celicat23 skrev:Jah... Da har jeg vært 4 og en halv time på jobb, og enda ikke fått begynt å gjøre jobben min fordi det er IT problemer her. Flottings. Siden det er mandag så setter jeg ekstra pris på å måtte jobbe overtid på grunn av andre sin udugelighet.Rolig nå.... roooolig... tenke:
At folk tar med seg våpen på jobb og skyter alle de jobber sammen med borti' USA begynner jeg å få litt forståelse for..
celicat23 skrev:Siden IT enda ikke er oppe å går, så er min "happy place" ett rimelig voldelig sted akkurat nå.Såppas... det tar så lang tid for å fikse det altså?
arctic_celi skrev:'celicat23 skrev:Eller står du bak der heltiden å banner og sparker de?
Kilgallon skrev:Da var den første eksamen vel overstått, bare en igjen...da var også min første ferdig... 3 igjen... men klaret å forsove meg da.... hum... nøtteskall... men fikk ta eksamen, så at jeg fikk ta den er vel den flaksen jeg fikk i dag så da gikk nok ikke eksamen så bra... men men.. fikk hvertfall prøve da...
sleeper skrev:Det tok litt tid for de trodde det var lokalisert til lageret - men så fikk plutselig noen dressaper i administrasjonen problemer, og da ble det plutselig litt mer prioritertarctic_celi skrev:celicat23 skrev:Eller står du bak der heltiden å banner og sparker de?er sikkert derfor de ikke få fikset problemet...![]()
celicat23 skrev:Jeg var så JÆVELIG lei "boten anna" låten, så jeg spurte til slutt en svenske hvordan faen en båt kan banne. Fikk svar:Bare å ikke hørepå den da, er jo ikke vanskeligere
4. Automatisk användare
Bot är en automatisk användare i ett IRC-nät som t.ex. övervakar en viss kanal.
Allmänheten fick år 2006 en chans att bekanta sig med företeelsen i och med sommarplågan [Boten Anna], men chansen försummades då den dumma massan valde att tro att låten handlade om en båt.
Dumma massan? Dumme svensker!!!
Kilgallon skrev:En kompis kjørte når vi skulle til lunch, og han hadde den på (til store protester hele veien).celicat23 skrev:Jeg var så JÆVELIG lei "boten anna" låten, så jeg spurte til slutt en svenske hvordan faen en båt kan banne. Fikk svar:Bare å ikke hørepå den da, er jo ikke vanskeligere
4. Automatisk användare
Allmänheten fick år 2006 en chans att bekanta sig med företeelsen i och med sommarplågan [Boten Anna], men chansen försummades då den dumma massan valde att tro att låten handlade om en båt.
celicat23 skrev:Hehe...da får du lukke øra, og nynne en annen sang inni degKilgallon skrev:En kompis kjørte når vi skulle til lunch, og han hadde den på (til store protester hele veien).celicat23 skrev:Jeg var så JÆVELIG lei "boten anna" låten, så jeg spurte til slutt en svenske hvordan faen en båt kan banne. Fikk svar:Bare å ikke hørepå den da, er jo ikke vanskeligere
4. Automatisk användare