TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#210130  av arctic_celi

sleeper skrev:ja, for en så grov forbrytelse så skulle det bare mangle at du måtte svi litt... :roll:
Ja, ikke sant?!? Hele 7km/t!!! Seriøst??!?
Hvor ble det av en advarsel og "kjør forsiktig hjem"???

#210133  av celicat23

Nå må du våkne opp: politiets viktigste oppgave er å samle inn penger. De driter fullstendig i alt annet.

#210168  av elino

celicat23 skrev:2 minutter til jeg skal gå hjem, så må såklart en leverandør-faen levere masse dritt som er pakka feil. Så må jeg sitte her på overtid og være sur og få tak i han som har kjøpt inn dritten så han snakker med dritten som har levert dritten så jeg kan sitte her og se på dritten mens dritten og dritten finner ut hva som skal skje med dritten.

FFFFFFAAAAAAEEEEEEEENNNNNN!!!!!!!!!!
Hehe...du får sagt det du :lol:

#210203  av celicat23

elino skrev:
celicat23 skrev:2 minutter til jeg skal gå hjem, så må såklart en leverandør-faen levere masse dritt som er pakka feil. Så må jeg sitte her på overtid og være sur og få tak i han som har kjøpt inn dritten så han snakker med dritten som har levert dritten så jeg kan sitte her og se på dritten mens dritten og dritten finner ut hva som skal skje med dritten.

Jeg tror du har en sykelig glede av min frusterasjon :D

#210265  av jonny on the spot

celicat23 skrev:
elino skrev:

Jeg tror du har en sykelig glede av min frusterasjon :D
Alle har eb sykelig glede av din frustrasjon :lol:

#210268  av Kilgallon

Dette her kommer til å bli den beste lørdagen og søndagen jeg har hatt på LENGE...NOT!!
Skal ha eksamen i mikroøkonomi til mandagen, så det blir ikke noe annet enn lesing i dag og i morra.JIPPI :D :lol:

#210310  av ina

skal ha eksamen i matte 1 på mandag jeg.. har prøvd å lese men blir så fustrert av at jeg ikke skjønner en dritt og hater å lese så tar det som det kommer... får nok heller ta opp matta, og satse på å bestå de andre eksamnene...

#210315  av Kilgallon

Er jo også en måte å gjøre det på da.

#210322  av GT_rider

ina skrev:skal ha eksamen i matte 1 på mandag jeg.. har prøvd å lese men blir så fustrert av at jeg ikke skjønner en dritt og hater å lese så tar det som det kommer... får nok heller ta opp matta, og satse på å bestå de andre eksamnene...
Jaja...da er vi 2 som skal ha eksamen i matte 1. Skal ha den på fredag jeg da...så har litt bedre tid på meg....men ja...er en del som er litt uforståelig inni der.....blitt "noen" timer på lesesalen..... :roll:

#210336  av Fred

Jeg var på fest igår. Og trur dere fader ikke at onkel polizei hadde promillekontroll nedi bakken her når klokka var 10 idag tidlig!!! Hva er det for no a! Blir så irritert, fikk jo ikke reist på statoil og kjøpt meg den obligatoriske lollipopen idag tidlig jeg da! Måtte faktisk bare begynne å feste igjen, så får vi tru det ikke er kontroll imorgen. :twisted:

#210341  av sleeper

Fred skrev:Jeg var på fest igår. Og trur dere fader ikke at onkel polizei hadde promillekontroll nedi bakken her når klokka var 10 idag tidlig!!! Hva er det for no a! Blir så irritert, fikk jo ikke reist på statoil og kjøpt meg den obligatoriske lollipopen idag tidlig jeg da! Måtte faktisk bare begynne å feste igjen, så får vi tru det ikke er kontroll imorgen. :twisted:
det som irriterer meg med det er : hvorfor i HELVETTE kan de ikke ha kontroll der når festene er da??? så de tar de som kjører i fylla etter\under festene!!!!! ikke de som er litt uheldige dagen etterpå!!
har ALDRI sett en promillekontrol en fredag eller lørdags natt!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

#210342  av ina

GT_rider skrev:
ina skrev:skal ha eksamen i matte 1 på mandag jeg.. har prøvd å lese men blir så fustrert av at jeg ikke skjønner en dritt og hater å lese så tar det som det kommer... får nok heller ta opp matta, og satse på å bestå de andre eksamnene...
Jaja...da er vi 2 som skal ha eksamen i matte 1. Skal ha den på fredag jeg da...så har litt bedre tid på meg....men ja...er en del som er litt uforståelig inni der.....blitt "noen" timer på lesesalen..... :roll:
litt bedre tid da... men hvis du er asjur med differenslikninger osv er det bare å begynne å forklare på en ikke kjedelig måte!! :lol:

#210356  av GT_rider

ina skrev:
GT_rider skrev:
litt bedre tid da... men hvis du er asjur med differenslikninger osv er det bare å begynne å forklare på en ikke kjedelig måte!! :lol:
Hadde jeg bare vært asjur med de så :roll: Skulle ikke klagd da nei.....
Hvilken linje du går på forresten?

#210364  av ina

GT_rider skrev:
ina skrev:
GT_rider skrev: Jaja...da er vi 2 som skal ha eksamen i matte 1. Skal ha den på fredag jeg da...så har litt bedre tid på meg....men ja...er en del som er litt uforståelig inni der.....blitt "noen" timer på lesesalen..... :roll:
Hadde jeg bare vært asjur med de så :roll: Skulle ikke klagd da nei.....
Hvilken linje du går på forresten?
prøver å gå data... men får vel se åssen det går etter eksamen...

#210381  av Kilgallon

24 timer så er jeg ferdig med den første eksamen :wink: å da bare en igjen :D
  • 1
  • 255
  • 256
  • 257
  • 258
  • 259
  • 1174