Side 27 av 32

Legg innLagt inn:19 jul 2007 20:22
av Christian
Amund skrev:Var å såg på bilen på vei heim frå gatebil, og må sei at eg er imponert! :D
Må bli bra dette arne! Men når starter den?? Eg er klar for et lite uoffisielt treff på dagali, mellom de to mest(??) modifiserte mr2 mk1 i norge :wink:
Går bilen din igjen nå? Gleder meg til å se den 8)

Legg innLagt inn:25 jul 2007 21:57
av Arne rebel
Amund & Christian: Bilen går ikke for øyeblikket, men nytt sprut er på vei...

Fikk endelig rota meg til å lakke breddingen, men er litt usikker på resultatet. Lagde med vilje kantete linjer, prøvde bare å forsterke de orginale linjene, men føler det er noe feil...men der får være slik enn så lenge, får nå må bilen rulle noen kilometer slik at jeg får noe igjen for årsavgiften :lol: (Får håpe jeg ikke drar ut før jeg har tatt avstøpningen i glassfiber :? )

Legg innLagt inn:25 jul 2007 23:19
av Terjen
Tøft! Ble bra det. 8)

Legg innLagt inn:26 jul 2007 07:08
av CelicaTurbo
Synes det ble meget bra jeg, likte også hva du hadde gjort bak i skjermen bak forhjulene. Panseret er bra radikalt da :D Likte front og side meget godt men jeg syntes kanskje at den ble litt "tykk og glatt" med bakfangeren på det viset, men har igrunn ikke noe bedre forslag heller.

Legg innLagt inn:28 jul 2007 03:33
av w-master
RÅTT! :D :twisted: Si ifra hvis du skal selge 8)

Legg innLagt inn:28 jul 2007 23:05
av sethro
Fader, har ikke kikka på denna linken før jeg...

Ble jo drita fett jo!!!

Gleder meg se bilen din!! Grattis :-)

Legg innLagt inn:28 jul 2007 23:46
av celicat23
Hva er det med alle og drive og bredde og hore opp mr2 mk1 max om dagen? :lol:

GØY OG SE!!! Stå på!

Legg innLagt inn:12 aug 2007 22:33
av Arne rebel
Da går bilen....men ikke uten de vanlige problemene jeg støter borti fordi jeg leser bruksanvisninger etterpå :lol: Må si det var mye mere en måtte sette seg inn i en hva jeg hadde forestilt meg når det gjelder å få bilen til å gå med et datasprut...hadde forestilt meg noe i retningen av å taste inn motorvolum og sylindere og så vri om tenningen og kjøre. Fordelen er at en lærer masse på veien...noe jeg aldri hadde giddi å bry meg om før....Måtte skjære ut de gamle hjulbuene for å prøve bilen slik at hjulene gikk fritt noe som medførte at bredderene har sprukket litt. Får glatte over det når en gidder å støpe av dem. Gleder meg til å prøve den på Rudskogen til helgen 8)

Legg innLagt inn:12 aug 2007 22:40
av sindrejl
ble da fett det der :D muligens fått ut fordekka litt? blir gøy å se den live igjen :)

Legg innLagt inn:12 aug 2007 23:23
av FireWalk
Må si at dette er sansynligvis den Råeste MK1 i Norge nå. Rått prosjekt! :) Artig med folk som tør å ta steget et skritt lenger enn alle andre. :)

Legg innLagt inn:13 aug 2007 07:35
av CelicaTurbo
Skal bli gøy å se bilen live da :)

Legg innLagt inn:13 aug 2007 16:30
av erling
Grattis med start. :D Må mappe godt til rudskogen da ;-)

Legg innLagt inn:20 aug 2007 20:39
av Christian
Bilen greide Rudskogen den, over all forventning. Det største problemet hans var vel egentlig å måtte kjøre bilen på henger hjem igjen. (Var ett problem, fordi den kunne gått på hjula :lol: )

En beintøff bil, blir helt konge når han har alt på stell og er blitt mer kjent med den! 8)

Legg innLagt inn:20 aug 2007 20:57
av Rollaole
Syykt tøff bil!! Likte klistremerket på sideskjørta.. hehe

Stå på!! :D

Legg innLagt inn:20 aug 2007 22:24
av Arne rebel
Da har ereksjonen endelig lagt seg....bilen fungerte bedre enn forventet, men det kan kaskje ha noe med at jeg hadde lagt forventningene lågt slik at jeg ikke skulle bli skuffet. :wink: Det som er litt kjedelig er at all bredding har sprukket etter litt satsing over evne, og jeg har ikke støpt av de i glassfiber enda, men pytt, pytt. Bilen kokte etter at jeg kom inn etter et drifte heat fordi jeg glemte å skru på viftene mens den sto på tomgang (har ikke termostat) så det tels ikke for tempen ligger mellom 86-93grader på banekjøring og det er godkjent. Eksosen sprakk i overgangen mellom manifoilen og mitt nye eksosanlegg, men det er også bagateller iforhold til hva jeg er vant til å ødelegge :wink:


Når det gjelder å ha bilen på henger var det en feilvurdering, men vi måtte ha med litt dekk og redskap...så det var kun et engangs tilfelle.