TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#210408  av jsun

Kilgallon skrev:24 timer så er jeg ferdig med den første eksamen :wink: å da bare en igjen :D
Hmm ..... lenge siden jeg holdt på med de greiene der ja ..... eksamhvafornoe?? :wink:

#210414  av Kilgallon

Gleder meg selv til den tiden jeg kan tenke tilbake på de derre eksamhvaforno greiene :wink:

#210497  av celicat23

Jah... Da har jeg vært 4 og en halv time på jobb, og enda ikke fått begynt å gjøre jobben min fordi det er IT problemer her. Flottings. Siden det er mandag så setter jeg ekstra pris på å måtte jobbe overtid på grunn av andre sin udugelighet.

At folk tar med seg våpen på jobb og skyter alle de jobber sammen med borti' USA begynner jeg å få litt forståelse for..

#210502  av arctic_celi

celicat23 skrev:Jah... Da har jeg vært 4 og en halv time på jobb, og enda ikke fått begynt å gjøre jobben min fordi det er IT problemer her. Flottings. Siden det er mandag så setter jeg ekstra pris på å måtte jobbe overtid på grunn av andre sin udugelighet.

At folk tar med seg våpen på jobb og skyter alle de jobber sammen med borti' USA begynner jeg å få litt forståelse for..
Rolig nå.... roooolig... tenke:
1-2-3-4-5-6 "Husk å pust..." 7-8-9-10 "Finn ditt happy place" 11-12-13

:)
Sist redigert av arctic_celi den 04 des 2006 12:36, redigert 1 gang totalt.

#210506  av celicat23

Siden IT enda ikke er oppe å går, så er min "happy place" ett rimelig voldelig sted akkurat nå.

#210510  av grimfer

Jeg har nå 96 tentamener som skal rettes og vurderes. Det er ikke så utrolig morosamt...

Men det er bedre enn å ha eksamen. Mener jeg fortsatt.

#210511  av arctic_celi

celicat23 skrev:Siden IT enda ikke er oppe å går, så er min "happy place" ett rimelig voldelig sted akkurat nå.
Såppas... det tar så lang tid for å fikse det altså?
Hmm... kanskje de trenger et spark i baken fra celicat?
Eller står du bak der heltiden å banner og sparker de? ;)

#210513  av sleeper

arctic_celi skrev:
celicat23 skrev:Eller står du bak der heltiden å banner og sparker de? ;)
'

er sikkert derfor de ikke få fikset problemet... :lol: :lol:

#210514  av Kilgallon

Da var den første eksamen vel overstått, bare en igjen...

#210527  av ina

Kilgallon skrev:Da var den første eksamen vel overstått, bare en igjen...
da var også min første ferdig... 3 igjen... men klaret å forsove meg da.... hum... nøtteskall... men fikk ta eksamen, så at jeg fikk ta den er vel den flaksen jeg fikk i dag så da gikk nok ikke eksamen så bra... men men.. fikk hvertfall prøve da... :? :roll:

#210565  av celicat23

sleeper skrev:
arctic_celi skrev:
celicat23 skrev:Eller står du bak der heltiden å banner og sparker de? ;)
er sikkert derfor de ikke få fikset problemet... :lol: :lol:
Det tok litt tid for de trodde det var lokalisert til lageret - men så fikk plutselig noen dressaper i administrasjonen problemer, og da ble det plutselig litt mer prioritert :roll:

Så 13:50 var det ordnet. 10 minutter før jeg skulle gå hjem. Da hadde jeg 8 timer jobb å ta igjen på 10 minutter.

NÃ¥ skal det stresses ned med nine inch nails "where it belongs", "where it belongs v2" og middag. SÃ¥ skal denne dagen glemmes.

#210757  av celicat23

Jeg var så JÆVELIG lei "boten anna" låten, så jeg spurte til slutt en svenske hvordan faen en båt kan banne. Fikk svar:

4. Automatisk användare
Bot är en automatisk användare i ett IRC-nät som t.ex. övervakar en viss kanal.
Allmänheten fick år 2006 en chans att bekanta sig med företeelsen i och med sommarplågan [Boten Anna], men chansen försummades då den dumma massan valde att tro att låten handlade om en båt.

Dumma massan? Dumme svensker!!!

#210759  av Kilgallon

celicat23 skrev:Jeg var så JÆVELIG lei "boten anna" låten, så jeg spurte til slutt en svenske hvordan faen en båt kan banne. Fikk svar:

4. Automatisk användare
Allmänheten fick år 2006 en chans att bekanta sig med företeelsen i och med sommarplågan [Boten Anna], men chansen försummades då den dumma massan valde att tro att låten handlade om en båt.

Bare å ikke hørepå den da, er jo ikke vanskeligere :wink:

#210770  av celicat23

Kilgallon skrev:
celicat23 skrev:Jeg var så JÆVELIG lei "boten anna" låten, så jeg spurte til slutt en svenske hvordan faen en båt kan banne. Fikk svar:

4. Automatisk användare

En kompis kjørte når vi skulle til lunch, og han hadde den på (til store protester hele veien).

#210784  av Kilgallon

celicat23 skrev:
Kilgallon skrev:

4. Automatisk användare

En kompis kjørte når vi skulle til lunch, og han hadde den på (til store protester hele veien).
Hehe...da får du lukke øra, og nynne en annen sang inni deg :wink:
  • 1
  • 256
  • 257
  • 258
  • 259
  • 260
  • 1174