TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#206928  av Neemi

lexusmann skrev:Neemi, hvordan gikk det egentlig med frontruta, gikk det ut over den??
Nei, utrolig nok er den like hel.
Trodde nesten den skulle komme inn i bilen men :lol:

#207011  av celicagt4205nord

er det her man kan si hva man vil??..takk kjempegreier!
er rett å slett skikkelig driiitsur for at ingen har vært interessert i å kjøpe racing hart felgene mine som jeg har brukt 1mnd!er det ingen som har peiling på felger her?er det bare rial,oz,momo og anna mainsjit dåkk kjøp??...åhh føltes godt å sei det! :) så nå venter jeg i spenning på interesse av argaste sort!:)

#207014  av celicat23

celicagt4205nord skrev:er det her man kan si hva man vil??..takk kjempegreier!
er rett å slett skikkelig driiitsur for at ingen har vært interessert i å kjøpe racing hart felgene mine som jeg har brukt 1mnd!er det ingen som har peiling på felger her?er det bare rial,oz,momo og anna mainsjit dåkk kjøp??...åhh føltes godt å sei det! :) så nå venter jeg i spenning på interesse av argaste sort!:)
Hvis det er denne annonsen du sikter til:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ht=#205990

så tror jeg at jeg kan peke på ett par ting. Og dette er ikke for å være dust&negativ, men bare ett par åpenbare "problemer" med annonsen/felgene:

1. Du prøver å selge 18" felger som du kun sier kostet deg 23.500kr, og gir ikke en ca pris hva du vil ha for de en gang. Og den prisen er drøy, når du kan kjøpe 19" BBS felger MED dekk for mindre. Fult mulig at racing hart faktisk er så dyrt, men da må du tenke på at for den prisen så har folk MANGE andre felger å velge i mellom, splitter nye, til mye lavere pris. I det minste legg ut en ca pris for hva du kunne tenke deg for de.

2. Du prøver å selge noe VELDIG dyrt noe, uten å gidde legge inn bilde engang. Kjenner du mange som kjøper ting i 20.000kr klassen uten engang å ha sett hva de kjøper? Og spesielt bilde av skaden vil være av interesse for eventuelle kjøpere.

3. Det står ingenting om boltsirkel (ikke alle vet at carina e har 5/100) og ingenting om innpress på felgene.

Bottom line: Prøv å lag en bedre annonse, så får du kanskje mer respons.

#207019  av celicagt4205nord

jo..du har ett poeng..men tenkte også at det var ikke vitsi å bruke tid å energi på en bra annonse hvis det ikke var noen interesserte..så hvis det var noen speseilt interesserte...DA da kunne jeg blitt litt mer ivrig.

men skjønner godt hva du mener!skal prøve å gjøre den bedre!:)..
En annen ting du nevner er jo BBS?det har jo annenhver audi?:)Ã¥ di blir ikke billigere av den grunn heller?:)..

Da må det jo være bedre å få noen spesialbestilte handlaga japanske felger brukt en mnd til 8000 kr under nypris!:)

#207036  av grimfer

Er ikke hele poenget med en salgsannonse å bidra til å SKAPE interesse?

Når du selger noe som er såpass dyrt, og legger lite energi i annonsen, vil du bare få kontakt med de som er spesielt på utkikk etter Racing Hart felger (eller lignende). Nå finnes det jo en del forskjellige modeller av RH felger også, og det er nok slik at utseendet og "oppfattet kvalitet" er mye viktigere enn merket for de fleste av oss...

Det virker i alle fall ikke som om du har det så travelt med å bli kvitt varene ut fra annonsen, og det kan virke negativt inn på interessen også. De fleste vil helst prute litt, men håpet om bedre pris synker en del hvis det virker som om selger har god tid! (Uansett hvor lavt du har satt prisen, faktisk)

Lykke til med salget!

#207126  av celicat23

Litt mildt brisen og søvnløs i offtopic offtopicen... What could go wrong?

En rar gang inne i mellom skrur jeg av alle apparater jeg har, som kun står på akkurat for å forhindre ting som dette: at hjernen skal bli så alene at den må aktivisere seg selv (neeeei!!!). Istedenfor å ligge i koma med autopiloten slått på - sløvende igjennom en konstant grå masse av dårlig tv, filmer, spill og musikk - så må den finne noe å gjøre i stillheten.

Det første som da inntreffer er mild panikk, etterfulgt av instinktet å flykte til den primitive siden for litt lett hjerneføde. Så den første filosofiske go'biten som blir servert meg er: Gjelder tanken om "hvis ett tre faller i skogen, og ingen er der, lager det en lyd?" Gjelder den også for: Hvis ei feit høne har en orgasme, er noen i nærheten edru nok til å merke det?

Bestemte meg for å prøve finne løsningen på det overnevnte filosofiske pusslespillet. Jeg skjønte jeg måtte ha en formel. Noe om faktorer som: hvor mange som var på utestedet der du møtte den kvinnlige utgaven av Flode. "Størrelsen av flokken er direkte knyttet opp mot hvem som skal få smake kjeppen den kvelden" som bønder så godt uttrykker det. Og hva var kveldens utvalgte rusmiddel? Lett-øl og rusbrus gjør seg ikke som unnskyldninger dagen derpå, når du våkner opp med ei som ligner en feit utgave av Dan Børge Akerø. Fleinsopp og heroin derimot...

Og så er det tidspunkt: gikk du tidlig på og klenget deg innpå ei som blir beskrevet av omverdenen som "skogens konge". Eller var det sent i taxi køen, når du hadde ett lite håp om å være så full at utspekulerte "jedi mind tricks" fra hennes side som f.eks "Skal du være med hjem å pule?" rett og slett lurte deg inn i drosja?

Og senere; våt, stiv og redd med henne over deg, var kommunikasjonen din med omverdenen en MMS med bilde av dumbo på kne forann deg - eller prøvde du å redde deg med en SMS "Hu som fikk drosja til å subbe nedi hjula har ei dritfin venninne som jeg feier over istedenfor valrossen med barten. Peace out, fuckface!" Dette vil helt klart testamentere for tilstanden din i øyeblikket: sinnsyk i gjerningsøyeblikket? eller blitt edru nok, men også desverre alt for kåt&desperat, til å gjennomføre din første "nesten-dyresex" opplevelse med hun som kommer til å bli evig referert til i begynnelsen på mange historier som "DET DER du ble med hjem". Tett etterfulgt av latter og "fy faen du er drøy!" i mangt ett selskap.

Dette krever helt klart mer alkohol for å løses...

#207127  av arctic_celi

Skål folkens!!!!!
Forspill er tingen... gå på byen er fjasko... alle sammen forsvinner!

#207140  av Helmer

celicat23 skrev:Litt mildt brisen og søvnløs i offtopic offtopicen... What could go wrong?

En rar gang inne i mellom skrur jeg av alle apparater jeg har, som kun står på akkurat for å forhindre ting som dette: at hjernen skal bli så alene at den må aktivisere seg selv (neeeei!!!). Istedenfor å ligge i koma med autopiloten slått på - sløvende igjennom en konstant grå masse av dårlig tv, filmer, spill og musikk - så må den finne noe å gjøre i stillheten.

Det første som da inntreffer er mild panikk, etterfulgt av instinktet å flykte til den primitive siden for litt lett hjerneføde. Så den første filosofiske go'biten som blir servert meg er: Gjelder tanken om "hvis ett tre faller i skogen, og ingen er der, lager det en lyd?" Gjelder den også for: Hvis ei feit høne har en orgasme, er noen i nærheten edru nok til å merke det?

Bestemte meg for å prøve finne løsningen på det overnevnte filosofiske pusslespillet. Jeg skjønte jeg måtte ha en formel. Noe om faktorer som: hvor mange som var på utestedet der du møtte den kvinnlige utgaven av Flode. "Størrelsen av flokken er direkte knyttet opp mot hvem som skal få smake kjeppen den kvelden" som bønder så godt uttrykker det. Og hva var kveldens utvalgte rusmiddel? Lett-øl og rusbrus gjør seg ikke som unnskyldninger dagen derpå, når du våkner opp med ei som ligner en feit utgave av Dan Børge Akerø. Fleinsopp og heroin derimot...

Og så er det tidspunkt: gikk du tidlig på og klenget deg innpå ei som blir beskrevet av omverdenen som "skogens konge". Eller var det sent i taxi køen, når du hadde ett lite håp om å være så full at utspekulerte "jedi mind tricks" fra hennes side som f.eks "Skal du være med hjem å pule?" rett og slett lurte deg inn i drosja?

Og senere; våt, stiv og redd med henne over deg, var kommunikasjonen din med omverdenen en MMS med bilde av dumbo på kne forann deg - eller prøvde du å redde deg med en SMS "Hu som fikk drosja til å subbe nedi hjula har ei dritfin venninne som jeg feier over istedenfor valrossen med barten. Peace out, fuckface!" Dette vil helt klart testamentere for tilstanden din i øyeblikket: sinnsyk i gjerningsøyeblikket? eller blitt edru nok, men også desverre alt for kåt&desperat, til å gjennomføre din første "nesten-dyresex" opplevelse med hun som kommer til å bli evig referert til i begynnelsen på mange historier som "DET DER du ble med hjem". Tett etterfulgt av latter og "fy faen du er drøy!" i mangt ett selskap.

Dette krever helt klart mer alkohol for å løses...
:lol: Dritbra! FÃ¥r sagt det du... :lol:

#207146  av Olz1

Burde nesten vært naturlov det der.... :lol:

#207152  av grimfer

Herrejemini!

Jeg vil på fylla sammen med celicat (et utsagn helt uten homoerotiske undertoner, by the way) Tror det hadde blitt mange morsomme utsagn der.

Note to self: Kjøp diktafon

#207305  av celicagt4205nord

celicat23 skrev:
celicagt4205nord skrev:er det her man kan si hva man vil??..takk kjempegreier!
Hvis det er denne annonsen du sikter til:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ht=#205990

så tror jeg at jeg kan peke på ett par ting. Og dette er ikke for å være dust&negativ, men bare ett par åpenbare "problemer" med annonsen/felgene:

1. Du prøver å selge 18" felger som du kun sier kostet deg 23.500kr, og gir ikke en ca pris hva du vil ha for de en gang. Og den prisen er drøy, når du kan kjøpe 19" BBS felger MED dekk for mindre. Fult mulig at racing hart faktisk er så dyrt, men da må du tenke på at for den prisen så har folk MANGE andre felger å velge i mellom, splitter nye, til mye lavere pris. I det minste legg ut en ca pris for hva du kunne tenke deg for de.

2. Du prøver å selge noe VELDIG dyrt noe, uten å gidde legge inn bilde engang. Kjenner du mange som kjøper ting i 20.000kr klassen uten engang å ha sett hva de kjøper? Og spesielt bilde av skaden vil være av interesse for eventuelle kjøpere.

3. Det står ingenting om boltsirkel (ikke alle vet at carina e har 5/100) og ingenting om innpress på felgene.

Bottom line: Prøv å lag en bedre annonse, så får du kanskje mer respons.
hallo..da har jeg den glede av å meddele at bilder av felgene er å finne i annonsen sammen med litt mer info :D...håper dette er med til å øke interessen en del :D
 #207369  av jsun

Det er mandag... og hva gjør man med middag.... som hos meg..utsatt!!
Og det er tid for mat, så her er mitt tips: :wink:

Kyllingvinger/kubber er vinneren!!
(Disse er "svensk-bola" men Norske funker)

Ta ut av fryseren
Lag en enkel mairinade med krydder, som følger:

Ta en dyp tallerken
Ha ca 3dl olje i den (IKKE MOTOR OLJE)
En god posjon "Curry krydder"
En god posjon "Knorr kjøtt & Grill Krydder"
Litt salt og litt mer pepper
En liten posjon "Chili krydder"

Bland dette godt, og pensle dette over kyllingdelene dere har tatt ut av fryseren......
La dette stå i ovnenen i 1 time på 220 grader..
Vips!!! en Nyyydelig TV-middag :wink:
 #207373  av Andy_Celica

jsun skrev:Det er mandag... og hva gjør man med middag.... som hos meg..utsatt!!
Og det er tid for mat, så her er mitt tips: :wink:

Kyllingvinger/kubber er vinneren!!
(Disse er "svensk-bola" men Norske funker)

Ta ut av fryseren
Lag en enkel mairinade med krydder, som følger:

Ta en dyp tallerken
Ha ca 3dl olje i den (IKKE MOTOR OLJE)
En god posjon "Curry krydder"
En god posjon "Knorr kjøtt & Grill Krydder"
Litt salt og litt mer pepper
En liten posjon "Chili krydder"

Bland dette godt, og pensle dette over kyllingdelene dere har tatt ut av fryseren......
La dette stå i ovnenen i 1 time på 220 grader..
Vips!!! en Nyyydelig TV-middag :wink:
Hørtes deilig ut, du får kose deg med middagen :D

#207406  av OrIoN89

Okai.. Nå har Ørjan lyst på noe som sier "GRr..." til seg.. Da står det bare mellom 3 ting... Ei heit og leken babe, en ny katt (har 2 fra før, så blir nok ikke det...) eller Erebuni 330 kittet.. =D Aner ikke helt jeg... Alle tingene er vel sånn ca like dyre, bortsett fra katten. Såååå..

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=1909

gogogogogogo !
  • 1
  • 250
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 1174