flere steder. http://www.elutstyr.no leverte stoffet til plata under forsterkeren min.
http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig ... up_id=4537 selger også billig stoff i metervare, og der får du både skinn, skai og suede i mange farger. De er de desidert billigste og. http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig ... up_id=4504
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 103