Toms_3S-GTE skrev:jaja.. blir telefon på mandag om det ikke har skjedd noe mer innen da. Dette er for drøyt!
Vil påstå at det er langt forbi drøyt, dette grenser mer mot idioti 
Ja føler det blir litt som å forsøke å forklare kvantefysikk til en fireåring. Snakket med dem for ca en ukes tid siden og da var det en vikar jeg snakket med. Jeg sa jeg mente det burde da holde med proforfaktura. En forsendelse skal jo ikke momses TO ganger. Man gjør jo ikke det her innenlands heller. Om du kjøper en vare og returnerer den, og får en ny, så betaler du jo ikke moms av den nye varen du får.. Du har jo allerede betalt, den nye varen får du gratis.
Forsøkte å forklare dette til denne vikaren men det gikk rett og slett ikke inn.. "eh.. nei eh.. vet ikke.. " Hun skulle snakke med noen andre og få ordnet det.. men nå en uke senere så har fremdeles ingenting skjedd. Sender mail og etterlyser pakkenog får da de SAMME idiotiske spørsmålene jeg fikk på tlf for en uke siden?
Man får ingen person å forholde seg til, man må forklare seg til forskjellige personer hver gang og om man sender mail så kan man ikke korespondere der helle fordi man ikke skriver til noen bestemt person, men kun en felles email adresse "
privatfortolling@posten.no" og hvem som svarer på en reply trenger ikke være samme personen du skrev med dagen før...
Vurderer å ringe å si at jeg legger ikke på før denne pakken er på vei. Og om dere gjør det så kommer jeg og møter opp der PERSONLIG, og jeg kjenner igjen stemmen din!...