TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#212044  av celicagt4205nord

Andreazz skrev:
celicagt4205nord skrev:
Andreazz skrev:Her ute i Norskehavet skal det komme rundt 25m bølger på torsdag :shock:
Er glad helikopteret skal hente meg i morra å ta meg med hjem til 5uker juleferie... :D
off...er du på supply eller plattform?
Gammel flyte rigg, Ocean Vanguard.
ja det er godt å ha noe ordentlig under føttene, men med 25 meters bølger så er det vell bevegelse uansett :)

#212088  av Kilgallon

celicagt4205nord skrev:
Kilgallon skrev:Da var eksamene unnagjort, og juleferien begynner :D Skål :wink:
det gikk vell strykende :lol: :lol:
Hehe.. det vil tiden vise :wink:

#212467  av Larsen

uff.
Kjedelig å være sykemeldt! :(

#212491  av celicat23

Larsen skrev:uff.
Kjedelig å være sykemeldt! :(
Enda kjedeligere på jobb.....

#212497  av Kilgallon

Må da være deilig å være hjemme med betalt da :wink: Men det kommer jo ann på hva man er hjemme for da.

#212581  av celicat23

Buuuhuuuuu, x-box 360'n min har fått den beryktede feilen at den henger seg hele forbanna tiden. Og har jeg spart på kvitteringen? SELVKLART IKKE!!!

AAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!

Måtte betale xxxxkr for å reparere den og vente i flere uker uten å kunne spille gears of war...eller bare kjøpe en ny en ASAP og bruke slegga på den gamle? Hmmmmmmmm.....

Jeg vet hvilken av de 2 som er mest gøy ivertfall... Ikke så økonomisk, men gøy.

#212583  av sleeper

celicat23 skrev:Buuuhuuuuu, x-box 360'n min har fått den beryktede feilen at den henger seg hele forbanna tiden. Og har jeg spart på kvitteringen? SELVKLART IKKE!!!

Måtte betale xxxxkr for å reparere den og vente i flere uker uten å kunne spille gears of war...eller bare kjøpe en ny en ASAP og bruke slegga på den gamle? Hmmmmmmmm.....

Jeg vet hvilken av de 2 som er mest gøy ivertfall... Ikke så økonomisk, men gøy.

du kommer til og dra på deg et hjertainfarkt snart.. er jo stressa og grinete hele tiden jo?? :lol: :lol: :lol: :lol:

trur du må få deg en bil du kan stelle litt med igjen snart jeg... :wink:

#212593  av Larsen

Kilgallon skrev:Må da være deilig å være hjemme med betalt da :wink: Men det kommer jo ann på hva man er hjemme for da.
Hadde jeg vært i arbeid hadde jeg sikkert sagt det motsatte... Men blir litt kjedelig å sitte hjemme 4-5 månder.

#212616  av jumbo

Kilgallon skrev:Må da være deilig å være hjemme med betalt da :wink: Men det kommer jo ann på hva man er hjemme for da.
Jeg har hatt en runde med variabel uføregrad i snart to år, varierende fra 100% ned til 20% nå... almost there, weeeeeee

Trust me - sitte hjemme når du ikke KAN forflytte deg ut dersom du vil er alt annet enn gøy. Den følelsen man har av hvor deilig det hadde vært med mer fritid går VELDIG fort over når du får 100% av det :wink:

#212617  av Andy_Celica

celicat23 skrev:Buuuhuuuuu, x-box 360'n min har fått den beryktede feilen at den henger seg hele forbanna tiden. Og har jeg spart på kvitteringen? SELVKLART IKKE!!!

Du har jo fortsatt garanti selv om du ikke ha kvitering, dra ditt du kjøpte den og få de til å skrive ut kviteringen til deg på nytt, det kan ihevrtfal vi gjøre. :D

#212626  av celicagt4205nord

Andy_Celica skrev:

Du har jo fortsatt garanti selv om du ikke ha kvitering, dra ditt du kjøpte den og få de til å skrive ut kviteringen til deg på nytt, det kan ihevrtfal vi gjøre. :D
jo det skal gå så fint så..det har jeg gjort mange ganger :)
  • 1
  • 260
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 1175