TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#213660  av Kilgallon

7 timer med jobbing i morra, så er det bare å jekke ølkorken for jula :D

#213749  av Kilgallon

Nå er det juelferie :D :D Skål :wink:

#213751  av aneriks

Kilgallon skrev:Nå er det juelferie :D :D Skål :wink:
det er det her og! og nå skal det handles julegaver :D

#213777  av ina

7,5 timer på jobb i dag, deretter 5 i morra... så har jeg "juleferie"

#213779  av Dalan

Juleferien starter 4. dag.. Jippi.. :(

#213799  av celicat23

En kjapp tur til siba, rive med seg en x-box 360 (orker ikke å gå jula uten, mens den andre er på reperasjon), og VIPS så var det julestemning. Gleder meg til mye god mat og bare ha det hyggelig på søndag.

Vodka, halmstad pære cider, smirnoff ice, blandevann, 9x1.5L pepsi, 3xgrandis + potetgull sørger for fin stemning de andre dagene :)

#213804  av jumbo

celicat23 skrev:Vodka, halmstad pære cider, smirnoff ice, blandevann, 9x1.5L pepsi, 3xgrandis + potetgull sørger for fin stemning de andre dagene :)
Når var det du tok kjønnskifteoperasjon igjen? :lol:

#213819  av sleeper

jumbo skrev:
celicat23 skrev:Vodka, halmstad pære cider, smirnoff ice, blandevann, 9x1.5L pepsi, 3xgrandis + potetgull sørger for fin stemning de andre dagene :)

:lol: :lol: :lol: :lol:

#213857  av celicat23

jumbo skrev:
Etter at du sendte meg alle naken bildene av deg selv og spurte om jeg ville gjøre det for deg. Alt for at du skal få det godt vet du pus *kLEMz*

#213861  av jumbo

celicat23 skrev:Etter at du sendte meg alle naken bildene av deg selv og spurte om jeg ville gjøre det for deg. Alt for at du skal få det godt vet du pus *kLEMz*
Ok, dette bare beviser at NOEN ting glemmer man fortere enn andre... forhåpentligvis føyer denne seg fort inn i rekken hehe

Bra comeback, det skal du ha :wink:

#214061  av bose

svarte faen.... pc`n min ønska meg god jul, med at alle hd`ene kræsja totalt... PSU`n som har skylda for dette tror jeg...

forbanna drit!!! :evil: :evil:

#214178  av KonG_PeR

begermix

#214209  av KonG_PeR

packard, nå var jeg aktiv...

#214211  av Jon Are

KonG_PeR skrev:packard, nå var jeg aktiv...
Bra! :)
  • 1
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 1175