TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#211158  av arctic_celi

jsun skrev:Så hvor finner jeg "Trives i jobben" tråden?? :wink:
Hehe... ditto :D

#211162  av Kilgallon

Om 8 timer reiser jeg til Hemsedal. Skal bli digg å få på seg brettet igjen :D Men eksamen venter på tirsdagen da, og det e rikke noe kult :(

#211266  av Andy_Celica

arctic_celi skrev:
jsun skrev:Så hvor finner jeg "Trives i jobben" tråden?? :wink:
Hehe... ditto :D
Ditto her oxo :D

#211348  av celicat23

Etter å ha tenkt på at det er enda en dag med jobb i morgen, registrerte jeg meg hos norsk tipping.

Optimist.

#211459  av jsun

celicat23 skrev:Etter å ha tenkt på at det er enda en dag med jobb i morgen, registrerte jeg meg hos norsk tipping.

Optimist.
Med én 50lapp hvert kvartal som jeg vinner ... kan det jo ta tid!!!
Ta det med ro ...... NÃ… ER DET HELG!!!!!! 8)

#211470  av celicat23

jsun skrev:
celicat23 skrev:Etter å ha tenkt på at det er enda en dag med jobb i morgen, registrerte jeg meg hos norsk tipping.

Optimist.
Med én 50lapp hvert kvartal som jeg vinner ... kan det jo ta tid!!!
Ta det med ro ...... NÃ… ER DET HELG!!!!!! 8)
Jupp. Spist middag, og tar det med ro mens jeg henter ned 2 nye episoder av my name is earl + rides + king of queens + the daily show + mythbusters + 1 episode av scrubs. Skal man ha noe å se på så må man ordne det selv. TV programmene i helgene er triiiiiiste saker.

Og så skal det vel nytes en del timer med gears of war online spilling på 55" tv'n :twisted: Muligens en tur til sverige og. Helg er digg.

#211476  av jsun

Muligens en tur til sverige og. Helg er digg.
Var der i dag jeg :wink:
Greit med kjøregodtgjørelse, så blir "harry turen" gratis 8)

#211486  av dca

varå jævla lei jobben jeg også...så fikk jeg en opptur da akkorden kom ut på 273 kr timen de siste 14 dagene! 8) og med beskjed om at neste gang ville det antakelig bli mer! tjoho

#211501  av FireWalk

I dag ble bilen min angrepet av en hund!! svært beist! Minnet litt om Bolivar fra donald...

Eieren gikk forbi bilen med hunden i bånd. Jeg hadde akkurat parkert og var på vei ut da hunden HOPPET på bilen og begynte å grafse på døren ret under vinduet.. eieren dro den vekk etter noen sekunder, men det var jo nok til at det ser ut som om noen har gått løs på bilen med sandpapir......

Utrolig nok gadd jeg ikke hisse meg opp.. Men ga eieren et stygt blikk og nevnte at et klorebrett koster noen tusen mindre enn en bildør... så gikk jeg videre. Bilen skal lakkes om igjen til våren likevel.

Det som plaget meg mest var eierens oppførsel. Bare gikk videre og lot som ingenting... Slik som alle andre i trafikken i dag. Ingen har noen respekt for andres eiendeler.. er sånn hit'n run moral virker det som..

#211504  av jsun

FireWalk skrev:
Det som plaget meg mest var eierens oppførsel. Bare gikk videre og lot som ingenting... Slik som alle andre i trafikken i dag. Ingen har noen respekt for andres eiendeler.. er sånn hit'n run moral virker det som..
Eller "Dør-bulker" som jeg har fått nok av ...... :evil: Aarrrggh ....

Men bruker jo bilen i jobb, dvs. en del kjøring... så jeg må nok godta noen riper i lakken .... selv om det er F ... ings irriterende!!

Men det som er mest irriterende i kveld ... er at jeg trodde jeg hadde snop i skapet ... men skapet er tomt ... har jo bare MAT!!! Ca. 10kg. Kyllingfilett :roll: ... hva skal man med det, når man har lyst på SNOP!!!
Sist redigert av jsun den 08 des 2006 20:19, redigert 1 gang totalt.

#211506  av dca

ahhh...typsik husdyr eiere...samma hva det forpulte dyret gjør er det ikke deres feil lissom...er jo bare en hund...de tenker jo ikke...blir så irritert...jeg hadde reagert ihvertfall...HARDT!

#211594  av dca

skål da folkens! la oss gjøre alle byer utrygge!!! :twisted:

#211605  av Helmer

dca skrev:skål da folkens! la oss gjøre alle byer utrygge!!! :twisted:
Hepp hepp, er godt i gang her... :twisted:

#211774  av elino

Argh....drittvær :evil:
  • 1
  • 258
  • 259
  • 260
  • 261