Det virker stort sett som hele måten å gjøre det på er å ha en bil det ikke finnes så mange av sånn at det blir litt "take it or leave it" situasjon, og så bare kliner du til med hvilken som helst vill pris du selv har lyst på. Strøken mr2 er det ikke mange av så har du en så hiv den ut til akkurat hva du føler for og kjør standard finn.no taktikken med:
"NAF testet, mannen på NAF sa dette var peneste eksemplaret han har sett!"
"Kommende klassiker, bare øker i verdi!"
"En investering!"
Osv osv... Fritt valg, bare pass på at det er noe HELT meningsløst som ikke sier noen som helst en dritt.
Ekstra bonus hvis det er japan import så du kan skryte på deg at den "har kun hatt en eier der som har tatt EKSTREMT vare på den!" Og du har selvfølgelig ingen dokumentasjon på noe vedlikehold (du bare VET bilen er ekstremt velholdt). Poppis i japan er å kjøpe bil og så dra på høgger'n og kjøpe ett speedometer å sette inn i bilen og ha det montert mens bilen blir brukt helt til det er behov for vedlikehold... Da dytter du inn originale speedometeret igjen og selger den med rekord lav km.stand til tilbakestående europeere, med null dokumentasjon, annet enn den tilstandsrapporten fra auksjon som 'tards tror er verdt noe mer enn papiret du ellers tørker deg i ræva med.
Kongens tjenestemedalje til deg hvis du klarer å lire av deg "aldri vinterkjørt!" men bilen er eu godkjent midt på vinteren hver gang, og minst 1 bilde i annonsen av bilen på snø med salt sprut oppover skjerma.

"NAF testet, mannen på NAF sa dette var peneste eksemplaret han har sett!"
"Kommende klassiker, bare øker i verdi!"
"En investering!"
Osv osv... Fritt valg, bare pass på at det er noe HELT meningsløst som ikke sier noen som helst en dritt.
Ekstra bonus hvis det er japan import så du kan skryte på deg at den "har kun hatt en eier der som har tatt EKSTREMT vare på den!" Og du har selvfølgelig ingen dokumentasjon på noe vedlikehold (du bare VET bilen er ekstremt velholdt). Poppis i japan er å kjøpe bil og så dra på høgger'n og kjøpe ett speedometer å sette inn i bilen og ha det montert mens bilen blir brukt helt til det er behov for vedlikehold... Da dytter du inn originale speedometeret igjen og selger den med rekord lav km.stand til tilbakestående europeere, med null dokumentasjon, annet enn den tilstandsrapporten fra auksjon som 'tards tror er verdt noe mer enn papiret du ellers tørker deg i ræva med.
Kongens tjenestemedalje til deg hvis du klarer å lire av deg "aldri vinterkjørt!" men bilen er eu godkjent midt på vinteren hver gang, og minst 1 bilde i annonsen av bilen på snø med salt sprut oppover skjerma.
